2008-10-08, 22:06
  #1009
Medlem
Vicious_s avatar
Oj vad bajspackande det kommer bli hemma hos Homobonden


Den andra tjejen var ju rätt söt, iaf när hon fick lite smink på sig.
Citera
2008-10-08, 22:16
  #1010
Medlem
Andremasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Hehe... synd att de inte följde henne - lite fredrik-material

Jepp, släng in ett par likadana snubbar så kommer det att bli piiiiinsam tyssstnad!

Undrar hur det kommer att bli hemma hos homobonden förresten?
Han kanske vill behålla fler än en karl?
Citera
2008-10-08, 22:41
  #1011
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av miss Sköterska
Jag ser absolut inte homosexualitet som en sjukdom. Vad andra gör i sängen lägger jag mig inte i och imo så har alla rätt att leva det liv de själva väljer. Men att se två män hångla loss i ett familjeprogram, njä. Tror ej att Sverige är redo för detta, tror av den anledningen inte den killen kommer med i programmet (det är väl bara 4 av de bönder som var med igår som "går vidare" till höstens serie?). Om han gör det blir det nog en och annan löpsedel...

Det tror jag (eller så får de väl ge fan i att titta). Jag var och såg Patrik 1,5 för ett tag sen, och det var allt från tonårskillar/tjejer och pensionärer i publiken (och jag tror ju inte att man går på en sån film om man inte tål att se två killar som är ihop). Så jodå, bortsett från lite lågutbildat wt och annat patrask som inte kan acceptera att inte alla är likadana (och om de är olika så är de "sjuka") så kommer det nog gå finfint. Åtminstone för oss storstadsbor som faktiskt ser olika slags människor dagligen och skulle bli galna om vi gick och irriterade oss på varenda kotte som inte är som oss själva.
Citera
2008-10-08, 23:25
  #1012
Medlem
jjjjjj123456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Reporter
" en tjej ska va gla, full i fasen o ha en snygg häck!"

Dom borde texta helvetet för jag begriper inte vad lantisarna säger!

haha

Den andra killen som snackade om att han hade fötterna på jorden. Fy fan va snopen han blev när han bara fått 30 brev "- jaha..."
Citera
2008-10-09, 08:07
  #1013
Medlem
reemkas avatar
Men hallå, vad gjorde de för kupp? En hade fått 97 brev men kom inte med i programmet för att han som hade fått 33 verkade så "innerlig" eller hur hon sa. Undrar om han som fick 97 brev (han som ringde upp en tjej och sa "Jaha, när kommer du då?) hade avsagt sig det hela? Hm.
Citera
2008-10-09, 08:13
  #1014
Medlem
hummer1s avatar
Hörde på rix igår att bögen fått mer nakenbilder än brev...
Citera
2008-10-09, 10:04
  #1015
Medlem
tjack i näsan!!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious_
Oj vad bajspackande det kommer bli hemma hos Homobonden


Den andra tjejen var ju rätt söt, iaf när hon fick lite smink på sig.

Ja finns det inte utrymme i homobondes röv så får dom väl ta tjurarnas!
(om han nu var en djurbonde?har itne sett hela programet.)
Citera
2008-10-09, 10:06
  #1016
Medlem
The_Insanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reemka
Men hallå, vad gjorde de för kupp? En hade fått 97 brev men kom inte med i programmet för att han som hade fått 33 verkade så "innerlig" eller hur hon sa. Undrar om han som fick 97 brev (han som ringde upp en tjej och sa "Jaha, när kommer du då?) hade avsagt sig det hela? Hm.

Jag skulle tro att han som fick 97 brev inte ville vara med då han verkade rätt osäker samt lite väl pang på skulle jag säga när han ringde upp tjejen...
Citera
2008-10-09, 10:11
  #1017
Medlem
reemkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The_Insane
Jag skulle tro att han som fick 97 brev inte ville vara med då han verkade rätt osäker samt lite väl pang på skulle jag säga när han ringde upp tjejen...
Ja så måste det nog vara.
Ser fram emot speed-dejtingen när hästbonden frågar en tjej "Hur intresserad är du av hästar då?" och hon svarar "Inte ett dugg!" varpå han svarar "Eh. Bra!"
Citera
2008-10-09, 21:27
  #1018
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andremask
Undrar hur det kommer att bli hemma hos homobonden förresten?

Det här blir helt klart intressant, tänk om det blir en del internbögning i aspirantgruppen?
Citera
2008-10-12, 17:50
  #1019
Medlem
Adde_87s avatar
Han killen som skulle spela så självsäker va ju ett stort skämt. Man kan vara pang på om man gör de me lite finess och med ett riktigt sjävförtroende att backa upp de men han hade varken eller, tyckte de verka som han blev lite halvknäckt när hon "dissa" han med.

Nån mer som tror att han killen som skulle ringa "ikväll" skiter i att ringa? Verkade inte så övertygande iaf
Citera
2008-10-15, 20:36
  #1020
Medlem
Fan vad ruttet!
Inga vackra kvinnor, massa korvryttare, nä fy fan!


Jag lägger ner tittandet. Tjarå!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in