2010-11-27, 16:34
Medlem
dj0h4nn3ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av duhardetbra
Men seriöst, tror du hon vill ha jonas eller?? A K första kille tror ja inte hon vill ha en jävla blatte till dvärg. Haha lät ganska illa när ja sa det men fan kom igen. När man ser de tre gå på stigen, han har en svart cowboyhatt och hans syns ju fan knappt. När dom drar och badar- han ligger på stranden o äter som en jävla tjockis Sen hans vidriga dialekt hjäler ju knappast.

Tyst på dig. Jonas äger.
Citera
2010-11-27, 17:31
Medlem
jenna20s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokko-Laban
Vem är A-C??? Menar ni inte A-K? Ann-Katrin...
Ja såklart, jag var osäker på hur hon stavade sitt namn så jag chansade bara.
Jag har svårt med namnen överhuvudtaget i år...Jag vet knappt vad någon i programmet heter ännu, inte ens bönderna
Citera
2010-11-27, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenna20
Ja såklart, jag var osäker på hur hon stavade sitt namn så jag chansade bara.
Jag har svårt med namnen överhuvudtaget i år...Jag vet knappt vad någon i programmet heter ännu, inte ens bönderna

Okej, de e lugnt...
Citera
2010-11-27, 22:16
Medlem
santacls avatar
En taggartråd en taggartråd det är en...
Citera
2010-11-27, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dj0h4nn3s
Tyst på dig. Jonas äger.

Håller med. Jonas har varit behållningen. Men han ser ut som en ihoptryckt cola-burk med den där hatten på sig. Fast stackarn hade det väl inte lätt med svårflritade Ann-Katrin.
Citera
2010-11-27, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EvelKnievel
Extremt pinsamt när dom satt på höloftet och tvåbarnsmorsan sa "verkar bara som det är flugorna som dras till mig.."
Denne Tomas verkar ha tagit det hårt att han inte informerats om hennes två barn. Lite småcreepy att frysa ut någon så men samtidigt kan det vara väldigt klippt.

Sedan undrar jag hur bonden kan ha tid för en fru om han inte har tid över till att investera i köksprylar såsom en bunke och ett decilitermått. Är det verkligen omöjligt att som bonde kominera mjölkande med ett hyfsat kök? Får bönder sin mat utkörd om man saknar fru?
Citera
2010-11-27, 23:26
Medlem
Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av narcissist_
Denne Tomas verkar ha tagit det hårt att han inte informerats om hennes två barn. Lite småcreepy att frysa ut någon så men samtidigt kan det vara väldigt klippt.

Sedan undrar jag hur bonden kan ha tid för en fru om han inte har tid över till att investera i köksprylar såsom en bunke och ett decilitermått. Är det verkligen omöjligt att som bonde kominera mjölkande med ett hyfsat kök? Får bönder sin mat utkörd om man saknar fru?

Jämför Tomas med Jonas så ser du att det går att kombinera matlagningsintresse med jordbruk.
Tomas verkar tyvärr vara som en karbonkopia av Micke Nykvist bonde i "Grabben i graven brevid", han som lever på Gorbys .
Citera
2010-11-28, 00:03
Medlem
MEOW.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Det var ett jäkla tjatande om Pernilla.

Faktum var ju att hon var omogen, tråkig och verkade sakna personlighet helt. Dessutom lätt psykiskt instabil att döma av hennes beteende i senaste avsnittet.

(Beklagar om det är såna tjejer ni dras till men är inte förvånad. Många killar verkar vilja ha en svag, beige tjej som saknar åsikter, för att känna att de själva har kontroll...)

Själv hoppas jag att Johan väljer Amanda. En naturlig och jordnära tjej, själv uppvuxen på en gård på landet, dvs hon vet vad det livet innebär. Definitivt en tjej som hade hållt i längden.
Är dock rädd att Johan väljer fel, i värsta fall den hemska Ellinor som verkar kunna kollra bort honom en del.

nu har jag missat er diskussion helt och hållet men håller med dig till 100% i det du skriver. jag gillar amanda! jag gillar inte johan så mycket, i och för sig, men jag gillar amanda.
Citera
2010-11-28, 12:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dj0h4nn3s
Tyst på dig. Jonas äger.

En kille som raggar småflickor och erbjuder dom vara med i porrfilmer vet ja inte riktigt om dom äger. Sen är han jättetjock och det är du nog med so stfu
Citera
2010-11-28, 12:30
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av duhardetbra
Men seriöst, tror du hon vill ha jonas eller?? A K första kille tror ja inte hon vill ha en jävla blatte till dvärg. Haha lät ganska illa när ja sa det men fan kom igen. När man ser de tre gå på stigen, han har en svart cowboyhatt och hans syns ju fan knappt. När dom drar och badar- han ligger på stranden o äter som en jävla tjockis Sen hans vidriga dialekt hjäler ju knappast.

Då skulle hon ju inte valt honom ifrån början, om hon hade blivit lika äcklad som du.
Hon kanske uppskattade att han var till synes en av få sociala i gänget.
Citera
2010-11-28, 12:38
Bannlyst
Nu är jag vansinnigt ouppdaterad med bönnernas liv och leverne med av det jag hört och sett när tanten tittat på skiten så känns hon Anna-Karin eller Annkristin eller vad hon heter (ni vet hon den rödhårige jävelns) uttalande i Aftonhoran om att "Ingen vill ha mig" som ett utslag av ren dumhet.

Hade hon slutat upp med att vara så jävla frigid så hade hon säkert fått kuk. Den lille negern (vad han nu hette, han var smålänning) hade nog inte tvekat på att trycka in negerdolmen i henne men efter vad jag sett av henne så känns det inte som att hon är heterosexuell över huvud taget. Eller så är hon som sagt frigid. Either way...

// Roger P.
Citera
2010-11-28, 16:06
Medlem
knokkelmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokko-Laban
Vem är A-C??? Menar ni inte A-K? Ann-Katrin...

Tycker dock att A-K måste skaffa en A-C så mycket som hon gnäller om värmen.
men men, vi tog lite saft i värmen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in