2006-10-04, 22:07
Medlem
Vicious_s avatar
Jag tycker nog han med skägget (namn?) borde ha tittat igenom brevhögen trots allt
Citera
2006-10-04, 23:06
Medlem
fractal inhalers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeoNaaaaard
Skulle gissa på att dom fått en jävla massa svar. Förmodligen flera hundra var.

Undrar hur det skulle gå med programmet "Flashbackare söker Fru" ??

Det finns ju, trots allt en rejäl hög med singel pojkar i forat av alla varianter.
Citera
2006-10-05, 11:13
Medlem
Den_Stores avatar
En roligare programidé vore ju: Mördare söker fru

eller....våldtäktsman söker fru
Citera
2006-10-05, 11:29
Medlem
Birabackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slader
Bonde söker fitta

Tycker de kunde spara lite tid genom att ge de en katalog med ryska damer så fick de välja, sen var det klart. Så enkelt.
Citera
2006-10-05, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shpongle
Något jag tyckte var roligt var när Linda frågade brodern vid matbordet om han var lillebror, när han i själva verket var storebror. Såg ut att vara runt 14 år Man såg verkligen på Linda hur chockad hon blev.

Hur fan är det möjligt, killen såg ju 25 år ungre ut än Börje. Kan det vara inaveln som gör att vissa inte åldras efter 14 år?
Jag satt och vänta på att Börje skulle ta fram banjon och dra av några låtar, kanske blir när han får en kvinna på besök...
Citera
2006-10-06, 00:47
Medlem
nizs avatar
Fan är ju en brud i trailern som ser helt ok ut, måste vara på skoj det här eller så har det verkligen gått utför för kvinnosläktet....

EDIT: ...det sistnämnda känns ju inte helt avlägset iofs..
Citera
2006-10-23, 13:15
Medlem
baseballs avatar
ojojoj

http://www.tv4.se/karlekosex/bondesokerfru/mikael/497654.html
Citera
2006-10-25, 22:32
Medlem
ojojoj på riktigt!

http://www.tv4.se/karlekosex/bondesokerfru/marcus/497086.html
Citera
2006-11-08, 22:18
Medlem
Zypers avatar
Inside information någon?!

Alltså jag står inte ut. Ja, jag erkänner, jag tittar på den här såpan. Varför? Jo, äntligen kändes det som en såpa med lite positivt syfte. Men nu vill jag absolut få veta vem Mikael respektive Marcus valde. Om Mikael inte väljer Marita är han helt fel ute (han är för övrigt med sin underbara personlighet min favvobonde), Marcus är way too blyg för min smak men han borde välja Magda ändå. Per Martin (Gud vad hopplös karl är, tur att han är bonde och inte urmakare för han är så tråkig att alla klockor stannar) struntar jag blankt i vem han väljer och Andreas är rätt så sliskig så jag tror att jag struntar i hans val också när jag ändå är i farten.
Alltså, har någon förhandsinfo att dela med sig av, vem av tjejerna väljer Mikael resp. Marcus? Please?
Citera
2006-11-09, 11:08
Medlem
baseballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zyper
Alltså jag står inte ut. Ja, jag erkänner, jag tittar på den här såpan. Varför? Jo, äntligen kändes det som en såpa med lite positivt syfte. Men nu vill jag absolut få veta vem Mikael respektive Marcus valde. Om Mikael inte väljer Marita är han helt fel ute (han är för övrigt med sin underbara personlighet min favvobonde), Marcus är way too blyg för min smak men han borde välja Magda ändå. Per Martin (Gud vad hopplös karl är, tur att han är bonde och inte urmakare för han är så tråkig att alla klockor stannar) struntar jag blankt i vem han väljer och Andreas är rätt så sliskig så jag tror att jag struntar i hans val också när jag ändå är i farten.
Alltså, har någon förhandsinfo att dela med sig av, vem av tjejerna väljer Mikael resp. Marcus? Please?

självklart väljer micke hon med den stora munnen. dom är ju bundis som fan. trodde bönderna skulle vara värsta players ju, tjejerna lär ju blivit lagom nöjda, en sorgligare samling charmörer får man leta efter. tur att man är kille
Citera
2006-11-09, 11:13
Medlem
katies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baseball
självklart väljer micke hon med den stora munnen. dom är ju bundis som fan. trodde bönderna skulle vara värsta players ju, tjejerna lär ju blivit lagom nöjda, en sorgligare samling charmörer får man leta efter. tur att man är kille

Nej nej.. följer ni inte med? läser ni de senaste intervjuerna med bönderna är det jävligt lätt att lista ut vem dom valde!
Citera
2006-11-09, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zyper

Här kan man läsa lite vem Mikael har valt i förra veckan Mellerudsnyheterna nr 39 sid 3.....i denna veckas Mellerudsnyheter nummer nr 40 ,sid 3 dementerar det detsamma

http://www.mellerudsnyheter.se/bilder/denna.pdf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in