2007-12-12, 21:12
Medlem
Miss Förstånds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skumfidusen
Vad menar du med tänkte??

Hahaha..exakt...

fast..han kanske ville känna sig smartast under semestern?? *gissar vilt nu*
Citera
2007-12-12, 21:16
Medlem
Skumfidusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miss Förstånd
Hahaha..exakt...

fast..han kanske ville känna sig smartast under semestern?? *gissar vilt nu*

tja fast mycket dummare kan man väl inte bli? Eller???
Citera
2007-12-12, 21:20
Medlem
NirvanAs avatar
Fan vad jävla korkad den där jessica verkar vara.. skulle jag varit honom skulle jag inte valt någon...

Skånepågen skulle valt mongolid lena, dom två passar varandra perfekt.
Citera
2007-12-12, 21:31
Medlem
JazzforMiless avatar
Enligt facebook är Jessica förlovad med en annan karl nu, tur för Karl-Petter som ändå verkade någorlunda vettig!

Synd att Fredrik inte valde rackarbilen utan den söndersminkade och tatuerade tackan.
Citera
2007-12-12, 21:36
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Skånepågen skulle valt mongolid lena, dom två passar varandra perfekt.

Man vet aldrig. Tror Lena är way smartare än honom (även om hon ser ut som ett mongo), men å andra sidan är hennes självförtroende i botten (aldrig haft en kille etc) så möjligt att hon skulle stannat livet ut, men jag tvivlar. Den andra däremot är ju gullig som en ariel-reklam kryddad med liljekonvalj, kristen och totalt dumsnäll. Hon passar ju inte på gården (gråter över grisungar som måste dö, buhu - vad faan tror du händer med d4e ANDRA grisarna förr eller senare...?), men de kan säkert ta varandras oskuld och ha lite skoj innan de gör slut...
Citera
2007-12-12, 21:48
Medlem
Ernst&Ettans avatar
Är besviken på Fredrik för att han inte valde Lena! Det är ju uppenbart att den andra bara ville åt lite TV-tid och en resa till Cypern.
Men jag hoppas att Fredrik kontaktar Lena när han med brustet hjärta återvänder till Laholm en Cypernresan. Han kanske har lärt sig ett och annat under semestern och mha sina nyfunna erfarenheter får han Lena att smälta.

Om inte annat kanske Aftonhoran kan sammanföra de båda på bågon "kändisfest".
Lena & Fredrik är som gjorda för varandra
Citera
2007-12-12, 21:49
Medlem
Andremasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Man vet aldrig. Tror Lena är way smartare än honom (även om hon ser ut som ett mongo), men å andra sidan är hennes självförtroende i botten (aldrig haft en kille etc) så möjligt att hon skulle stannat livet ut, men jag tvivlar. Den andra däremot är ju gullig som en ariel-reklam kryddad med liljekonvalj, kristen och totalt dumsnäll. Hon passar ju inte på gården (gråter över grisungar som måste dö, buhu - vad faan tror du händer med d4e ANDRA grisarna förr eller senare...?), men de kan säkert ta varandras oskuld och ha lite skoj innan de gör slut...

Är beredd att hålla med dig, Lena verkar vara ganska tafatt. Men om hon hade fått lite stärkt självförtroende skulle jag kunna tänka mig att hon satt Fredrik under ganska stark kontroll.
Jag undrar hur Fredrik tänkte när de kom hem från semestern och hon drog? Kände sig nog ganska snopen skulle jag tro.
Citera
2007-12-12, 22:00
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andremask
Är beredd att hålla med dig, Lena verkar vara ganska tafatt. Men om hon hade fått lite stärkt självförtroende skulle jag kunna tänka mig att hon satt Fredrik under ganska stark kontroll.
Jag undrar hur Fredrik tänkte när de kom hem från semestern och hon drog? Kände sig nog ganska snopen skulle jag tro.

Ja, jag tycker faktiskt lite synd om honom - första kärleken (och kontakten med motsatta könet öht, antar jag) - och så blir han dumpad, stackarn. Men ändå klart att han valde Sofia! Skulle jag också göra som "nybörjare". Men men, kanske han lärt sig nåt, om inte annat än att han har många år kvar att bli lurad och förödmjukad

edit: kvinnor är knepiga...
Citera
2007-12-12, 22:12
Medlem
Andremasks avatar
Jovisst att man tycker lite synd om grabbhalvan, men samtidigt så får man ju faktiskt tänka själv. Hade han tänkt lite längre fram i tiden än till cypernresan så hade han nog insett vad han skulle välja.
Eller inte.
Så som du säger var det nog hans första kontakt med det motsatta könet, och att helt plötsligt ha 4 stycken boende hemma hos sig rörde nog till rejält i skallen på honom!
Citera
2007-12-12, 22:21
Bannlyst
Vad bra att hon valde Per Inge! Och varför visas del 12 imorrn för och inte nästa onsdag?
Citera
2007-12-12, 22:23
Medlem
Zockerconnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chiliman
Jag hoppas i alla fall att han med glasögonen fick ligga lite på Cypern innan han kom hem för att vara fortsatt singel..
Snacka om att välja fel, han hade ju halva inne å såg tog han fel brud (suck!)
Citera
2007-12-13, 01:22
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucky_star
Vad bra att hon valde Per Inge!
Artikel om P-I:
http://www.na.se/artikel.asp?intId=1260256
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera