2016-11-02, 21:28
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wienna2016
Tror faktiskt Anneli är mest lämpad för honom, verkar lättsam, framåt och tar för sig. Ser inga större fel på henne...

Nej, nej inte Anneli...
Alldeles för på och karltokig. Så jobbig och enerverande.
Därtill var hon helt hemsk förra gången hon var med och höll på och klagade hela tiden så hon har den sidan också när det inte passar längre...

Av det lilla man sett av henne så gillar jag istället Anette som verkar trevlig och lättsam.
Citera
2016-11-02, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Om nu Jennifer väljer Charlie så tror jag inte att det kommer hålla mellan dem. Han ger inget vidare seriöst intryck och jag tycker att han är alldeles för ung för henne. Dessutom bor de väldigt långt ifrån varandra så det finns inte direkt några bra förutsättningar. Skulle gissa att han bara ser det mer som en "kul grej" och inget annat.

Fast å andra sidan verkar han ju betydligt äldre än sina 24 år tycker jag. Och han sa ju själv att ålder inte är det viktiga utan hur man är som person. Sen är det ju en annan fråga ifall han är redo att flytta till gården dit det inte ens går nån buss. Var bodde Charlie? Södertälje?
Citera
2016-11-02, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Illa, dålig stil att Sigrid inte tog med sina 4 knullgubbar till sin egen skolavslutning!,
jag säger det innan någon avundsjuk flashback-brutta kommer och klagar om detta...
va ska du med ful-Matti till! han har ju för bövelen hästansikte!

Vilken snobbig Marie Fredriksson å klaga, bacon i pastasås är fine dining, skulle jag vilja bli bjuden
på av en kärring. Bacon-frizzan känner sig inte trygg...kanske borde hon träffa en psykolog istället för en man?

Linda missade det uppenbara skämtet, när hon gick till tjejerna och fann
att Ecke var med grisarna (tjejerna) istället.

Håll dina klövar borta från det här inlägget moderator, jag fyller på det
med tiden

Charlie är öfverklass noterade jag nu! det är därför skinnet blänker så jävligt samtidigt som
den är så prickigt oren

Haha Dressman-tjej gör kramtest och avgör att % känslor inte är funktionsdugligt

Såg ni Farmen Linas silikon-tissar i halmen, det ser bra ut så länge hon är påklädd, säger det verkligen sig själv att kvinnan alltid vill ha puss? ska jag pröva imorgon

Sigrid ber Rick Jervaius att kontrollera så Bertil inte har fått några vaxproppar

Tycker också att pasta med en god sås med bacon i är hur gott som helst, man behöver ju inte krångla till det. Tycker det var snobberi på hög nivå av Thorild att kräva finare mat. Sen börjar hon tjafsa om att åka hem, sen blir det en liten puss och "vi kör" säger hon,. Sen ser man inför nästa avsnitt att hon börjar igen med sitt tjafs om att åka hem. Hur ska hon ha det?? Hon verkar psykiskt instabil.
Citera
2016-11-02, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gorillaprinsen
Jag börjar tycka att Thorild är manipulativ. Det är andra gången nu som hon tvingar honom att säga att han gillar henne genom att hota med att hon ska åka hem.

Ja eller hur och hon fortsätter ju med sin "åka hem kampanj" nästa vecka med som man kunde se. Suck...instabil och uppmärksamhetstörstande är bara förnamnet.
Citera
2016-11-02, 22:19
Medlem
[quote=Favoritgame|58840072]Så här blir det nog:

Per - Carola (rätt så säkert)
Erik - Linnea (kan gå lite hur som helst)
Jennifer - David? (den blonda, rätt så säkert)
Sigrid - Killen med lite mustach och som är i hennes ålder (mest attraktiv och rätt ålder)

Jag tror också på Jennifer - David, tror de kan bli ett riktigt kärlekspar- om hon vågar sluta ha kontroll hela tiden. Per - Carola kan också bli ett par som håller eller så träffar han någon senare som har upptäckt honom genom programmet. Hoppas verkligen han träffar en kvinna som passar honom. Richard hos Sigrid har jag ingen riktig bild av men jag tror hon väljer honom. Tjejerna hos Erik är alla unga söta och glada, svåra att skilja åt och kanske allt för unga för att kliva in i ett seriöst förhållande med Erik. Men om det blir någon tror jag på My.
Citera
2016-11-02, 22:31
Medlem
Suck. Jag tycker både Per och Jennifer har fått uselt urval hem till sina gårdar. Iallafall Per är värd bättre. Han ser ju bra ut, och skulle kunna haft lite yngre uppsättning damer om han ville.
Jennifer är vacker, men hon är ju mysko när hon på skolfrökenvis ska "testa" sina kavaljerer med allt. Man kan inte forcera fram kärlek bara för att man testar sin potentiella partner i allehanda situationer. Lika konstigt är det när man pressar på om den ena vill ha barn eller inte, och låter detta bli måttstock för om man är kär i varandra eller inte.
De är ju främlingar för varandra, men så sitter de och frågar "hur känns det?" fast de knappt hunnit prata med varandra.

Matti är tråkig så klockorna stannar.

