Citat:
Ursprungligen postat av
GreenEyesCuddles
Efter denna dramatiska säsong så är man lite nyfiken vad tv4 tycker om det hela. Kommer de vara livrädda att ha fler säsonger tro? Eller tycker de kanske bara att det är underbart med dramat? Personligen tror jag inte att programmet kommer hålla många säsonger till. "Mysiga livet på landet" känslan har dött ut mer och mer och de senaste åren har fokus varit på drama. Programreglerna har töjts mer och mer och nuförtiden skiter alla i reglerna. Folk kommer och går som de vill. Nä nu är det dags att avliva det här programmet, tyvärr.
Jag tror inte att TV 4 gillar avhoppen som tvingar programredigerarna att ändra stup i kvarten.
Eriks tredje tjej Ida som var med i rummet när dom pratade ihop sig om att lämna Erik ville säkert följa med de andra men hindrades av Linda för att inte programmet skulle få ett haltande innehåll.
Jag tror att alla deltagare får lägesrapporter från syskon, kompisar och föräldrar över mobilen vem som dragit. Har då tjejerna runt Jonathan fått höra detta, så tror jag att detta har triggat minst två av dem att dra i morgon och då blir det samma mönster som med tjejerna runt Erik i föra veckan, att Linda hindrar den tredje att också dra för att inte förstöra programmet.
Petra har sedan Linda ringde ner henne till gården levt i ett överraskningsrus. Linda var desperat att Sebastian kanske skulle stå ensam på gården, men det berättade hon inte för Petra.
Jag tror inte Petra vill dra i morgon, eftersom programserien är slut om några veckor då kan hon lämna Sebastian och programmet utan att behöva säga det. Jag tror till och med att Linda för att rädda sitt och programmets anseende försöker att få alla partners att stanna efter att programmet är slut, fast alla utom tittarna vet att det tagit slut.
Den som lever få se.