Sådär då har jag läst igenom vad ni andra tyckte om valen. Dags att ge mina egna synpunkter (är bonde söker fru-veteran och har sett alla säsongerna)
DET HÄR VAR INTE OKEJ!!
AKHon valde som väntat den tuffe PJ med sina skuggade glasögon och pensionärspersonlighet.. ptja varför inte? men han är ju inte direkt på.. men framstår som PÅ i jämförelse med henne.. seriöst.. allvarligt.. inte dela hytt? varför åker man då på en romantisk weekend? för att efter middagen säga: jahaja då drar jag mig tillbaka till min hytt .. hon är verkligen asexuell.. varför fick hon vara med?
PJ kommer inse att han istället ska skaffa sig en bondtös på 28 som kan ge honom befriande älskog.
JohanVarför frågar sig alla varför han hånglade med båda? hur gör ni själva när ni ska köpa till exempel ost, ofta ni inte smakar dom två ni ska välja mellan? han hade ju trots allt inte sex!! Jaja.. Amanda går i skolan i Gävle så varför skulle ett sådant distansförhållande funka? inte för att vara negativ.. men...
JonasAHH här blev jag väldigt besviken!!! Inte helt oväntat med tanke på att han tidigare kommenterat att hon hade snygg kropp (vem som nu gillar ribs?!?!?!). Susanne var trevligare och hade större bröst.. klart felval!!!! men men vi får väl se.
TomasVad kan man säga? tråkigt men... Ulrikas sågning i blaskan Klick är väl typiskt "åh-jag-är-så-sårad-så-jag-måste-håna"-beteende..
Jag tyckte inte Ulrika W var ful, kanske lite tråkig.. och tråkiga kläder men man fick se så lite av henne tyckte jag. Nej Tomas, går en engelskakurs och åk till Thailand.. så gör alla bönder som inte får en fru på vanlig väg