Citat:
Ursprungligen postat av
Golden-Tie
30 mil är inte långt för en norrlänning
Norrlänning?, bodde han inte utanför "ledsna-Huddick" eller nått, det kommer isfl aldrig vara Norrland har jag bestämt
Citat:
Ursprungligen postat av
hallongrottan
I Love Stefan 😃
Jag säger som min lärare sa till mig i plugget, hur vill du bli uppfattad egentligen?, i ditt fall...som en stereotyp av en kvinna som attraheras av broskhuvud charm eller av surmulet intellekt?