2016-11-02, 16:36
Medlem
Om nu Jennifer väljer Charlie så tror jag inte att det kommer hålla mellan dem. Han ger inget vidare seriöst intryck och jag tycker att han är alldeles för ung för henne. Dessutom bor de väldigt långt ifrån varandra så det finns inte direkt några bra förutsättningar. Skulle gissa att han bara ser det mer som en "kul grej" och inget annat.
Citera
2016-11-02, 20:18
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sssiamesia
Alltså, den mest anmärkningsvärda deltagaren i denna säsong måste ändå vara Brandon! Han sänder ut riktigt obehagliga vibbar, kan mycket väl sitta på en läskig liten personlighetsstörning eller nåt annat snaskigt!

Han måste ha blivit riktigt bortklemad av sin lilla mamma eller liknande och fått intrycket att han är världens medelpunkt och verkligen är JÄTTEGULLIG, som han med ett inställsamt leende basunerade ut inför stackars Jennifer när han kom med sin fåniga lilla dikt!

Jag instämmer i hennes farhåga att Brandon verkar göra det han tror att hon vill snarare än det han själv ev. vill- typiskt sätt för personlighetsstörda att nästla sig in i andras liv!

Kandidat för årets feltolkning?

Brandon "wears his heart on his sleeve" som man säger. Det betyder inte att han har sina problem; Han är osäker, lite för desperat, en dålig personkännare, och kanske inte helt medveten om hur han uppfattas.

Men han är inte creepy, har inga skelett i garderoben, utan lär förmodligen göra allt för den tjejen han får. Vilket inte kommer bli Jennifer, hon har redan bestämt sig för Charlie sedan dag 1.

Trist att snälla osäkra killar misstolkas som psykfall.
Citera
2016-11-02, 20:20
Medlem
Lakritspotatisens avatar
Undrar vad TV4 pröjsar för?

Jennifer skulle åka ut och handla mat, frågan är om hon betalar för allting eller om hennes killar får vara med och betala? Känns som att Brandon skulle kunna pröjsa för rubbet samtidigt som han sjunger en sång om Jennifers ögon!
Citera
2016-11-02, 20:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lakritspotatisen
Undrar vad TV4 pröjsar för?

Jennifer skulle åka ut och handla mat, frågan är om hon betalar för allting eller om hennes killar får vara med och betala? Känns som att Brandon skulle kunna pröjsa för rubbet samtidigt som han sjunger en sång om Jennifers ögon!

Precis vad jag tänkte. Skulle tro att TV 4 pyntar rubbet de äter, dricker (vilket verkar vara en hel del) o.s.v.

Någon som vet...?
Citera
2016-11-02, 20:49
Medlem
Gorillaprinsens avatar
Jag börjar tycka att Thorild är manipulativ. Det är andra gången nu som hon tvingar honom att säga att han gillar henne genom att hota med att hon ska åka hem.
Citera
2016-11-02, 21:00
Medlem
kukflashs avatar
Jag är väl ingen expert på det kvinnliga könet men vad är det som sticker ut vid linas bröst? Har hon för liten BH och fettet tränger sig fram? Har sett flertal tjejer ha likadant
Citera
2016-11-02, 21:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gorillaprinsen
Jag börjar tycka att Thorild är manipulativ. Det är andra gången nu som hon tvingar honom att säga att han gillar henne genom att hota med att hon ska åka hem.

Ja, minst sagt och nästa vecka ska hon tydligen bestämma sig för att åka hem. Tror faktiskt Anneli är mest lämpad för honom, verkar lättsam, framåt och tar för sig. Ser inga större fel på henne...
Citera
2016-11-02, 21:20
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorillaprinsen
Instämmer. Kan även handla om ett stort bekräftelsebehov.
Får heller inte ihop riktigt att hon påstod sig vara "blyg för kamerorna" samtidigt som hon nu närmast utmanar honom att pussa henne.
I trailern för nästa avsnitt verkar det återigen vara en diskussion om att hon tänker lämna...
Citera
2016-11-02, 21:22
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Jag är väl ingen expert på det kvinnliga könet men vad är det som sticker ut vid linas bröst? Har hon för liten BH och fettet tränger sig fram? Har sett flertal tjejer ha likadant
Bröst består ju av fett till stor del. Så hade ju tutt-tjejerna i högstadiet när deras bröst växte snabbare än dom hann köpa nya behåar

Hos gubb-bonden så är det lite konstlat tycker jag. Kasernstämning liksom.
Citera
2016-11-02, 21:22
Medlem
Knasibass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Hon har fel BH, antingen storlek eller modell.
Citera
2016-11-02, 21:24
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Bröst består ju av fett till stor del. Så hade ju tutt-tjejerna i högstadiet när deras bröst växte snabbare än dom hann köpa nya behåar

Hos gubb-bonden så är det lite konstlat tycker jag. Kasernstämning liksom.

Citat:
Ursprungligen postat av Knasibas
Hon har fel BH, antingen storlek eller modell.
Ok tack! Som jag misstänkte... Hon har fina bröst Lina. Jag har även haft turen att få se bröstvårtorna när hon var med i Farmen.
Citera
2016-11-02, 21:27
Medlem
Arne Bajses avatar
Jag tycker att Sigrid gjorde bättre ifrån sig i dagens avsnitt. Hon visade sig mer intresserad av kavaljererna den här gången. Anders (Gbg:aren) satte huvet på spiken när han sa att Sigrid har mycket omkring sig.

Jennifer har sjunkit i mina ögon. Hon verkar krävande och bossig. Gick ut i AB och berättade om att hon hade blivit slagen och utnyttjad i ett tidigare förhållande. Det må vara hemskt om det är sant, men alla sådana utspel i pressen är det stor "My Martens-varning" på, dvs att hon har bekräftelsebehov och offermentalitet.

Skulle vara intressant att höra mannens version av anklagelserna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in