Citat:
Ursprungligen postat av
AlexandraIda
Jaså, så du tror det blir en ny säsong nästa år? Vet inte vad jag ska tro om André, något skumt är det i alla fall. Tror att Per har största chans att hitta någon att leva med. De andra känns mer tveksamma. För Eriks del tror jag inte det blir något. Han har valt alldeles för unga tjejer och jag tror att de är mer intresserade av att vara med i tv än att bli tillsammans med honom.
Ja det hoppas jag verkligen att det blir! Tvivlar du på att det skulle bli en säsong till av BSF?? Dem har ju kört på i 10 år och det lär ju finnas massor med bönder kvar som söker kärleken så varför skulle dem inte kunna köra programmet i minst 10 år till. Det hoppas jag i alla fall

.
Ja man har ju läst en hel del om André men nu verkar det ju som att han inte är med i programmet längre, Jennifer kanske skulle valt den andra killen, han kanske inte var lika spännande men där kanske nån känsla hade kunnat växa fram.
Jag har alltid trot att Per är den som har störst chans att hitta kärleken denna säsongen. Jag tror inte Sigrid hittar någon, hon är ju inte seriös och jag tycker ärligt talat att männen hos henne är värd någon bättre. Jennifer...ja kanske hon får en relation med Charlie...eller så blir det nåt med någon av de andra. Erik...vet inte om han får nåt seriöst, ja det skulle väl vara ifall han väljer Linnea som verkar söka kärleken genuint.