2007-12-21, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fidelian
Men vi är idag jätte bra vänner umgås ska ses nu den 26 december och vi kommer säkert ha kontakt hela livet.
Kan du beskriva på vilket sätt ni är bra vänner?

Har TV missat att förmedla någon dimension av Fredriks sociala kompetens... eller vad har jag missat...
Citera
2007-12-21, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alisa
Sofia!!
Jag har i hela tråden försvarat Fredrik. Verkar vara en snäll kille.
Men VARFÖR stanna du på gården? Märkte inte Fredde att du ville hem? Det hade ju varit bra om du hade sagt till han att välja Lena istället? Eller ville han inte alls ha Lena?
Har du blivit bjuden på mycket kändisfester?
Jag ville hem jag gick ju in en kväll och sa det till honom och jag prata även med teamet som var på plats men blev bönad att stanna kvar.
Sen var det även så att Lena ville inte åka på resa och Fredrik ville hellre åka med mig än henne så det blev så.
Jo det blir en hel del sånt faktiskt men jag tackar nej till dom flesta fester jag är inget för sånt.
Men i jul nu ska jag och Fredrik upp till stockholm vi är bjudna på en premiär det ska bli skojigt.
Citera
2007-12-21, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konsensus
Kan du beskriva på vilket sätt ni är bra vänner?

Har TV missat att förmedla någon dimension av Fredriks sociala kompetens... eller vad har jag missat...
dom har ju framställt honom väldigt dåligt,
Men det är en jätte trevlig kille och man har alltid roligt när man är med honom.
Citera
2007-12-21, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av polvo
Äe fy fan! Är det den riktiga Sofia så fuck you! Du kan väl köpa dig en sista minuten-tripp som alla andra människor som vill ut och resa. Att rida på nån stackars grisbondes våg var riktigt fult. Fatta vad Lena och Freddan kunde ha skapat tillsammans, buuu!

Isabel kommer stå fastbunden vid spisen, sönderslagen och ägd om några år. Lita på mig, lika så Per Inge, han kommer ligga i årsmocket och böla, kuvad. Vilket kommer göra Susanne helt till sig då hon är helt besatt av bölande män, sprid lite rosblad på honom och bilden är perfekt.
om jag bara hade velat åka utomlands så hade jag väl gjort det endå-
Har varit på cypern flera gånger innan åker utomland par gånger per år det behöver jag inte en bonde för........
Citera
2007-12-21, 01:47
Medlem
Citat:
dom har ju framställt honom väldigt dåligt,
Men det är en jätte trevlig kille och man har alltid roligt när man är med honom.
Att allt är vinklat till sin spets faller sig logiskt, men hur pass regisserat är allt av TV?
Citera
2007-12-21, 01:47
Medlem
daviies avatar
sofia! varför är du bara online efter 01 på natten??

är du i själva verket en vampyr?
Citera
2007-12-21, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ski3r
Sofia: Förklarade du någon gång för Fredrik att du inte trodde att det skulle kunna bli någonting mer seriöst mellan er? Jag menar, vi tittare insåg ju ganska tidigt att fredriks chans att få ett varaktigt förhållande var att välja Lena. Hade du varit uppriktig kanske han hade valt henne istället, Men du kanske var för rädd att såra honom?
jag var uppriktigt och sa va jag kände att det var bara kompis känslor vi hade ju samtal innan hans val och så han prata med både mig och lena innan så att han lättare skulle kunna göra ett beslut.
Citera
2007-12-21, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konsensus
Att allt är vinklat till sin spets faller sig logiskt, men hur pass regisserat är allt av TV?
Allt är jätte regisserat.
Mycket av det man ska säga göra osv.
Många händelser som inträffar är bara påhittade som tex vet ej om du såg att grisen på karl petters går rymmde den släppte ju kamera teamet lös.
Citera
2007-12-21, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daviie
sofia! varför är du bara online efter 01 på natten??

är du i själva verket en vampyr?
ja jag är en jätte farlig vampyr akta dig så jag inte kommer och biter dig......
Citera
2007-12-21, 01:52
Medlem
Citat:
Många händelser som inträffar är bara påhittade som tex vet ej om du såg att grisen på karl petters går rymmde den släppte ju kamera teamet lös.
Hehe jo precis det jag fått höra av andra källor

Finns du på andra sidor på nätet? Vart kan man ragga på dig?
Vad jag förstår så behöver du en riktigt karlakarl!
Citera
2007-12-21, 01:53
Medlem
daviies avatar
jobbar du på en pizzeria eller godisaffär?
Citera
2007-12-21, 01:53
Medlem
Citat:
kom på en sak till som när jag spruta vatten på han när vi var i stallet det var ju inte min ide utan det vart jag tillsagd att göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in