2006-11-11, 15:26
Medlem
Carl Serungs avatar
Martina Von Trampe

som lämnade serien,har gått i min paralellklass på högstadiet..märklg typ redan då.
Citera
2006-11-11, 20:11
Medlem
Giftermål

Citat:
Ursprungligen postat av Zyper
Alltså jag står inte ut. Ja, jag erkänner, jag tittar på den här såpan. Varför? Jo, äntligen kändes det som en såpa med lite positivt syfte. Men nu vill jag absolut få veta vem Mikael respektive Marcus valde. Om Mikael inte väljer Marita är han helt fel ute (han är för övrigt med sin underbara personlighet min favvobonde), Marcus är way too blyg för min smak men han borde välja Magda ändå. Per Martin (Gud vad hopplös karl är, tur att han är bonde och inte urmakare för han är så tråkig att alla klockor stannar) struntar jag blankt i vem han väljer och Andreas är rätt så sliskig så jag tror att jag struntar i hans val också när jag ändå är i farten.
Alltså, har någon förhandsinfo att dela med sig av, vem av tjejerna väljer Mikael resp. Marcus? Please?

Mikaels borde vara rätt lätt att lista ut eftersom han bestämde sig i tidigt ett tidigt skede, men eftersom han påstår sig "göra tv" så kanske han skickar iväg en del sidospår bara för att det ska bli bra underhållning.

Marcus valde Magda, har fått det bekräftat från flera olika personer med god insyn, tydligen ska hon själv ha läckt ut det. Fick också reda på en hel del annat inside, som att till exempel Magda redan hade pojkvän under inspelningarna och förde alltså honom bakom ljuset. Intelligent att vara med i en datingdokusåpa och samtidigt försöka behålla pojkvännen. Måste kännas märkligt att ljuga rakt in i kamera. Man blir inte klok på den här typen av dokusåpor och allt underligt folk som deltar i dem.

Man kan hoppas att Mikaels giftermål håller, eftersom som du säger så är första intrycket av den här såpan att det ska vara något positivt med den.

Citera
2006-11-13, 08:58
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
som lämnade serien,har gått i min paralellklass på högstadiet..märklg typ redan då.

Ps.Den som vill ha lite cheesy information,får gärna maila..Ds
Citera
2006-11-13, 10:55
Medlem
Stämmer det att hon missbrukar? Känner du till en pojkvän hon hade för något år sedan?
Citera
2006-11-13, 21:30
Medlem
Babydolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fractal inhaler

Undrar hur det skulle gå med programmet "Flashbackare söker Fru" ??
Det finns ju, trots allt en rejäl hög med singel pojkar i forat av alla varianter.
Dokusåpor är inget för mig, skrollar bara runt i denna tråd för att hitta lite skvaller att ta med till eftermiddagsfikat på jobbet. Det är så kul att skjuta folks illusioner i sank..
Men "Flashbackare söker Fru" skulle jag inte missa för allt i livet !!
Citera
2006-11-22, 13:27
Bannlyst
Såg ett avsnitt förra veckan och fick för mig att jag kände igen en av tjejerna från något annat tv-program. Jessica Ax heter hon enligt TV4.se, har hon varit med i någon dokusåpa eller nåt annat man kan ha förträngt att man har tittat på?
Citera
2006-12-01, 19:41
Medlem
Pågatågs avatar
Är det någon som har luskat ut vem Micke ska gifta sig med nästa vecka? Någon som bor i Lidköpingstrakten?
NYFIKEN!
Citera
2006-12-01, 20:57
Medlem
offe_mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung

det hör man ju redan på namnet. Ett von för mkt.

Mkt kass serie för övrigt. dock är det många vuxna som ser på den.
Citera
2006-12-07, 14:36
Medlem
Bråkmakarns avatar
Charmig tjej den där som åt riskakor hos grisbonden..
Citera
2006-12-07, 14:52
Medlem
TotallyWickeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bråkmakarn
Charmig tjej den där som åt riskakor hos grisbonden..
Hon verkar en smula bitter tycker jag. Jag vill inte ha bondjäveln säger hon nu: http://www.tv4.se/karlekosex/bondesokerfru/andreas/509943.html
Citera
2006-12-07, 17:13
Medlem
Vicious_s avatar
Den där Helen verkar ju helt knäpp

Marcus har iallafall gjort ett jäkla kap
Citera
2006-12-07, 18:27
Medlem
Birabackens avatar
Vad hände med bondfan Börje? Man såg han på trailern men sen försvann han ur rutan?

Han verkade skön. Nån som vet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in