2007-12-13, 12:32
Medlem
The_Insanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dräng-Erik
Fredrik Karlsson - Hallands Don Juan! Hur kan han göra ett så korkat val där han dels förstör för Lena (som han gett falska förhoppningar), dels för sig själv (hur stor är chansen att han kan få ihop det med Sofia?).

Dalabonden Anders var den ende som gjorde rätt val

Håller med dig där.
Anders gjorde rätt val men Fredrik borde ju ha valt Lena som verkligen har riktiga känslor för honom (Som det verkar allefall)
Citera
2007-12-13, 13:31
Medlem
daviies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The_Insane
Håller med dig där.
Anders gjorde rätt val men Fredrik borde ju ha valt Lena som verkligen har riktiga känslor för honom (Som det verkar allefall)

njea, enligt lena hade hon tackat nej om fredrik hade valt henne
http://www.aftonbladet.se/nojesliv/tv/dokusapa/bondesokerfru/article1455144.ab

kan ju vara en "surt sa räven.."
Citera
2007-12-13, 14:18
Bannlyst
Nu stod det att sista avsnittet sänds den 19nde dvs nästa vecka förut stod det ju den 26 men de har de alltså ändrat på men det var väl om detta avsnitt idag sänds på en onsdag!
Citera
2007-12-13, 15:02
Medlem
cecels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucky_star
Nu stod det att sista avsnittet sänds den 19nde dvs nästa vecka förut stod det ju den 26 men de har de alltså ändrat på men det var väl om detta avsnitt idag sänds på en onsdag!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! TYÄNK SJÄVL FRÖ EN JÄVLA GÅNGS KSULL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Citera
2007-12-13, 15:11
Medlem
AxelFoleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JB9
Du kan ju dra den valsen för någon annan. Du tycks ju förövrigt knappt känna henne så varför skulle du veta om hennes innersta känslor. Hagamannens fru & vänner trodde också han var en hyvens kille. Det man ska döma människor efter är deras handlingar inte efter vad de påstår att de står.

Hennes beteende talar för sig själv.
* Sofia skrev brev till två bönder. (eller kanske än fler?)
* Hon väljer att gå med i ett dejtingprogram med en kille som hon aldrig haft det minsta intresse för.
* Hon hånglar upp Fredrik när hon egentligen bara vill hem.
* Hon offrar sin kropp & själ för att håna honom.

Varför tycks det vara så att jag knappt känner henne? För att du fått en uppfattning om henne vilket inte stämmer med min, en person som faktiskt känner tjejen?

1. Japp, hon tyckte att båda var intressanta. Men ja, det var kanska klantigt gjort ändå.
2. Hur vet du det? Vart har du läst att hon aldrig haft något intresse för honom under seriens gång? Du kanske läst något jag inte gjort.
3. Hon påstod väl aldrig att hon ville hem för att hon inte gillade honom?
4. Det var INTE Sofia som skrev den bloggen, om det nu är det hån du syftar på.

Angående hennes handlingar har jag bevittnat tillräckligt många för att få den uppfattning jag nu har.
Citera
2007-12-13, 15:12
Medlem
AxelFoleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miss Förstånd
Varför tackade hon inte nej till att åka iväg på semestern då?

Läs om inlägget igen
Citera
2007-12-13, 15:42
Medlem
Miss Förstånds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AxelFoley
Läs om inlägget igen

Jag HAR läst ditt inlägg. Sofia har själv sagt i tv att hon inte var förälskad/kär i Fredrik, alla hennes desperata försök att komma undan kroppskontakt med honom under hela serien är enbart patetiskt att se. Om hon är så jävla genomärlig som du påstår - VARFÖR tackar hon då ja till att åka på semester med honom när hon ändå vet att hon inte är intresserad? Det är ju genomfalskt av henne....
Citera
2007-12-13, 15:48
Medlem
AxelFoleys avatar
Citat:
Jag HAR läst ditt inlägg. Sofia har själv sagt i tv att hon inte var förälskad/kär i Fredrik, alla hennes desperata försök att komma undan kroppskontakt med honom under hela serien är enbart patetiskt att se. Om hon är så jävla genomärlig som du påstår - VARFÖR tackar hon då ja till att åka på semester med honom när hon ändå vet att hon inte är intresserad? Det är ju genomfalskt av henne....

I vilket program och när sa hon detta? Tack för upplysningen iaf

Sen vet jag inte om hon i något avsnitt av Bonde Söker Fru sagt att hon var kär eller förälskad i honom, sånt tar ju tid för vissa. Kanske trodde hon att en kärlekssemester skulle fixa biffen?
Citera
2007-12-13, 16:37
Medlem
Miss Förstånds avatar
Citat:
I vilket program och när sa hon detta? Tack för upplysningen iaf

Sen vet jag inte om hon i något avsnitt av Bonde Söker Fru sagt att hon var kär eller förälskad i honom, sånt tar ju tid för vissa. Kanske trodde hon att en kärlekssemester skulle fixa biffen?

Hon undvek kroppskontakt med Fredrik och det är ett alltigenom tydligt bevis att hon int ENS var/är attraherad av stackarn, så att tacka ja till en resa med honom i det läget är enbart egotrippat
Citera
2007-12-13, 17:22
Medlem
Sheiks avatar
Citat:
Varför tycks det vara så att jag knappt känner henne?

kanske kan det bero på att...

Citat:
Sofia är en lugn och väldigt snäll tjej som inte medvetet gör någon ont. Och om hon nu efter semestern dumpade Fredrik (vilket jag inte vet om det stämmer eller ej)

Kände jag någon som medverkade, omän det var avlägset skulle jag veta en så pass viktig detalj.
Citera
2007-12-13, 17:57
Medlem
AxelFoleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sheik
kanske kan det bero på att...

Kände jag någon som medverkade, omän det var avlägset skulle jag veta en så pass viktig detalj.

Kan bero på att hon inte får säga något för TV4? Men visst, hennes innersta krets lär veta mer detaljer än mig, men det handlar väl mer om hur bra kontakt man har med henne, inte hur väl man känner henne?
Citera
2007-12-13, 17:58
Medlem
AxelFoleys avatar
Citat:
Hon undvek kroppskontakt med Fredrik och det är ett alltigenom tydligt bevis att hon int ENS var/är attraherad av stackarn, så att tacka ja till en resa med honom i det läget är enbart egotrippat

La inte märke till det men förnekar det inte

Och vart i TV hade hon nu sagt allt det nu nämnde?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in