2007-10-17, 22:38
Medlem
straycats avatar
Skön scen när Fredrik ska öppna bakdörren till Cadillacen och upptäcker att det inte finns nån.. nån som såg det?
Citera
2007-10-17, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CatalinaVega
Är han efterbliven? Hm, man undrar.
Eftersom många tycker att inlägget i bloggen är helt i FB-anda, måste jag fråga : Är du EVELINA?
Citera
2007-10-17, 23:08
Medlem
Fattar inte folk skillnaden mellan en nörd och en "efterbliven".
OBS för mig är inte nörd ett negativt tillmäle.
Citera
2007-10-17, 23:09
Medlem
asdfasdfs avatar
elaka redigerare av programmet... riktigt elaka...
om man ser oredigerade versionerna av speed daterna så framstår Fredrik inte alls lika tappad bakom en vagn totalt tafat...
Citera
2007-10-17, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asdfasdf
elaka redigerare av programmet... riktigt elaka...
om man ser oredigerade versionerna av speed daterna så framstår Fredrik inte alls lika tappad bakom en vagn totalt tafat...
Dokusåpor vill ju alltid förstärka vissa egenskaper. Ta allt med en nypa salt.
Citera
2007-10-17, 23:24
Medlem
Varför moraliserar Ni över bloggandet? Själv tycker jag inlägget luktade väldigt mycket Flashback. Aldrig sett programmet men han såg ut att vara femton år. Dock är det på tok för lätt byte eftersom det är ganska uppenbart att TV4's syfte var att få igång lite mobbing.
Citera
2007-10-17, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mashtar
Haha! Såg "Bonde söker" för första och troligtvis sista gången igår. Fredrik, vilken ärketomte... "Jo, jo... jo... jo.." *tystnad* *tystnad* "...jo, jo... gillar du grisar...?" (med gnällig piphalländska, eller vad det nu var). Jag satt och vred mig i soffan i skam...

Den stackars pojken verkar ju aldrig sett, än mindre pratat med, en tjej förut. Lyteskomik på hög nivå.
Känner igen fenomenet. Tyvärr har man en sån förmåga att sätta sig in i hur andra tänker att man sitter och skäms själv. Brukar tänka att jag har väl inget samröre i situationen överhuvudtaget så det är väl bara att skratta åt andras elände men istället plågas man.
Citera
2007-10-17, 23:37
Medlem
asdfasdfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av conz
Känner igen fenomenet. Tyvärr har man en sån förmåga att sätta sig in i hur andra tänker att man sitter och skäms själv. Brukar tänka att jag har väl inget samröre i situationen överhuvudtaget så det är väl bara att skratta åt andras elände men istället plågas man.

Du kan vara lugn, det var redigerare som var i farten, verkligheten verkade inte lika illa...

f.ö kan de lika gärna hoppats på att skapa en ny Olle Kvarnsmyr eller Tore.

Sedan är det ju klart som korvspad att man dissar en miss piggy plufsig wannabe brud med IQ fiskmås som går så långt i sin mediakåthet och sin vilja att impa på vänner att hon söker till ett teveprogram som bonde söker fru trotts att hon inte är intresserad av killen ifråga och sedan går ut och är vidrigt elak i en blogg... det är fan riktigt djävla stört och "efterblivet" ...

Sedan är det nog fler tjejer som är intresserad av killar som Fredrik än vad det finns killar som är intresserade av elaka småplufsiga tjejer med konstiga ansiktsproportioner som skämmer ut sig i teve.
Citera
2007-10-18, 00:23
Medlem
muneys avatar
Nämnde dom något om hela den här fake-grejen i dagens avsnitt. (Nej, jag såg det inte.)
Citera
2007-10-18, 22:33
Medlem
samir78s avatar
Någon som har adress till bloggen?
Citera
2007-10-19, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av samir78
Någon som har adress till bloggen?
http://suzi9mm.blogg.se/
Citera
2007-10-19, 18:55
Medlem
bees avatar
från det man sett av fredrik på tvn borde det ju inte vara högt odds på att han gått på särvux...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in