2007-12-02, 16:34
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kitzbühel
Jooe, djaa tykka de ää rouligt att ååeke RAKKARBILe

– Frejdrik skuulle altrig kuunna laka en ruumantisk mittak...
Citera
2007-12-04, 12:27
Medlem
Khapis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JB9
Stort tack. Kände inte till den men reggade mig där nu. Har alltid fått vänta flera dagar på avsnitten på TPB men den sidan är ju verkligen kanon! Ruggigt många program mycket snart efter sändning. rekommenderas varmt!

www.swetv.org

Eller så slutar du vara en jävla parasit och streamar programmet direkt i hög kvalitet från tv4-anytime.se. 49 kronor månaden för typ hela TV4's arkiv de senaste åren.
Citera
2007-12-04, 13:53
Medlem
haxxels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khapi
Eller så slutar du vara en jävla parasit och streamar programmet direkt i hög kvalitet från tv4-anytime.se. 49 kronor månaden för typ hela TV4's arkiv de senaste åren.

Haha parasit? Glömt bort att TV4 faktiskt är en kanal som är gratis i vanliga fall? Okej, tv-licens kostar men det skippar många ändå
Citera
2007-12-04, 14:11
Medlem
Khapis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haxxel
Haha parasit? Glömt bort att TV4 faktiskt är en kanal som är gratis i vanliga fall? Okej, tv-licens kostar men det skippar många ändå

Tv-licensen går inte till TV4. Den är reklamfinansierad. Jag slipper reklamen via mitt abonnemang. Smidigt.
Citera
2007-12-04, 14:19
Medlem
haxxels avatar
Citat:
Tv-licensen går inte till TV4. Den är reklamfinansierad. Jag slipper reklamen via mitt abonnemang. Smidigt.

Okej då är den helt gratis, glömde bort det med reklamen. Då kan du väl verkligen inte kalla honom för parasit?
Citera
2007-12-04, 14:23
Medlem
Citat:

Den är väl delvis statligt finansierad då de förbinder sig att ha nyheter och utbildningsprogram eller dylikt. Detta kan vara helt fel, men jag har för mig att det är såhär.
Citera
2007-12-04, 23:10
Medlem
Khapis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kladdaren
Den är väl delvis statligt finansierad då de förbinder sig att ha nyheter och utbildningsprogram eller dylikt. Detta kan vara helt fel, men jag har för mig att det är såhär.

De har vissa lagstiftningar att följa, men inte en krona av licenspengarna går till TV4. Om det vore så så skulle ju Radiotjänst behöva meddela det. Den officiella informationen är att pengarna går till SVT och SR. Jag är inte heller helt hundra på det här, men jag utgår ifrån att det är ungefär så. Lagstiftningarna finns till för att en kanal som går ut till hela svenska folket antas behöva följa lite striktare regler än kanaler man inte får tillgång till automatiskt via kanalsök. Hårdporr för barn på dagtid är kanske inte så lyckat.

Nåja, slut off-topic.
Citera
2007-12-04, 23:13
Bannlyst
Skit att man inte är hemma när finalen sänds..... Då får man försöka att inte råka ta reda på hur det går alltså vem de väljer.
Citera
2007-12-05, 21:08
Medlem
mmas avatar
Dom spelade alltså in detta förra sommaren? Vart fan hade dom det vädret? Tycker skiten regnade hela tiden förra sommarn.
Citera
2007-12-05, 21:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Dom spelade alltså in detta förra sommaren? Vart fan hade dom det vädret? Tycker skiten regnade hela tiden förra sommarn.

Nej de spelade in detta i somras som var inte förra året 2006.
Citera
2007-12-05, 21:32
Medlem
NewDeers avatar
Tyckte de visade redan nu vilka som kommer bli valda, sofia och fredrik myser framför brasan, isabelle och anders håller handen... Men å andra sidan så brukar dokusåpor vända allt till vinnarens fördel, dvs, de vill att man ska sympatisera med den som vinner - och då är det ist gotland-bryuden och gris-lena man ska "känna" med, hmm... Förresten, den där jessica - är hon på riktigt? Så otrevlig ton, totalt oförmögen att föra sig socialt. Förresten verkar båda hans tjejer vara rätt korkade. Inte för att han är einstein själv, men han verkar ju inte ens känna nåt för dem och vice versa.
Citera
2007-12-05, 21:32
Medlem
Andremasks avatar
Någon annan som tycker att serien tappat fart betydligt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in