Citat:
Ursprungligen postat av Zyper
Alltså jag står inte ut. Ja, jag erkänner, jag tittar på den här såpan. Varför? Jo, äntligen kändes det som en såpa med lite positivt syfte. Men nu vill jag absolut få veta vem Mikael respektive Marcus valde. Om Mikael inte väljer Marita är han helt fel ute (han är för övrigt med sin underbara personlighet min favvobonde), Marcus är way too blyg för min smak men han borde välja Magda ändå. Per Martin (Gud vad hopplös karl är, tur att han är bonde och inte urmakare för han är så tråkig att alla klockor stannar) struntar jag blankt i vem han väljer och Andreas är rätt så sliskig så jag tror att jag struntar i hans val också när jag ändå är i farten.
Alltså, har någon förhandsinfo att dela med sig av, vem av tjejerna väljer Mikael resp. Marcus? Please?
Mikaels borde vara rätt lätt att lista ut eftersom han bestämde sig i tidigt ett tidigt skede, men eftersom han påstår sig "göra tv" så kanske han skickar iväg en del sidospår bara för att det ska bli bra underhållning.
Marcus valde Magda, har fått det bekräftat från flera olika personer med god insyn, tydligen ska hon själv ha läckt ut det. Fick också reda på en hel del annat inside, som att till exempel Magda redan hade pojkvän under inspelningarna och förde alltså honom bakom ljuset. Intelligent att vara med i en datingdokusåpa och samtidigt försöka behålla pojkvännen. Måste kännas märkligt att ljuga rakt in i kamera. Man blir inte klok på den här typen av dokusåpor och allt underligt folk som deltar i dem.
Man kan hoppas att Mikaels giftermål håller, eftersom som du säger så är första intrycket av den här såpan att det ska vara något positivt med den.