2012-10-26, 17:43
Medlem
2mass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scraper
Kan det inte vara så enkelt att S-A inte gillar någon av tjejerna, och att det därför är plågsamt att ha dem där... Killen behöver ju en kvinna med en persona liknandes hans egen. Någon med Asperger kanske . Eller A-K från förra (förrförra?) säsongen...

Jag vill se Ann-Katrin och Roger dejta varandra, tycker tv4 kunde övertala dem med lite cash, dom har råd så mycket reklam som dom sänder. Vill dom inte dejta varann så kunde de iallafall vara med som vanligt i programmet, fast risken är väl förstås att dom inte får några brev denna gången
Citera
2012-10-26, 20:05
Medlem
Tervulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
Min farmor lärde mig att man kan redigera sina inlägg i efterhand. Det är inget du känner till va?

Instämmer f.ö. helt i likheten mellan Sanna och den där Katrin. Hon/de är också slående lik en barnprogramledare på SVT. Kommer dock inte på hennes namn...
Vidare tycker jag att Sanna känns oerhört falsk. Hon är med i programmet enbart för att bli en känd stureplansprofil. Hon har alla drag som en bedragerska besitter.

Nä tyvärr kan jag inget om detta forum än så länge. Är under inlärningsfas Är det Doreen du tänker på som har programmet "dansa med Doreen" på svtB. Dessa 3 tjejer är väldigt lika varandra.
Citera
2012-10-26, 21:25
Medlem
tpariss avatar
Skulle inte bli förvånad om vi i nästa säsong av den nya serien om Stalkers får följa TannaKlas och hans blivande antagonist Ulrika..
Citera
2012-10-26, 21:41
Medlem
Sillberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spelaren63
Sven-Arnes dansstil är nog tyvärr nåt som även andra ägnar sig åt. Helt puckat, men han har fått det nån annan stans ifrån.

Helt rätt. Förutom den fenomenalt slappa armen dansar han rätt bra. Stilen må se fånig ut, men det är så man dansar till dansbandsmusik nu för tiden.
Citera
2012-10-27, 02:07
Medlem
2mass avatar
Kollade lite på Ulrikas facebook och såg att hon var vän med Ulrika Nilsson, AKA gluggen från 2010 Gick in på dennes facebook och fann bland bilderna en bekanting från A-K gård

http://www.facebook.com/ulrika.nilsson.104
Citera
2012-10-27, 09:22
Medlem
Scrapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utan.att.stanna
Är utomlands och sitter på router och får därför inte till vpn...hur fan ska man komma åt serien?

+1. Snälla hjälp oss utomlands-stackare genom att tanka upp avsnitten
Citera
2012-10-27, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sillbert
Helt rätt. Förutom den fenomenalt slappa armen dansar han rätt bra. Stilen må se fånig ut, men det är så man dansar till dansbandsmusik nu för tiden.

Tack och lov så gör inte alla det! Men i vissa kretsar anses det tydligen som ballt, eller nåt...
Citera
2012-10-27, 20:53
Medlem
Torrents finns som fri nedladdning på Swetv, vet inte hur det är o registrera sig där nuförtiden dock, om det är öppen reg eller ej.

S-A får skärpa till sig snart, annars kommer det bara gå som hans gelikar i tidigare säsonger - åt skogen.

Ulrika är sjukt läskig - har hon borderline eller någon annan relationsstörning?
Jag hoppas verkligen Klas väljer Sandra, där finns det äktenskapstycke. Om han väljer Sanna är han lika korkad som Fredrik som valde den snygga framför den som borde matcha honom bäst. Sanna kommer bara köra över Klas så han kommer bli som en liten hundvalp som inte vågar säga till om något utan det är hon som kommer styra och ställa.

Bengt är dessutom helt underbar!
Citera
2012-10-27, 21:06
Medlem
utan.att.stannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av invasion
Torrents finns som fri nedladdning på Swetv, vet inte hur det är o registrera sig där nuförtiden dock, om det är öppen reg eller ej.
Tack men nej det är stängt för intag. Ingen som pallar lägga upp på piratebay?
Citera
2012-10-28, 06:30
Medlem
Citat:

Har tyvärr mobilt bredband, men har en inbjudan att göra av med med förutsättning att någon annan kan göra det. Skicka PM isåfall.
Citera
2012-10-28, 17:40
Medlem
Scrapers avatar
Citat:

Man kan ansöka om inbjudan till swetv.... lyckades för mig. Räcker med motivering att du är utlandssvensk.

Tankade nu senaste avsnittet. Inser att denna tråd är mkt mer underhållande än själva programmet -- men det tar sig nog
Citera
2012-10-28, 21:17
Medlem
Centipedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scraper
+1. Snälla hjälp oss utomlands-stackare genom att tanka upp avsnitten
http://thepiratebay.se/tv/2913/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto