Citat:
Ursprungligen postat av
laprikapaprika
Varför var det här avsnittet så mycket tråkigare än förra avsnittet

?
Varför tenderar BSF bli så seeegt in i serien? (det måste vara alla ufon vid speed-datingen som "gör" att det blir lite kul att kommentera i början?
Och så tillkom ju Sigrid och Erik som satte lite fart på programmet, det var lite annorlunda mot det vanliga

) Ja, ja, vi får se om det tillkommer några roliga (när de är taffliga är det ju ganska kul. Men vi har tex ingen udda Sebastian eller dylikt med den här säsongen) inslag. Oroväckande att det är ganska mainstream bönder som är med nu,
vars enda bidrag kommer bli "att de bjuder på sex"(enligt Linda Lindorff) eller?
Jag har sagt det förr och säger det igen, det är otroligt korkat av BSF att ens försöka gå åt sex-hållet. Det kommer bara generera i att dom tappar tittare. Man kanske önskar locka en yngre publik som komplement till nuvarande men det kommer inte ske utan istället kommer man tappa folk som iaf är en bit över de trettio.
Det tycker jag redan märks i snacket annorstädes än här i tråden att många tröttnat. Just BSF var ett program det ofta snackades om "vid kaffebryggaren" men nu har det alltmer försvunnit.
Jag har själv hört flera som slutat se det just för att allt fokus varit på "sex-affären". Det märks ju även delvis i tråden där flera skribenter från tidigare säsonger iaf inte skriver mer, antagligen för att dom tröttnat på det hela.
Jag är inte en moralkärring som inte tycker vi ska sex etc i tv men var sak har sin plats i utbudet.