Och det var väl inte fel på Pers mat i jämförelse med Sigrids äckliga pyttipanna med stekt ägg, som hon bjöd sina killar på.

Linas BH var för liten ja. Och Linnea känns lite läskig med hur angelägen hon är att få Erik.

Brandon är en blandning av töntig, creepy och allt för desperat. Det är inte roligt att ha att göra med en partner som är så betuttad i en.
Charlie känns inte seriös dock, som någon sa.
Citera
2016-11-02, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Instämmer. Kan även handla om ett stort bekräftelsebehov.
Får heller inte ihop riktigt att hon påstod sig vara "blyg för kamerorna" samtidigt som hon nu närmast utmanar honom att pussa henne.
I trailern för nästa avsnitt verkar det återigen vara en diskussion om att hon tänker lämna...

Ja jag tror definitivt att Thorild har ett enormt bekräftelsebehov och därför håller och på och tjafsar som hon gör med Per. Han måste hela tiden säga att han gillar henne, att han vill att hon ska stanna.
Citera
2016-11-02, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Nej, nej inte Anneli...
Alldeles för på och karltokig. Så jobbig och enerverande.
Därtill var hon helt hemsk förra gången hon var med och höll på och klagade hela tiden så hon har den sidan också när det inte passar längre...

Av det lilla man sett av henne så gillar jag istället Anette som verkar trevlig och lättsam.

Instämmer, nej för tusan när det gäller Annelie, Per har ju så långt bara sett hennes skratt, hennes busiga sida och att hon vill pussas och kramas. Men det är som du sa, vänta bara tills det är nåt med honom eller hans gård som inte passar. Då kommer hon visa sin inre djävul. Tvivlar Per på detta tycker jag han ska kontakta sin kollega Mikael som kan berätta både det ena och andra om damen i fråga.
Citera
2016-11-02, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laprikapaprika
Suck. Jag tycker både Per och Jennifer har fått uselt urval hem till sina gårdar. Iallafall Per är värd bättre. Han ser ju bra ut, och skulle kunna haft lite yngre uppsättning damer om han ville.
Jennifer är vacker, men hon är ju mysko när hon på skolfrökenvis ska "testa" sina kavaljerer med allt. Man kan inte forcera fram kärlek bara för att man testar sin potentiella partner i allehanda situationer. Lika konstigt är det när man pressar på om den ena vill ha barn eller inte, och låter detta bli måttstock för om man är kär i varandra eller inte.
De är ju främlingar för varandra, men så sitter de och frågar "hur känns det?" fast de knappt hunnit prata med varandra.

Matti är tråkig så klockorna stannar.

Och det var väl inte fel på Pers mat i jämförelse med Sigrids äckliga pyttipanna med stekt ägg, som hon bjöd sina killar på.

Linas BH var för liten ja. Och Linnea känns lite läskig med hur angelägen hon är att få Erik.

Brandon är en blandning av töntig, creepy och allt för desperat. Det är inte roligt att ha att göra med en partner som är så betuttad i en.
Charlie känns inte seriös dock, som någon sa.

Jag tycker också Per är värd bättre och roligare än de damer han fått till gården, han kunde valt andra bland alla sina brevskrivare. Men han bjöd mycket riktigt på god mat , hade gärna ätit det.

Hur tänker du när du sa att Charlie inte verkar seriös?? Har inte tänkt på det.
Citera
2016-11-02, 22:54
Medlem
Pappersvargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laprikapaprika
Hon var ju inte ens inblandad i den matlagningen.
Citera
2016-11-02, 22:56
Medlem
[quote=Lifeonmars|58901412]
Citat:
Ursprungligen postat av Favoritgame
Så här blir det nog:

Sigrid - Killen med lite mustach och som är i hennes ålder (mest attraktiv och rätt ålder)

Jag tror också på Jennifer - David, tror de kan bli ett riktigt kärlekspar- om hon vågar sluta ha kontroll hela tiden. Per - Carola kan också bli ett par som håller eller så träffar han någon senare som har upptäckt honom genom programmet. Hoppas verkligen han träffar en kvinna som passar honom. Richard hos Sigrid har jag ingen riktig bild av men jag tror hon väljer honom. Tjejerna hos Erik är alla unga söta och glada, svåra att skilja åt och kanske allt för unga för att kliva in i ett seriöst förhållande med Erik. Men om det blir någon tror jag på My.

Ja du kan ha rätt om My med Erik. Nu hade han ju en lite negativ kommentar om Linnea så antar att han tycker att hon är lite tråkig och för på men ärligt talat kan det ju sluta lite hur som helst med Erik. Lite kul med tjejen som stack också, tror nästan mer det är livsstilen som inte lockar så mycket när man hoppar av så tidigt.
Citera
2016-11-02, 22:56
Medlem
[quote=Lifeonmars|58901412]
Citat:
Ursprungligen postat av Favoritgame
Så här blir det nog:

Tror också Per kommer välja Carola, sen får man väl hoppas det blir långvarigt, Erik tror jag kommer ta Linnea och sen hoppas jag det blir bra och stark kärlek. Jennifer har jag svårt att se vem hon väljer, känns som lite vad som helst kan ske där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in