2011-11-23, 20:45
Medlem
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/dokusapa/bondesokerfru/article13879343.ab

Pär-ola måste ha stor omsättning svarta pengar hemma,noll inkomst,pappa äger gården,,hästarna ägs av andra
Häst folk vet att han säljer mycket hästar från belgien mm,gjort väldigt länge.
Dåligt att han inte betalar underhåll,den delen är stor i skatte skulden.
Citera
2011-11-23, 20:48
Medlem
Breasts avatar
Resorna går till UNGERN och ÅLAND. Vad i helvete.

Resmålet gör resultatet. Lär visa sej nästa vecka.
Senast redigerad av Breast 2011-11-23 kl. 21:01.
Citera
2011-11-23, 20:53
Medlem
vad tycker ni om valen då?
Citera
2011-11-23, 20:57
Medlem
Hur fan klarar ni att lyssna på Per-olas enormt äckliga röst? Värsta jag hört på, trycker på mute så fort ha öppnar käften. Fullständigt vidrig människa. Ful och sliskig!
Citera
2011-11-23, 21:21
Avslutad
Jag blev lite rädd när PO sa: -Nu släpper jag dig aldrig. Med sin viskande, sliskiga röst.
Lät nästan som ett hot.
Citera
2011-11-23, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jesuisfou
hahaha, från Per-Olas blogg, så sjukt roligt, Han verkar asrolig och stabil:

"Jag läser inte små Snorungars bloggar och sån bebis skit. men ja har ju vänner o bekanta som gör det ! och jag måste säga....hahaha vilka små idiot ungar som finns ute i sverige som har en åsikt om mig.. dom KÄNNER JU FAN inte mig. är det så att man kan säga precis vad som helst för elaka saker om vem som helst bara sådär.Små skit ungar som skriver om dagens outfit !! hahah så jävla pinsamt. min outfit idag ärrr tyip " blåa jeans med turkos topp" hahaha fy fan vilka loosers ,alla vill bli en blondin bella..stackars små barn."

"MJ våga kom fram någon jävla gång ,det är 12 år sedan ja bad dig flytta din halta hästjävl från mitt stall...och du tar fortfarande illa upp.. och dra en annan vals..ja ringde ju för fan dig och informerade om din halta häst....minns du inte det kärring jävel ! det är du och jag som vet vem som ljuger... fege fan...varför ja inte egentligen har pratat med dig är för du är en sopa som betyder noll för mig..men nu snart har min bägare runnit över.

nog om detta
( okej lite till )
..pisskärring

Lite check lista till alla som vill skicka in till tv4 och berätta vem ja egentligen är...( ja detta är ju till dom som verKLIGEN känner mig )

Jag har jagat en elak jävla ponny med långpisk ( den ville inte hoppa ) heheh träffa aldrig..men ja försökte ! -- CHECK
Har säkert titta åt en annan tjej än den ja har varit ihop med..( och tänkt fula saker ..hehe , tror dock ja är ensam om just detta -- CHECK
Har säkert varit lite dum mot något EX och sagt en elak sak eller 2 i stridenshetta --CHECK
Strulat med en annan killes tjej -- CHECK ( jajaj hon tjatade så förbannat ) eller vad det ja som tjata...minns inte.."

"en annan har tydligen haft grova problem med min medverkan i bonde och det är en låångvarig elev..som helst plötsĺigt mår dåligt och måste ge sig på någon.. jag är en dålig människa,dålig tränare.missbrukare..mmm tydligen..vet inte med vad..men något säkert. Jag Har blivit stöddig efter bonde grejen..( allvarligt ..dejta på tv... vara stöddig för det.. nop men nervös men inte stöddig )
Du vet inte ..att jag vet .... men du lär märke det nästa gång du vill ha min hjälp med att sälja din häst..lära dig rida.. komma hit och träna... längta lite tills du ringer så ja kan berätta för dig vilket skit du är !!! för jag vet du kommer att komma med ditt förföriska flin och anspelar på...jadu vet...hahah

puss på dig gumman. And fuck off
"

OK, bekräftat. Psykfall psykfall psykfall!! Å som nån skrev, skrivet av en 14 åring? Herregud
Citera
2011-11-23, 21:58
Medlem
Per Ola verkar inte riktigt stabil... eller vad man ska säga. Han har väl redan barn med flera olika kvinnor, haft ihop det med en tonåring bara för några år sen och skriver hetsiga och märkliga blogg inlägg. Det var nog tur för Helena att hon slapp stanna på gården...

Sen har jag en liten fråga... är det nån som har koll på hur gick det för de andra bönderna....finns de fler som är fortfarande är tillsammans med de valde?
Citera
2011-11-23, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saza12
P. Det var nog tur för Helena att hon slapp stanna på gården...
?

Och det verkar hon nog tycka själv också...

http://www.expressen.se/noje/1.2631248/helene-berg-det-kanns-konstigt
Citera
2011-11-23, 22:11
Medlem
Breasts avatar
Fel
Senast redigerad av Breast 2011-11-23 kl. 22:14.
Citera
2011-11-23, 22:48
Medlem
hejabjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mysen
Varför ska man ha skor på sig på landsbygden på Gotland, mitt i sommaren?

Kan du verkligen inte räkna ut det själv?

Barfota är ju inte direkt det bekvämaste alternativet när man går på en grusväg. Killen grimaserar ju av smärta varje gång han går, men vägrar trots detta använda sig av skor.
Citera
2011-11-23, 22:57
Medlem
Mulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av galiza
Häst folk vet att han säljer mycket hästar från belgien mm,gjort väldigt länge.
Dåligt att han inte betalar underhåll,den delen är stor i skatte skulden.

Låter ungefär som samma metod som folk använder för att tvätta pengar på tyska importbilar... köp kontant i ett EU-land , ta hem till Sverige, sälj och få rena pengar in på kontot.
Citera
2011-11-24, 00:17
Bannlyst
jag tycker ej det är kul när de visar den först han ej väljer. Nej gör som i bachelor och visa båda 2 samtidigt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in