2014-10-29, 20:47
Medlem
Trekvartsbyxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Jo, det var ju så han jämförde det: "jag vill se om hon är hispig, och inte kan hjälpa till på gården". Ungefär så uttryckte han sig. Jag tror att de flesta av hans tjejer kommer lämna självmant, eller åtminstone bli lite lättade när de blir utröstade. De är för djupa för honom - vilket inte säger att de är särskilt djupa öht, utan att han är alltför ytlig.
Jag tolkade det som att om de blir för hispiga i den situationen lär de skita ner sig och spåra ur när det kommer stressiga perioder på gården (typ höst- och vårbruk).

Resten håller jag med dig helt om.
Citera
2014-10-29, 20:49
Medlem
Mogaku-sans avatar
Det var säkert även Sebastians banandiet som delvis bidrog till att Carolina lämnade. Nog för att man ska äta frukt men det behöver inte gå till överdrift.
Citera
2014-10-29, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Jaha där smög de in lite reklam för zipline i Bonde söker fru, med reklam i pausen för själva företaget. Kändes nästan lite surrealistiskt.

Ja och de filmade Flora-asken i närbild och sedan kom det reklam för det i pausen samt varje gång man pausar på tv4play... produktplacering delux
Citera
2014-10-29, 20:55
Medlem
sissens avatar
Oj vad Jonathan gjorde bort sig i dagens avsnitt.
Citera
2014-10-29, 21:02
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruccoless
Nej så sa han väl inte , han gillade inte oroliga och hispiga brudar och det är säkert ett bra sätt att testa dom. Hade jag varit 15år yngre hade jag inte backat en sekund , så supercharmig kille
Citat:
Ursprungligen postat av Trekvartsbyxa
Jag tolkade det som att om de blir för hispiga i den situationen lär de skita ner sig och spåra ur när det kommer stressiga perioder på gården (typ höst- och vårbruk).
Det jag reagerade på var att han jämförde höjdrädsla med att vara hispig och orolig som person. Jag är höjdrädd, men inte det minsta hispig av mig
Citera
2014-10-29, 21:09
Medlem
ZkylarsBollars avatar
Någon som har bild på underbettet???
Citera
2014-10-29, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Det jag reagerade på var att han jämförde höjdrädsla med att vara hispig och orolig som person. Jag är höjdrädd, men inte det minsta hispig av mig

Ja precis. Och hans beskrivning av att vara hispig lät som att de är samma sak som att vara gnällig, vilket det verkligen inte är (iaf enligt mig). Man kan väl vara hur höjdrädd som helst och ändå kunna jobba bra och "ta i" i vanliga livet. Arbetet på gården går väl knappast ut på att kasta sig ut från torn i vanliga fall...
Citera
2014-10-29, 21:31
Medlem
irrblosss avatar
Någon som vet vad det var för låt som spelades när Peter gjorde sitt val?
Citera
2014-10-29, 21:54
Medlem
har svinet jonathan
grisar? isåfall kan väl
mansgrisen gå ut i
stian och sätta på en
sugga?

fräsch kvinnosyn.

/HA
Citera
2014-10-29, 21:56
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tha-a.prod.
har svinet jonathan
grisar? isåfall kan väl
mansgrisen gå ut i
stian och sätta på en
sugga?

fräsch kvinnosyn.

/HA

Vad är fel med hans kvinnosyn?
Citera
2014-10-29, 22:30
Medlem
Mogaku-sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tha-a.prod.
har svinet jonathan
grisar? isåfall kan väl
mansgrisen gå ut i
stian och sätta på en
sugga?

fräsch kvinnosyn.

/HA
Ja Jonathan är i klass med den skånska morsgrisbonden som var med för något år sedan. Samma ytlighet och ego hos båda.

Sebastian som gick halvnäck i bara kalsonger gav mig än mer illamående. Ingen vacker syn att vakna till en biffig kille som sedan proppade mixern full med banan.
Citera
2014-10-29, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogaku-san
Det var säkert även Sebastians banandiet som delvis bidrog till att Carolina lämnade. Nog för att man ska äta frukt men det behöver inte gå till överdrift.

Precis min tanke när Carolina drog.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in