2007-12-17, 20:34
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daviie
var det inte någon några sidor bak som sa att hon jobbade på en pizzeria?

skaffa bevis!

Jo jag läste oxå det; men nu hittar jag inte inlägget.
Citera
2007-12-17, 20:34
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
jag ska jobba på det. Men hon jobbar inte där varje dag, så hon kanske jobbar på båda ställena? Jag skulle nog hellre dö än att gå in och fota henne. Spä på hennes självgodhet, nej tack.
Klä ut dig till Fredrik och förställ rösten. <falsett>Heeeej Sofiaaa... Få jau tau ett kort pau dej?</falsett> *klick* spring sedan ut och posta fotot här.
Citera
2007-12-17, 20:39
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Klä ut dig till Fredrik och förställ rösten. <falsett>Heeeej Sofiaaa... Få jau tau ett kort pau dej?</falsett> *klick* spring sedan ut och posta fotot här.

Citera
2007-12-17, 20:49
Medlem
Andremasks avatar
Säg att du kommer från TV5 och att du letar talanger till nästa Big Brother.
Har du tur kanske du kan få henne till både det ena och det andra
Citera
2007-12-17, 20:51
Medlem
Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucky_star
Vad bra att hon valde Per Inge! Och varför visas del 12 imorrn för och inte nästa onsdag?

Kan bara instämma. Uffe verkade väldigt självsäker under serien, var ständigt i centrum, lade ner tid på sin midagsdejt. Man räknade nästan att den skallige med ring örat skulle få Susanne.

Per-Inge var mer tyst och avvaktande, nöjde sig bio och baksäteshångel.
En riktig smygare som till slut brädade ut den självsäkre "skallePer-kopian"

Cred åt Per-Inge
Citera
2007-12-17, 21:39
Medlem
Alisas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Sofia, Freddes brud, är tydligen inte så änglarar som hon vill framstå, enligt min bror. En riktig mediakåt player, tydligen. Hon jobbar förresten i en godisaffär nära mig. Ska jag gå in och tracka henne?
Haha, men det är ju inget som förvånar en. Mediakåt och ute efter en resa var väl allt. Lite kan du väl tracka henne Tycker inte man gör så..
Citera
2007-12-17, 21:50
Medlem
Andremasks avatar
där mediakåtheten går in går moralen ut verkar det som.
TV4 borde ha bakgrundskollat sina deltagare lite bättre. men å andra sidan, med tanke på vilka de valde att ha som bönder är det väl inte förvånande.
Citera
2007-12-17, 21:57
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alisa
Haha, men det är ju inget som förvånar en. Mediakåt och ute efter en resa var väl allt. Lite kan du väl tracka henne Tycker inte man gör så..
De enda äkta känslorna hon visade var när hon fick reda på att de skulle till Cypern. Då blev hon glad som ett litet barn på julafton...
Citera
2007-12-17, 22:13
Medlem
Andremasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
De enda äkta känslorna hon visade var när hon fick reda på att de skulle till Cypern. Då blev hon glad som ett litet barn på julafton...

Konstigt då, hon har väl aldrig varit längre än till finspång innan. På sin höjd på fyllekryssning till åbo.
Det var väl jackpot för henne. Låtsas så pass intresserad av nån bonde hon i vanliga fall inte ens tittat på för att få åka på gratisresa.
Citera
2007-12-18, 10:28
Medlem
Chandler Bings avatar
Har försökt ögna igenom hela tråden utan att hitta vad jag söker. Är det nån som vet var jag kan hitta Sofias blogg där hon dissar Fredrik totalt?
Citera
2007-12-18, 11:06
Medlem
V940s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Har försökt ögna igenom hela tråden utan att hitta vad jag söker. Är det nån som vet var jag kan hitta Sofias blogg där hon dissar Fredrik totalt?

Hon heter Evelina

http://suzi9mm.blogg.se/
Citera
2007-12-18, 11:45
Medlem
Chandler Bings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av V940
Hon heter Evelina

http://suzi9mm.blogg.se/

Det är väl inte hon?
Citera