2007-11-29, 14:10
Medlem
l00zekks avatar
Såg BSF igår, för första gången på ett par veckor. Man slås ju av hur bra Fredrik och Lena skulle passa för varandra. Skulle vara kul att se hur hon ser ut med normala kläder och smink.

Ang. kvinliga bonden så undrar jag vad killen i bilen sysslade med när de var på bio. Han bör väll vara rätt säker på "seger" i alla fall(om han nu vill det? är han attraherad av henne egentligen?). Kvinnan verkar ju väldigt trevlig och vettig även om hon inte är allt för attraktiv.

Varifrån kommer den där tjejen som låg och pratade med grisarna? Spelar hon bara dum blondin eller är hon så där borta?
Citera
2007-11-29, 14:18
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Walker
[...] I övrigt hur kunde Fredriks tjejer bli så imponerade över hans matlagningskunskaper, han bjöd ju bara på den klassiska ungkarlsrätten varma mackor?! Var inte så lite Roland i Torsk på Tallin när han förberede den romantiska måltiden [...]
Haha precis vad jag tänkte på, sprider rosenblad direkt på platsbordet innan duken har lagts Han kom dock på det innan och fick börja om. Tanken är att bjuda på en romantiskt lunch/middag i sommarträdgården, då väljer man att tillaga den tjusiga "rätten" stekta ostmackor, med Coca Cola till det! Och imponeringen lamslog hela runda bordet.. Herregud jag hade blivit livrädd.
Citera
2007-11-29, 14:19
Medlem
Andremasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av l00zekk
Såg BSF igår, för första gången på ett par veckor. Man slås ju av hur bra Fredrik och Lena skulle passa för varandra. Skulle vara kul att se hur hon ser ut med normala kläder och smink.

Ang. kvinliga bonden så undrar jag vad killen i bilen sysslade med när de var på bio. Han bör väll vara rätt säker på "seger" i alla fall(om han nu vill det? är han attraherad av henne egentligen?). Kvinnan verkar ju väldigt trevlig och vettig även om hon inte är allt för attraktiv.

Varifrån kommer den där tjejen som ligger låg och pratade med grisarna? Spelar hon bara dum blondin eller är hon så där borta?

Skulle kunna tänka mig att Fredrik kanske är mest intresserad av att få sätta på den mörkhåriga bimbon, även fast den andra nog skulle passa bra mycket bättre med lantlivet.

Biokvällen vete fan vad dem pysslade med egentligen, Per-Inge kanske var sugen på lite mer än bara hångel i baksätet?

Jag börjar tro att bruden med grisarna är så pass borta som hon verkar, i gårdagens avsnitt så verkade hon totalt avsakna all form av tankeverksamhet, men desto roligare för oss som titta

Avslutar med lite halvt OT; Tittade in på TV4 där det fanns en artikel om Felicia(bimbon som smet frivilligt från Karl-Petter) där hon säger att "Karl-Petter var inte redo att flytta från gården". Hur jävla urbota får man vara? Då hade det ju inte blivit nåt bonde söker bimbo!
Citera
2007-11-29, 14:22
Medlem
l00zekks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andremask
Biokvällen vete fan vad dem pysslade med egentligen, Per-Inge kanske var sugen på lite mer än bara hångel i baksätet?
Jo men grejen var ju att det var tvärt om. Kvinnan var ju den som var intresserad. Kanske lite trist med kameror utanför rutan dock

Citat:
Ursprungligen postat av cannabe²
Såg programmet igår, har bara en sak att säg.

Jag saknar Börje!!

