Headern är ju från bondeliv, det lär ju iofs inte betyda något mer än att hon deltar men det känns ändå lite mycket att ha en bondebild direkt. Men vad vet jag?
Blir kul att se vad det är för några galningar som sökt i afton iaf, några guldkorn bland de sökande bör vi väl få se iaf?
Herrejävlar vilka nitlotter alla snubbarna som ville dejta tjejen var
Tycker inte hon är någon höjdare själv... Hon utstrålar absolut ingenting och är inte direkt den romantiska sorten. Det lät som en arbetsintervju när de satt i rummet.
Tycker inte hon är någon höjdare själv... Hon utstrålar absolut ingenting och är inte direkt den romantiska sorten. Det lät som en arbetsintervju när de satt i rummet.
Men hor var ju fan Beyonce i jämförelse med de flesta av de töntarna. Tyckte faktiskt synd om henne.
Precis, hon har verkligen noll utstrålning och värme. Otroligt "gåpåig" och man får känslan att hon främst söker en oavlönad dräng.
Sen att hennes killsamling ser ut som Samhall på utflykt är en annan femma...
Var det någon mer som upptäckte att de inte hade tio pers allihop? Eller var det bara så att man inte såg alla samtidigt?
Tjejen hade ju mardrömssnubbar ur sin synvinkel med, någon saknade körkort, någon tjötade konstant och någon sa inte ett ord. Ja,jisses lyckas hon träffa någon av dom som det sedan fungerar med i längden är det ju en bedrift.
Värmlänningen blir årets favorit iaf, hon där tjejen i 50-tals prickig klädsel lär gå långt där.
Pär trodde jag skulle få fler "blåsta blondiner" efter sig än han fick ändå, några var vettiga där och den han verkade gilla mest verkade ju sannerligen vettig.
Den äldste lär träffa någon men det där känns lagom intressant att följa dock.
- Har du några frågor om mig?
- Hmm, Hur många hundar har du då?
Han lät som ett surt barn när han la till då i slutet av meningen.
Haha, lätt gårdagens roligaste line. Tyckte man kunde ana att han blev lite irriterad nästan, lite som att "ja men jag får väl ställa en frågjävel då om det ska va så jävla nödvändigt". Han var väl mest nervös egentligen förstås.
Hörde på radion idag att bonden Marlene Ljungdahl inte fick med många av de män hon ville ha från början. De backade ur när de hörde att de skulle vara med i tv. Varför söker man ens då är frågan?
Hörde på radion idag att bonden Marlene Ljungdahl inte fick med många av de män hon ville ha från början. De backade ur när de hörde att de skulle vara med i tv. Varför söker man ens då är frågan?
Det är ju bara hälften utav bönderna som är med i TV, dom andra får klara sig på egen hand med hjälp utav breven dom har fått.