2007-11-29, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Eftersom han inte hade några som helst känslor för henne så var det väl rätt val..?

Men hon hade ju ganska trevliga bröst?
Citera
2007-11-30, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andremask
Man undrar ju hur det hela kommer att sluta hos Karl-Petter, de brudarna han har kvar verkar inte allt för begåvade om man säger så. När grisen smet stod den ena bara och tittade innanför overallen för att senare bara ligga och låta grisarna slicka på henne.

Isf vill jag vara gris i mitt nästa liv.

Citat:
Ursprungligen postat av l00zekk
Såg BSF igår, för första gången på ett par veckor. Man slås ju av hur bra Fredrik och Lena skulle passa för varandra. Skulle vara kul att se hur hon ser ut med normala kläder och smink.

Om det ser ut som en häst, luktar som en häst och låter som en häst är det antagligen en häst även om du sätter på den en sadel.
Citera
2007-11-30, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Kan dom inte texta Fredrik när han pratar för när han glider in i målbrottets röstläge förstår jag inte ett ord av vad han säger.

Kolla texttv 890, ibland brukar de faktiskt texta där
Citera
2007-11-30, 12:32
Bannlyst
Om jag vore Sussanne skulle jag ta Per Inge. Han var då den ända av henne 10 killar som såg någorlunda bra ut. Kanske hade hon han som favorit hela tiden och ville ej ta ut några andra men man är ju tvungen!
Citera
2007-11-30, 13:57
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucky_star
Om jag vore Sussanne skulle jag ta Per Inge. Han var då den ända av henne 10 killar som såg någorlunda bra ut. Kanske hade hon han som favorit hela tiden och ville ej ta ut några andra men man är ju tvungen!

Det är väl ändå inte utseendet som bestämmer får man hoppas.
Citera
2007-11-30, 15:13
Medlem
Andremasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Det är väl ändå inte utseendet som bestämmer får man hoppas.

Nej, men väldigt många i det programmet verkar resonera på det viset.
Ska bli spännande och se hur det går för Anders och bruttan från gotland med järnviljan.
Citera
2007-11-30, 19:31
Bannlyst
Om det var del 9 av 13 iförrgår då betyder det sista avsnittet är efter jul..
Citera
2007-12-01, 09:39
Bannlyst
Anders var förresten med i "Carin 21.30 i" torsdags. Han fick gå på dejt med Jessica Andersson tillsammans med 2 andra killar. Kan det betyda han är singel fortfarande?
Citera
2007-12-01, 12:12
Medlem
mr.demons avatar
Fick inte Fredrik knulla den mörkhåriga tjejen?? eller har jag fattat fel?.Han såg ju att befinna sej på en annan planet den dagen hon hade kommit in till han,nånn som vet om han fick knulla eller är han fortfarande oskuld?.

Sen så har jag läst av andra att han ska välja Lena för att dom passar bättre i hop,tvivlar på det.Hon verkar smartare än honom och den mörkhåriga tjejen verkar vara så jävla dum så hon inte förtjänar bättre än Fredrik.

Tror heller inte att han är dum som alla verkar tycka utan mer att han är så jävla osocial.Och att han inte verkar ha fått nån direkt bra uppväxt,med det menas att han inte kan sociala koder så som att säga god morgon när dom sitter vid matbordet .Han bara fan sitter där och ser helt frånvarande ut

Och någon borde säga ått han att sluta met sitt jävla skumma skratt,det fan ryser i mej när han skrattar,och dom där jävla ljuden han har för sej hela tiden.Jag har ändrat mej,han kan inte vara helt frisk
Citera
2007-12-02, 11:01
Bannlyst
Sista avsnittet har jag räknat ut sänds 26 december. Stämmer det?
Citera
2007-12-02, 16:30
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Tanken är att bjuda på en romantiskt lunch/middag i sommarträdgården, då väljer man att tillaga den tjusiga "rätten" stekta ostmackor, med Coca Cola till det!

Fast Lena verkade å andra sidan inte ha stora krav - enligt henne var ju en romantisk måltid "en köttbit med pomme frites".
Citera
2007-12-02, 16:31
Medlem
Bajsfacistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Fast Lena verkade å andra sidan inte ha stora krav - enligt henne var ju en romantisk måltid "en köttbit med pomme frites".

Hahaha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in