Citat:
Ursprungligen postat av l00zekk
Såg BSF igår, för första gången på ett par veckor. Man slås ju av hur bra Fredrik och Lena skulle passa för varandra. Skulle vara kul att se hur hon ser ut med normala kläder och smink.
Ang. kvinliga bonden så undrar jag vad killen i bilen sysslade med när de var på bio. Han bör väll vara rätt säker på "seger" i alla fall(om han nu vill det? är han attraherad av henne egentligen?). Kvinnan verkar ju väldigt trevlig och vettig även om hon inte är allt för attraktiv.
Varifrån kommer den där tjejen som ligger låg och pratade med grisarna? Spelar hon bara dum blondin eller är hon så där borta?
Skulle kunna tänka mig att Fredrik kanske är mest intresserad av att få sätta på den mörkhåriga bimbon, även fast den andra nog skulle passa bra mycket bättre med lantlivet.
Biokvällen vete fan vad dem pysslade med egentligen, Per-Inge kanske var sugen på lite mer än bara hångel i baksätet?
Jag börjar tro att bruden med grisarna är så pass borta som hon verkar, i gårdagens avsnitt så verkade hon totalt avsakna all form av tankeverksamhet, men desto roligare för oss som titta
Avslutar med lite halvt OT; Tittade in på TV4 där det fanns en artikel om Felicia(bimbon som smet frivilligt från Karl-Petter) där hon säger att "Karl-Petter var inte redo att flytta från gården". Hur jävla urbota får man vara? Då hade det ju inte blivit nåt bonde söker bimbo!