2006-12-07, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Birabacken
Vad hände med bondfan Börje? Man såg han på trailern men sen försvann han ur rutan?

Han verkade skön. Nån som vet?

Han fick inte så många brev att det gick att göra ett helt program om honom(wonder why?)
Men de skulle visa alla bönder och deras ev.kärlekar i sista programmet.
Citera
2006-12-08, 00:10
Medlem
Birabackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nowornever
Han fick inte så många brev att det gick att göra ett helt program om honom(wonder why?)
Men de skulle visa alla bönder och deras ev.kärlekar i sista programmet.

Ja, undrar varför

Vad fan trodde TV4 som släpade med honom i programmet?
Citera
2006-12-13, 20:53
Bannlyst
Jaha, då reste de iväg med sina brudar. Efter att ha sett programmet, så... Herregud vilken bortkommen, vilsen, inavlad jävla mes Markus är! Magdalena förtjänar bättre... ( )
Citera
2006-12-13, 21:00
Medlem
offe_mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kahnweiler
Jaha, då reste de iväg med sina brudar. Efter att ha sett programmet, så... Herregud vilken bortkommen, vilsen, inavlad jävla mes Markus är! Magdalena förtjänar bättre... ( )

Word. Ville bara hem.
vafan man fåt en resa med en het brud betald o vill hem till ldaugården.. Måste vara ngt fel. Såg inte allt men var det bara Andreas och Micke som fick sina pigor till slut? Är Marcus o Magda ett par nu me?
Citera
2006-12-13, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offe_man
Word. Ville bara hem.
vafan man fåt en resa med en het brud betald o vill hem till ldaugården.. Måste vara ngt fel. Såg inte allt men var det bara Andreas och Micke som fick sina pigor till slut? Är Marcus o Magda ett par nu me?

Föga troligt...

Markus är ju skadad. Om han nu inte ville gifta sig med henne kunde han ju alltid tagit tillfället i akt och fått en en härlig strulresa.....
Citera
2006-12-13, 21:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kahnweiler
Jag börjar starkt misstänka att han är lagd åt det homosexuella hållet. Vilken normalt funtad kille skulle tacka nej till Magda?
Vad var sidan han sett hos henne i Nice som han inte sett förut? Var hon självisk för att hon gillade att vara i en stad? Hoppas Markus får leva på sin gård i ensamhet för resten av livet. Dock tror jag att han kommer fixa en thailändska inom en snar framtid.
Citera
2006-12-13, 22:21
Medlem
Birabackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av offe_man
vafan man fåt en resa med en het brud betald o vill hem till ldaugården..

Om vi också visste hur skön en kofitta är kanske vi också skulle lägga om våra prioriteringar?
Citera
2006-12-13, 23:33
Medlem
mahutma_homos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KidBanjo
Jag börjar starkt misstänka att han är lagd åt det homosexuella hållet. Vilken normalt funtad kille skulle tacka nej till Magda?
Vad var sidan han sett hos henne i Nice som han inte sett förut? Var hon självisk för att hon gillade att vara i en stad? Hoppas Markus får leva på sin gård i ensamhet för resten av livet. Dock tror jag att han kommer fixa en thailändska inom en snar framtid.

jag får ta och skicka ett brev till honom då. han är ungefär lika asocial som mig. tycker han är riktigt söt också.
Citera
2006-12-13, 23:55
Medlem
Yeah!!s avatar
Markus är ju torrare än torr. Magda verkar ju iof va en riktig bitch, och planka på köpet. Men varför inte ta tillfället i akt?
Citera
2006-12-14, 00:04
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bråkmakarn
Charmig tjej den där som åt riskakor hos grisbonden..

tycker du inte hon är lite väl charmig?
Citera
2006-12-14, 10:16
Medlem
Som folk skriver, marcus verkar ju retarderad. Jag blev så fruktansvärt irriterad på att han bara sumpar bort en betald semester med en tjej som ser bra ut.
Usch vilken tafatt mupp! (vist kan man förstå att det är jobbigt med tvkameror mm, men ffs han kunde ju försökt att sätta ihop en egen mening när han pratade o inte bara hålla med allt som hon sa)
Citera
2006-12-14, 15:06
Medlem
cosmic_dancers avatar
som sagt så kanske han spelar på andra planhalvan. Inte just bara för att han sumpar sina chanser med Magda genom att aldrig yttra sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in