Citat:
Ursprungligen postat av
AlexandraIda
Vad tror du om Per och Carola? Kommer hon flytta till hans gård? Sigrid och Pål verkar inte ha några planer på att flytta ihop och det kan man ju förstå.
Jag tror inte Carola kommer flytta till Pers gård, men man vet ju aldrig, men tyckte inte det såg så ut när Linda gjorde uppföljning och hon hade ju en del problem /ursäkter för att inte flytta dit. Hon måste ju hitta en lägenhet åt sitt ena barn som fortfarande bodde hemma och det tar ju tid att få i Stockholm, sen ville hon ju ha ett likvärdigt jobb som hon har i Stockholm fast nära Per, hon ville ju inte"be Per om pengar varje gång hon ska köpa deodorant"
Vad tror du??
Nej trodde aldrig Pål och Sigrid skulle flytta ihop..dem har för mycket på sina egna håll och tror Pål tycker det räcker med Sigrid i lagom mindre doser
Citat:
Ursprungligen postat av
AlexandraIda
Kanske är det bara vinklat men det verkar inte som de har ett dugg gemensamt.
Kan ju vara så, men även vinklat så...är ju flera ggr man trott saker som sen visats sig vara tvärtom.
Citat:
Ursprungligen postat av
AlexandraIda
Det är nog så att hennes tidigare erfarenheter har påverkat henne väldigt mycket. Samtidigt så måste man ju våga för det finns aldrig några garantier att ett förhållande kommer fungera. Är ju synd om hon ska den här rädslan för att bli sårad och att det ska hindra henne.
Ja hon har ju byggt upp hinder p.g.a. sin rädsla precis som David hade byggt murar p.g.a. sin rädsla. Tycker dem hade en hel del gemensamt och kunde kanske utvecklats ihop.....men tror David kommer finna en bra tjej iaf. Jennifer måste nog släppa lite på det ena och andra om hon ska leva i tvåsamhet.
Citat:
Ursprungligen postat av
VelvetRed
Tror det redan är slut, verkar ju så med den info som FB givit och hur Tv4 vinklar det.
Tror inte det håller.
Vad gäller Linnea så känner jag ju inte henne, men hon skulle kunna vara Frisör, tycker jag.
Vilken info får dig att tro att det redan är slut?