Citat:
Ursprungligen postat av
AlexandraIda
Jag minns bara att alla hennes utvalda var rätt udda. Redan då kändes det tveksamt om hon verkligen skulle träffa den rätta. I och med att hon kände som hon gjorde så hade det ju inte funkat om hon valt David istället. Även om han var mer seriös och verkade intresserad av livet på landet så räckte det inte hela vägen. Var rätt självklart att hon skulle välja Charlie eftersom han är så snygg 😉 och sådant är ju viktigt.
Finns ju annat än snygghet som också är viktigt, men nu gick Jennifer på det och sen gick det ju som det gick också.
Citat:
Ursprungligen postat av
wendy1
Visst men det är rätt ovanligt att miljonärer väljer att ha en 14 år gammal bil, som kan gå sönder när som helst och som måste lagas rätt ofta. Tar tid från hans oerhört framgångsrika karriär.
Ja han kanske ser det som avkoppling att mecka med sin bil

, eller så är Pål inte så rik som det vill framställas i media.....
Citat:
Ursprungligen postat av
AlexandraIda
Om nu Erik hittade kärleken i programmet och han och Linnea är lyckliga tillsammans, varför säger han då att han ångrar sin medverkan? De hade nog aldrig träffats om det inte var för BSF. Linnea har visst fått en massa skit och hon känner inte igen sig i bilden av att hon skulle vara så svartsjuk.
Känns som Per kan vara sig själv nu när det bara är han och Carola. Han verkar mycket gladare och mer avslappnad och bekväm jämfört med när de var på gården allihop.
Sigrid gillar nog att stå i centrum och få en massa uppmärksamhet. Hon syns ju överallt och hon lär nog hålla sig kvar i rampljuset ett bra tag. Då får hon många tillfällen att prata om sex och samlevnad 😉
Intressant att få höra hur Charlie och Jennifers relation har utvecklats. Han såg mest besvärad ut på resan. Hon pratade på om hur rätt och enkelt det kändes och han sa det som förväntades av honom.
Tror att Erik menar hur man valt att vinkla saker, att Linda hela tiden och delvis Jennifer pressat honom om detta med Sigrid. Att man ej får stöd från produktionen utan bara blir utnyttjad för att det ska bli bra TV, är väl därför han ångrar sin medverkan.
[quote=ApanBapan|59325993]
Citat:
Ursprungligen postat av
Hjortfelt
Och betänk då att dessa kufar uppenbarligen var de MINST udda i hennes brevhög. Det säger ju en del. Men jag kan tänka mig att 98% av de som attraheras av hennes kontrollerande stil är blyga snubbar som letar efter en mamma.
Enda gången jag riktigt såg suget i Jennifers blick var för övrigt på snabbdejten med André. Såklart han visade sig vara bad boy, liksom.

Allt efter att han försvann var det bara reservplaner kvar för hennes del.
EXAKT! Produktionen skulle definitivt valt tvärtom och skulle följt de andra behövande bönderna istället, de som VERKLIGEN behöver hjälp. De vi följt nu är ju ändå hyfsat normala och socialt begåvade. De hade klarat sig med bara brevhögen.
PRECIS vad jag sa redan när Erik började jämra sig i pressen. Fattar verkligen inte. Har du nån analys varför han sagt så?
Det är ju enorm mamma-varning på Jennifer så det är / var ju otrygga killar som sökte till henne och jag tror mer och mer att den som attraherade henne mest var André som var kriminell, hon dras ju till sånt och sen kanske allt annat var reservplaner för henne som du säger. Hon var ju villig att ta André till gården efter hans första bekännelse men sen efter brevet fick hon ju nog....men tror hon saknade honom när de andra 3 kom till gården.
Precis och nästa år ska det vara med bönder som BEHÖVER hjälp.
Eriks gnällande och att han ångrar sig äör nog mer kopplat till hur produktionen hanterat allt detta med honom och Sigrid, att han hela tiden pressas av Linda och delvis Jennifer på saker om Sigrid, att han tycker han blivit uthängd, man får inget stöd från produktionen och han tyckte ju inte heller att Linda hade den omsorg om bönderna som hon säger sig ha....är därför han ångrar sig tror jag och han sa ju själv att "jag skulle aldrig någonsin vara med i ett sånt program igen".
Citat:
Ursprungligen postat av
AlexandraIda
Har en känsla av att André var favorit från början så det var nog en stor besvikelse när det kom fram vad han sysslar med. Känns som BSF fokuserar mer på deltagare som kan skapa drama och intriger snarare än dem som verkligen behöver hjälp att hitta kärleken. Alla som varit med i år hade kunnat träffa någon utan att vara med i tv. Det har dessutom varit alldeles för lite av böndernas vardag och hur det funkar att bo på en gård.
Tror att Erik är kritisk till hur TV4 har framställt honom. Han är tydligen besviken på hur det här med Sigrid vinklades. Även det att tittarna har fått en bild av Linnea som väldigt svartsjuk och lite barnslig. Förstår ändå inte varför han skulle ångra sin medverkan när han hittade kärleken? Återstår att se hur det går för det verkar inte som Linnea är på gården nästa vecka när det är dags för uppföljning.
André låg nog väldigt bra till direkt ja

, när hon var "tvungen" att välja bort honom så tror jag det mesta av lusten och sugen att finna någon gick ur henne om man säger så.