2014-11-17, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Det visar sig ju på onsdag hur det blir med den saken.

Ja det gör väl det........
Citera
2014-11-17, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalamata
Haha Erik är ju packad

När var Erik packad?? Den scenen måste jag ha missat . Enda festen som varit hos honom var väl i senaste avsnittet när alla hans kompisar kom över...men tyckte väl inte han verkade packad då?! När han smet iväg med Mikaela efter ballongblåsningen verkade han väl skapligt nykter...iaf i mina ögon.
Citera
2014-11-17, 17:17
Medlem
Citat:
Gick Sebastian på dejt med "bara" 9 tjejer? Såg ut som det var 3 stycken som blev bortvalda inför gruppdejten. Någon som vet?

Ja det var tre som valdes bort då vad jag minns, verkar inte som alla bönder har tio dejter på slottet från början, Klas hade ju sju stycken bara vad jag minns och tycker det är fler som inte har haft tio.
Citera
2014-11-17, 17:23
Medlem
Efter förra avsnittet känns det ganska givet att Peter väljer Helen. I början verkade han väldigt intresserad av Anna-Lena men intresset har nog svalnat en del, han tycker antagligen är hon är lite för på. Och hon lät inte speciellt trevlig när hon kommenterade de andra tjejerna. Monica verkar allmänt tråkig och det känns som är ganska osäker på sig själv. Helen tror jag passar honom bäst, hon verkar vara lugn som person men samtidigt ha ett driv som jag tror han behöver. Hos Jonathan tror jag det blir Ellen som får lämna, tror inte hon är redo att flytta till gården och bilda familj och bli hemmafru. Erik har nog upp ögonen för Mikaela nu, tror de kan passa ihop om han nu fortsätter bjuda till och inte blir sådär stel och tillbakadragen som han var i början. Hur det blir med Sebastian och vem han kommer väljer känns svårt att spåna om, kan gå hur som helst där.
Citera
2014-11-17, 17:33
Medlem
Citat:
Efter förra avsnittet känns det ganska givet att Peter väljer Helen. I början verkade han väldigt intresserad av Anna-Lena men intresset har nog svalnat en del, han tycker antagligen är hon är lite för på. Och hon lät inte speciellt trevlig när hon kommenterade de andra tjejerna. Monica verkar allmänt tråkig och det känns som är ganska osäker på sig själv. Helen tror jag passar honom bäst, hon verkar vara lugn som person men samtidigt ha ett driv som jag tror han behöver. Hos Jonathan tror jag det blir Ellen som får lämna, tror inte hon är redo att flytta till gården och bilda familj och bli hemmafru. Erik har nog upp ögonen för Mikaela nu, tror de kan passa ihop om han nu fortsätter bjuda till och inte blir sådär stel och tillbakadragen som han var i början. Hur det blir med Sebastian och vem han kommer väljer känns svårt att spåna om, kan gå hur som helst där.

En bra utvärdering av det hela
Citera
2014-11-17, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
En bra utvärdering av det hela

Om du tycker något annat får du gärna säga det. Alltid kul att höra andras åsikter.
Citera
2014-11-17, 17:59
Medlem
Jag undrar när allt det romantiska ska komma, som Linda har skrivit om på sin blogg. Nu har väl över hälften av avsnitten varit?
Citera
2014-11-17, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 68911986
Jag undrar när allt det romantiska ska komma, som Linda har skrivit om på sin blogg. Nu har väl över hälften av avsnitten varit?

Ja det har jag också undrat många gånger. Undrar om hon skojade eller drev med oss? Kan inte vara mer än 2-3 avsnitt kvar. Så de får nog skynda på lite om det ska hinna bli någon romantik.
Citera
2014-11-17, 18:13
Medlem
Var inne på tv4.se nu och såg att tidigare säsonger var 13 avsnitt, så det är 4 avsnitt kvar nu...
Ja nu får romantiken ta fart tycker jag! Har väl bara varit lite romantiskt mellan Peter och Helene i princip, men knappt någon annanstans.
Citera
2014-11-17, 18:17
Medlem
Citat:
Var inne på tv4.se nu och såg att tidigare säsonger var 13 avsnitt, så det är 4 avsnitt kvar nu...
Ja nu får romantiken ta fart tycker jag! Har väl bara varit lite romantiskt mellan Peter och Helene i princip, men knappt någon annanstans.

Aha okej ja men då finns det ju fortfarande tid för romantik då Tycker att Linda har sagt inför varje säsong att den här gången blir det något alldeles extra, att det kommer hända så mycket. Men det har ju varit ovanligt händelselöst, den stora grejen är väl att så många av tjejerna valt att lämna programmet. Inte speciellt romantiskt.
Citera
2014-11-17, 18:21
Medlem
Citat:
Aha okej ja men då finns det ju fortfarande tid för romantik då Tycker att Linda har sagt inför varje säsong att den här gången blir det något alldeles extra, att det kommer hända så mycket. Men det har ju varit ovanligt händelselöst, den stora grejen är väl att så många av tjejerna valt att lämna programmet. Inte speciellt romantiskt.

Precis! Hon är väl tvungen att säga så för annars blir tittarna mindre sugna på att kolla. Nu sitter vi klistrade och väntar på att det ska hända
Citera
2014-11-17, 18:29
Medlem
Citat:
Precis! Hon är väl tvungen att säga så för annars blir tittarna mindre sugna på att kolla. Nu sitter vi klistrade och väntar på att det ska hända

Ja men jag har en känsla av att i nästa avsnitt kommer det hända något alldeles extra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in