2015-11-19, 07:54
  #6421
Medlem
Bandida.locas avatar
Lite okänsligt av Daniel och Alex att hålla hand när K och M fortf. var kvar vid samma bord!
Citera
2015-11-19, 11:13
  #6422
Medlem
utan.att.stannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandida.loca
Lite okänsligt av Daniel och Alex att hålla hand när K och M fortf. var kvar vid samma bord!
Haha ja lite märkligt beteende. Men vän blev nog lättad och ville få allt överstökat gubben.
Citera
2015-11-19, 13:42
  #6423
Medlem
Alltså Stefans outfit med bar överkropp under hängslebyxor skriker "Dexys midnight runners"
Citera
2015-11-19, 14:27
  #6424
Medlem
fitz-humes avatar
Pust! Vilket avsnitt... Denna säsong måste vara den sämsta någonsin - mestadels tråkiga och knepiga bönder och avsaknad av spänning.

Älgbonden Daniel - dålig stil att åtminstone inte försöka vara lite trevlig mot de två blondinerna, och sättet att hålla handen med Alexandra framför de två väckte äckelkänslor. Jag förstår varför de två kändes sig ledsna och besvikna, inte bara för att de inte blev valda utan sättet som detta skedde på.

Hästpojken Pontus - verkar mer intresserad av att tävla med hästarna än att uppvakta de tjejer som är kvar. Det känns väldigt trist och sömnigt. Han har ställt typ 1 st fråga totalt och detta till en av tjejerna - "har du syskon?" I övrigt har allt handlat om honom själv. Noll romantik och noll uppvaktning.

Kepsvrålbonden Stefan är den enda som kan ses som någorlunda normal och trevlig av bönderna. Det har hela tiden stått mellan Pia och Hanna. Det verkar som att det blir Hanna om man nu ska tolka förhandsvisningen av nästa avsnitt korrekt.

Knepbonden Marcus, som har fått bestämma reglerna själv, kommer som sagt att välja Isabel, stod klart förra avsnittet.
Citera
2015-11-19, 14:33
  #6425
Medlem
MisterChristers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissLycka
Alltså Stefans outfit med bar överkropp under hängslebyxor skriker "Dexys midnight runners"

Ser karl lite då och då, stenhård kille true original
Citera
2015-11-19, 22:59
  #6426
Medlem
Annies reaktion på när hon blev hemskickad av Pontus kändes som ett slags försvar. Hon var säkert besviken men ville visa sig lite kylig inför de andra+oss tv-tittare. Jag tror hon var genuint intresserad av Pontus faktiskt.

Citat:
Ursprungligen postat av MisterChrister
Ser karl lite då och då, stenhård kille true original


Haha det förvånar mig inte ett dugg
Citera
2015-11-20, 05:31
  #6427
Medlem
I Love Stefan 😃
Citera
2015-11-20, 07:25
  #6428
Medlem
Ovanligt tråkig säsong. Har svårt att se att det kommer hända något på Pontus gård. Han verkar alldeles för upptagen av sig själv och är mer intresserad av sina hästar än av tjejerna. Vad blir nästa grej Marcus ska hitta på? För inte kan väl han hålla sig till de vanliga reglerna? Daniel bestämde sig antagligen från början att det var Alexandra han skulle välja, noll spänning där.
Citera
2015-11-20, 13:39
  #6429
Medlem
Tror att Daniel kommer att bli blåst av Alexandra. Naivt att tro att det kommer att bli något när det är 30(?)mil mellan och det finns kids på båda håll. Nä , Daniel är nog singel ett tag till
Citera
2015-11-20, 13:50
  #6430
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lerog
Tror att Daniel kommer att bli blåst av Alexandra. Naivt att tro att det kommer att bli något när det är 30(?)mil mellan och det finns kids på båda håll. Nä , Daniel är nog singel ett tag till

30 mil är inte långt för en norrlänning
Citera
2015-11-20, 15:48
  #6431
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golden-Tie
30 mil är inte långt för en norrlänning
Norrlänning?, bodde han inte utanför "ledsna-Huddick" eller nått, det kommer isfl aldrig vara Norrland har jag bestämt
Citat:
Ursprungligen postat av hallongrottan
I Love Stefan 😃
Jag säger som min lärare sa till mig i plugget, hur vill du bli uppfattad egentligen?, i ditt fall...som en stereotyp av en kvinna som attraheras av broskhuvud charm eller av surmulet intellekt?
__________________
Senast redigerad av Herr Bökberg 2015-11-20 kl. 15:53.
Citera
2015-11-20, 17:19
  #6432
Medlem
xtsydlws avatar
Såg precis de senaste avsnittet och Stefan äger för fan en Volvo 245 från 1975!
För övrigt verkar han vara den vettigaste av dem, ännu mer nu när jag ser att han har bra smak på bilar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in