2012-11-01, 17:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Antitrinitarian
Hon jobbar som nån slags allt i allo i ICA-butiken i sin lilla hemby, så jag träffar henne ett par gånger i veckan sådär. Ulrika har alltid varit lite speciell och "seg", men hon är ju trevlig och go. Hon behöver nog nån som är lite mer på sin egen nivå. Jag tycker hon har skött sig ganska bra hittills, höll på att skämmas ihjäl när hon skulle pussa Klas. Men visst, jag tycker tv4 har framställt henne som lite mer speciell än hon är också.

Hon har för övrigt varit med i tv tidigare. Tror att Hanna Widell hade en talkshow på trean för sådär 10-15 år sedan. Då var Ulrika med och förklarade sin kärlek till nån som vunnit Fame Factory eller nåt liknande.

Hon verkar vara en person som VÄLDIGT lätt faller för någon och hamnar i ett rosa moln, där hon sedan är övertygad om att det ska bli dem två. Gillar hon uppmärksamhet? Med tanke på att hon varit med i TV förut. Hon verkar också leva i sin egen värld, och hon blir uppenbarligen mycket ledsen när verkligheten krockar med den världen.
Citera
2012-11-01, 18:09
Medlem
Antitrinitarians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Hon verkar vara en person som VÄLDIGT lätt faller för någon och hamnar i ett rosa moln, där hon sedan är övertygad om att det ska bli dem två. Gillar hon uppmärksamhet? Med tanke på att hon varit med i TV förut. Hon verkar också leva i sin egen värld, och hon blir uppenbarligen mycket ledsen när verkligheten krockar med den världen.

Hon känns verkligen inte som en uppmärksamhetssökande person, hon gör inte speciellt mycket väsen av sig alls. Det här med att hon lever i sin egen lilla värld stämmer ju, men troligen för att hon helt enkelt är oerhört naiv och skyddad. Och ja, hon har nog väldigt lätt för att falla för någon, så hon hittar sig kanske en annan bonde snart, hehe. Idag delade hon för övrigt ut piggelin i affären och såg väldigt pigg och glad ut, så jag tror inte hon påverkas nämnvärt av att hon har blottat sig själv så känslomässigt på tv. Som sagt, väldigt naiv och skyddad, på gott och ont.
Citera
2012-11-01, 20:29
Medlem
Zcapegoats avatar
Citat:
Hon känns verkligen inte som en uppmärksamhetssökande person, hon gör inte speciellt mycket väsen av sig alls. Det här med att hon lever i sin egen lilla värld stämmer ju, men troligen för att hon helt enkelt är oerhört naiv och skyddad. Och ja, hon har nog väldigt lätt för att falla för någon, så hon hittar sig kanske en annan bonde snart, hehe. Idag delade hon för övrigt ut piggelin i affären och såg väldigt pigg och glad ut, så jag tror inte hon påverkas nämnvärt av att hon har blottat sig själv så känslomässigt på tv. Som sagt, väldigt naiv och skyddad, på gott och ont.

Även om jag kanske varit lite hård mot henne här i tråden, så känns det skönt att hon verkar må bra.
Citera
2012-11-01, 21:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zcapegoat
Även om jag kanske varit lite hård mot henne här i tråden, så känns det skönt att hon verkar må bra.

Instämmer.
Citera
2012-11-01, 22:48
Medlem
tempeZZts avatar
Som jag tidigare nämnt här i tråden så vet jag vem Bengt till slut väljer. Gensvaret via PM har varit enormt (fan vad nyfikna ni är), men det har funnits några som inte har trott på mina uppgifter. Jag kan därför spä på med info om Bengt som person som verkligen inte har kommit fram i programmet. Nyfikna ombedes återigen höra av sig via PM.
Citera
2012-11-01, 23:33
Medlem
Funkydudes avatar
Bengt presterar inte imo Han var den mest spännande på förhand men där händer verkligen ingenting förutom att Lisbeth är allmänt äcklig. Kanske har med åldern att göra? Att det blir mer chill.

Tyckte verkligen synd om Ulrika igår Skönt att hon mår bra, känns som en person som inte behöver mycket för att bli glad (och kär). Förhoppningsvis hittar hon en likasinnad snart. Klas ska sedan självklart välja Mona Lisa. Allt annat är tjänstefel. Iaf om det inte är en veckas knullande han är ute efter Om det ens blir det...

S-A öppnade sig vilket var skönt för både honom(?), tjejerna och publiken. Tråkig som fan men jag gillar honom. Sådär skönt svensk och mysig. Men skulle vara svårt att leva med honom antar jag.

Johan känns lite som en player. Han har fått de finaste tjejerna och jag hoppas han förvaltar det.
Citera
2012-11-02, 00:11
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Funkydude
Johan känns lite som en player. Han har fått de finaste tjejerna och jag hoppas han förvaltar det.

Bläddrade i Se&Hör i affären och läste att det hus han har tjejerna på besök i är hans morsas. Hans eget hus var betydligt mindre och "oflådigare". Tror inte det framkom i serien?
Citera
2012-11-02, 00:17
Medlem
corpuss avatar
Citat:
Själv hatar jag cyniska Tv4. Det är uppenbart varför de har med Ulrika i programmet. Äckliga jävla människor som utnyttjar "utsatta" människor på det sättet.
Hur menar du nu?
Det är ju Klas själv som har valt ut sina tjejer.
TV4 är väl överhuvudtaget inte delaktiga i beslutet om vilka tjejer som ska medverka i programmet. TV4 väljer ut bönderna, men sedan väljer bönderna själva sina tjejer.
Senast redigerad av corpus 2012-11-02 kl. 00:22.
Citera
2012-11-02, 00:26
Medlem
Antitrinitarians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av corpus
Hur menar du nu?
Det är ju Klas själv som har valt ut sina tjejer.
TV4 är väl överhuvudtaget inte delaktiga i beslutet om vilka tjejer som ska medverka i programmet. TV4 väljer ut bönderna, men sedan väljer bönderna själva sina tjejer.

Det blev felciterat där, det var Stilnoc2009 som skrev det.
Citera
2012-11-02, 01:12
Medlem
Funkydudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Bläddrade i Se&Hör i affären och läste att det hus han har tjejerna på besök i är hans morsas. Hans eget hus var betydligt mindre och "oflådigare". Tror inte det framkom i serien?
Se&Hör minsann

Tragiskt om det är TV4 som tvingat honom till detta. Men han kanske själv vill "dra på" lite och skryta, är ett fint hus av det man sett. Kanske inte finns plats för tjejerna i hans kåk heller? Men med tanke på att han verkar ha en "mamma-fetisch" kanske det inte är helt hälsosamt

Hoppas i vart fall morsan håller sig undan i fortsättningen, oavsett vems hus det är.
Citera
2012-11-02, 01:22
Medlem
ruccolesss avatar
Bengt är min
Citera
2012-11-02, 12:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball

Haha, vad patetiskt på ett sätt. Mammas pojke. Den enda bra förklaringen som man kan tro på är att hans hus är för litet för tjejerna och honom att bo i, därav bytet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in