2013-09-25, 21:37
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Markvii
Förslag till ny rubrik

BondLurk Söker SängKamrat och GRATIS ArbetsKraft

Hur är det med Per-Ola Hästbonde nuförtiden - har han
gjort sin första miljon - or is he coming in Lyxfällan?

Lyxfällan nästa!
Citera
2013-09-25, 21:38
Medlem
tunnsomlufts avatar
dör
missa första avsnittet. och, ja man kan kolla på nätet men det är ju inte lika skojjjjjjj
Citera
2013-09-26, 02:04
Medlem
2mass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Och ingen Roger eller Fredrik...

...eller Ann-Katrin!

Nej, det här blir en tråksäsong, kommer inte följas. Tur att det är några avsnitt av "de dejtbara" kvar så man får lite välbehövlig dos freakshow till
Citera
2013-09-26, 07:15
Medlem
Citat:
Tyvärr hoppar de ju över de "intressanta" tycker jag. Skäggbonden från Gotland var ju en karaktär man gärna hade velat se, likaså "godsägaren". Och ingen Roger eller Fredrik...

Karaktär, ja, om man gillar killar som piskar upp sina kvinnor
Citera
2013-09-26, 08:15
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golden-Tie
Karaktär, ja, om man gillar killar som piskar upp sina kvinnor
Man behöver inte gilla en karaktär, men som i alla filmer och tv-serier så behövs det även en skurk för att hålla uppe intresset. Iaf något som sticker ut.
Citera
2013-09-26, 21:02
Medlem
Hellcats avatar
bonde söker kviga.. är det verkligen nån som orkar kolla på den smörjan fortfarande?
Citera
2013-09-26, 21:57
Medlem
2mass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellcat
bonde söker kviga.. är det verkligen nån som orkar kolla på den smörjan fortfarande?

Har följt det sen 07, men nu får det vara nog för min del. Det är uppenbart att dom inte vill plocka med några töntbönder längre och därmed går underhållningen förlorad. Är nog roligare att se målarfärg torka än att se årets bonde söker fru...
Citera
2013-09-27, 08:01
Medlem
tunnsomlufts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2mas
Har följt det sen 07, men nu får det vara nog för min del. Det är uppenbart att dom inte vill plocka med några töntbönder längre och därmed går underhållningen förlorad. Är nog roligare att se målarfärg torka än att se årets bonde söker fru...
jag har följt programmet sedan första säsongen, för min del är handlar det inte att skratta åt andras tillkortakommanden och mindre smickrande sidor. gillar programmet för att det känns genuint och trevligt.
Citera
2013-09-27, 10:55
Medlem
kostymnisses avatar
Jag tittar fortfarande, hur det blir denna säsong är ju svårt att säga då man inte vet hur de sökande är än.
Visst att bönderna spelar störst roll men med roliga sökande kan det bli bra även om bönderna inte är lika udda som innan. Dessutom är det viktigaste för mig inte att garva åt bönderna och dejterna utan att glädjas med desamma när det går bra. Lite feelgood tv!
Citera
2013-09-27, 13:58
Medlem
Fan, hade velat sett den där mysiga skånskan. Men jag antar att det inte finns tid för tv om hon har mindre barn. Hade varit kul att se den där rikemansbonden också, hade blivit en tuff kamp där antar jag. Nej, som tidigare påpekat känns årets upplaga rätt ointressant i nuläget. Men man lär väl tvångsmässigt följa skiten ändå.
Citera
2013-10-01, 16:04
Medlem
Här har ni en blogg till en av deltagarna
---> www.finest.se/mariec
Citera
2013-10-01, 17:54
Medlem
MrWins avatar
Citat:
Tyvärr hoppar de ju över de "intressanta" tycker jag. Skäggbonden från Gotland var ju en karaktär man gärna hade velat se, likaså "godsägaren". Och ingen Roger eller Fredrik...

Hajade till när jag kände igen honom, en gammal skolkompis till mig Värdens snällaste person redan på den tiden. Verkligen synd att inte få följa honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in