Edit: Försökte genom att skriva uttrycka mig likt Börje, klippet när han sitter med telefonen. Jaa de va Böhrjhee, heeheeheee. Men det går inte.
Hehe, är det han vars bondska bars fram med en skärande falsett samtidigt som han kliar sig i huvudet i första sessongen?
Citera
2007-11-29, 16:24
Medlem
manskrafts avatar
http://www.aftonbladet.se/nojesliv/tv/dokusapa/bondesokerfru/article1355592.ab

Efter denna artikel så känns det ännu mer självklart vem Fredrik kommer att välja.
Citera
2007-11-29, 18:28
Medlem
Sheiks avatar
Om jag ska se klarsynt på detta program så kommer här mina teorier:

Fredrik skulle passa bäst med Lena, då hon ligger på samma nivå både utseendemässigt och beteendemässigt. Men han, oerfaren i kvinnofolk som han är tänker med kuken och tror att han kan få den "snyggare" bimbon och kommer därför göra ett stort misstag i att välja henne. Jag kan säga till 100% att hon inte kommer stanna hos honom efter kameran stängts av. Attentionwhore.

Karl-Fredriks båda tjejer är där för att synas i TV och kommer således inte heller att stanna när kameran stängs av. Attentionwhores.

Hon tjejbonden kan jag inte svara på vem hon väljer, men båda männen är garanterat seriösa med att bli ihop med henne. Skulle ingen av dom bli ett par beror det på att tjejen nekar båda. Killen hon var med på drive in bion missade dock ett öppet mål att grovhångla och gav några futtiga pussar, hennes blick sa att hon ville ha mer.

Den sista bonden kan jag inte spå framtiden hos.
Citera
2007-11-29, 20:31
Medlem
P3tters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sheik
Hon tjejbonden kan jag inte svara på vem hon väljer, men båda männen är garanterat seriösa med att bli ihop med henne. Skulle ingen av dom bli ett par beror det på att tjejen nekar båda. Killen hon var med på drive in bion missade dock ett öppet mål att grovhångla och gav några futtiga pussar, hennes blick sa att hon ville ha mer.

Fråga är väl om han ville?
Tror nästan hon ville mer, men han känns lite avvisade! Hmm, svårt som fan där!

Fredrik måste ju välja lena, så kan han laga en romantisk festmåltid, med kött och pommes fritts!
Citera
2007-11-29, 21:23
Medlem
NewDeers avatar
Min brorsa kände, och hånglade med, Sofia (brunhåriga Fredrik-tjejen) när de var små, ca 13 år. Hans slutsats var att hon var söt. Söt, men ack så dum...

Förresten, det var ju uppenbart att Per-Inge inte ville hångla med häst-tjejen på drive in:en! Slår vad om att han kommer bli vald, och sen tacka nej
Citera
2007-11-29, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P3tter
Fråga är väl om han ville?
Tror nästan hon ville mer, men han känns lite avvisade! Hmm, svårt som fan där!

Jag kan iofs förståp att han inte vill hångla inför hela svenska folket.
Citera
2007-11-29, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sheik
Om jag ska se klarsynt på detta program så kommer här mina teorier:

Fredrik skulle passa bäst med Lena, då hon ligger på samma nivå både utseendemässigt och beteendemässigt. Men han, oerfaren i kvinnofolk som han är tänker med kuken och tror att han kan få den "snyggare" bimbon och kommer därför göra ett stort misstag i att välja henne. Jag kan säga till 100% att hon inte kommer stanna hos honom efter kameran stängts av. Attentionwhore.

Karl-Fredriks båda tjejer är där för att synas i TV och kommer således inte heller att stanna när kameran stängs av. Attentionwhores.

Den sista bonden kan jag inte spå framtiden hos.

Sofia är uppenbart en attentionwhore. Matilda också. Tyvärr har du väl rätt vad gäller Jessica också. Vi får väl se.

Stört chans efter programmet

1. Susanne + Per Inge
2. Anders + Hanna/Isabel
3. KP + Jessica
..
..
4. Fredrik + Sofia (0.000001% chans)
Citera
2007-11-29, 21:29
Medlem
men visst fan skickade tjockisbonden hem fel tjej.
Citera
2007-11-29, 21:56
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pentangeli
men visst fan skickade tjockisbonden hem fel tjej.

Eftersom han inte hade några som helst känslor för henne så var det väl rätt val..?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in