2014-11-21, 10:57
Medlem
ogiltigtss avatar
Erik måste väl kategoriseras som en "snäll kille"?
Citera
2014-11-21, 12:19
Medlem
Erik är så jäkla het alltså, känns bara som han behöver en lite mer mogen förstående kvinna som han kan öva upp sig på än ruggugglorna han samlat på sig. Kontaktlinser, prata lite långsammare och lite andra kläder och han skulle förvandlas till en riktig hunk. Han är verkligen en oslipad diamant som bara väntar på få förlösas. Tack för Erik Småland
Citera
2014-11-21, 14:20
Medlem
Admiral Krags avatar
Hur tror ni att man kan vara sprallig på ett vuxet kontra omoget sätt? för att spinna vidare
på Ellen
Citera
2014-11-21, 19:02
Medlem
Onsdagens avsnitt tycker jag var ett av dem bättre denna säsongen just på grund av Sebastian och Petras träff. Tycker verkligen att Sebastian är värd detta så det var roligt att se, tycker även att Petra verkar vara väldigt härlig. Trodde ju mycket innan på att hans val skulle falla på Marie men det är ju hos Petra hans hjärta finns, det tycker jag man kunde se. Väldigt gullig och fin scen med deras picknick , till och med en känslokall person som jag som gett upp allt hopp om kärleken blev påverkad av det och det säger ju en del om hur mycket känslor som fanns där. Hoppas han funnit sin livskamrat nu

Och Erik, skärpning nu för helvete och se till att INTE slarva bort Ida också!!
Senast redigerad av Hjortfelt 2014-11-21 kl. 19:05.
Citera
2014-11-21, 19:37
Medlem
gils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt

Citera
2014-11-21, 20:01
Medlem
jekavskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gil
Citera
2014-11-21, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Onsdagens avsnitt tycker jag var ett av dem bättre denna säsongen just på grund av Sebastian och Petras träff. Tycker verkligen att Sebastian är värd detta så det var roligt att se, tycker även att Petra verkar vara väldigt härlig. Trodde ju mycket innan på att hans val skulle falla på Marie men det är ju hos Petra hans hjärta finns, det tycker jag man kunde se. Väldigt gullig och fin scen med deras picknick , till och med en känslokall person som jag som gett upp allt hopp om kärleken blev påverkad av det och det säger ju en del om hur mycket känslor som fanns där. Hoppas han funnit sin livskamrat nu

Jag hoppas att det kan fungera mellan Erik och Ida, har trott på de från första början. Bara han inte fastnar i det där att Matilda och Mikaela lämnade gården utan att han fokuserar på Ida istället. Så hon känner att han vill välja henne och att hon ska stanna. Så det gäller att han kan släppa det gamla och istället fokusera på deras relation.
Citera
2014-11-21, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Admiral Krag
Hur tror ni att man kan vara sprallig på ett vuxet kontra omoget sätt? för att spinna vidare
på Ellen

Jag tolkar det som att om man är sprallig på ett vuxet sätt så är man mogen och ansvarsfull men samtidigt lekfull och tar inte saker på alltför stort allvar. Är man vuxen på ett omoget sätt är man väl mer barnslig, tar inget ansvar, skyller ifrån sig, fokuserar enbart på det bättre, flamsar bort det mest. Jag ser det som att om en person är sprallig på ett vuxet sätt är det en blandning mellan att vara seriös och ta saker på allvar och samtidigt kunna skoja och bjuda på sig själv. Kanske lite rörig formulering men så ser jag på saken
Citera
2014-11-21, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jekavski

Peters dam flyttade ju in direkt efter inspelningarna och semestern?
Citera
2014-11-21, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cepebarnet
Peters dam flyttade ju in direkt efter inspelningarna och semestern?

Länk på det?
Citera
2014-11-21, 23:11
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golden-Tie
Länk på det?
Flyttade in och flyttade in, men faktum har ju konstaterats här i tråden sedan länge:

(FB) Bonde söker fru
Citera
2014-11-21, 23:59
Medlem
Norrlands.gulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Kanske inte så jättekul att vara alltför gammal när man får barn...
Han är ju bonde och dom har ju inte mkt annat för sig än att harva runt på gården, så det är klart han känner så. Men de flesta andra som inte är det och har karriär väntar ju ofta, men det är ju definitivt inte försent vid typ 35-40 som många är idag.
Senast redigerad av Norrlands.guld 2014-11-22 kl. 00:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in