2007-11-11, 15:07
Medlem
V940s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EternalBliss
Vad tycker ni om tjejen som var på Anders och tjatade hela tiden i förra avsnittet då

Ptja, väldigt irriterande och hon har en dryg attityd!
Citera
2007-11-13, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AxelFoley
Ni som kollat på årets upplaga av Bonde Söker Fru, idag fick jag reda på att mitt ex är en deltagare. Sofia Erlandsson (inte Sofie), med tattueringarna är det, fick reda på det genom att se hennes nuna på Expressens löpsedel.

Kan ni som sett avsnitten säga ungefär hur det gått för henne, något kul som hänt, har hon skött sig bra? Har hon nämnt hur starkt Kristen hon är kanske? Har ju tyvärr missat 3-4 avsnitt Ska dock se avsnittet ikväll.

Tack på förhand.

Starkt kristen? Skulle inte tro så va!

Är du någon wannabe som försöker hitta på lögner för att du blev dumpad?

Har känt henne drygt 5 år och hon tar däremot ganska illa vid sig av dylikt skitsnack. Man kan säga att hon ångrar ganska bittert att hon ställde upp. Det var för övrigt hennes morsa som tjatade på henne om att anmäla sig.
Citera
2007-11-13, 02:17
Medlem
Bajsfacistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Jag försvarde han den där snubben med det enormt fula skrattet på en blogg där en av tjejerna kallade han utveckligsstörd.

Vilket i dag jag undrar över om jag gjorde rätt,för han kan väll inte vara helt normal så som han uppför sej.När dem skulle till dansen va fan höll han på med då?? blev ju helt till sej.Sen så tror/tycker jag han ska välja hon som ser ut som han,dem passar nog ihop.Läste snabbt på en damtidning när jag stod i kassan på ICA att nån har tagit hans oskuld nån som vet om det är sant?.

Hahaha ja han fick han hoppa och dansade som en apa, när han skulle till gammeldansen. Angående han oskuld så är det enda jag hört är att hon ska ha sett ut som en riktigt sugga iaf.
Citera
2007-11-13, 03:56
Medlem
haxxels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starlight-Jr

Har känt henne drygt 5 år och hon tar däremot ganska illa vid sig av dylikt skitsnack. Man kan säga att hon ångrar ganska bittert att hon ställde upp. Det var för övrigt hennes morsa som tjatade på henne om att anmäla sig.

Mera info om deltagarna uppskattas alltid på flashback! Tack! Men ännu mera hade inte suttit fel
Citera
2007-11-14, 08:19
Medlem
När jag jobbade på Operakällaren i sthlm, så jobbade Isabell (Hon som dejtar Anders)i konditoriet, hon är en trevlig och glad tjej. Hon låg med en av kockarna.
Har även en vän vars bror läst till Lantmästare eller något sådant, på Alnarp tillsammans med Fredrik, han var väldigt speciell... Ingen som har något skvaller om de andra deltagarna?
Citera
2007-11-14, 10:31
Medlem
AxelFoleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starlight-Jr

För att ha känt henne i 5 år (ungefär lika länge som jag känt henne) så är det ganska tydligt att du inte känner henne så bra trots allt, för starkt kristen är hon visst, och det är inget fel med det. Med starkt kristen menar jag inte att hon står och hojtar "Halleluja" i kyrkan vid varje bön klappandes med händerna och gungar höfterna frenetiskt. Men i ett land som Sverige, där det är väldigt få kristna ungdomar jämfört med andra länder, anser jag att hon är relativt starkt kristen, givetvis inte enbart för att hon tror på Gud.

Om jag skulle hitta på lögner om Fia för att jag *enligt dig* blivit dumpad så kunde jag väl drängt till med något mer rejält än att endast påstå att hon är starkt kristen, eller? Skulle det vara en förolämpning menar du? *Buhu Fia dumpa mig så nu ska jag sprida massa goja på internet om henne... Jag vet!! Jag säger att hon är starkt kristen, that'll show her! Hämnden är ljuv mohahaha* Är det den perfekta planen du misstänker att jag smed ihop?
Kunde väl sagt att jag haft sex med henne och massa annat som inte stämmer men det gjorde jag nu inte.

Och for the record så blev jag inte dumpad

Planera ditt påhopp bättre nästa gång
Citera
2007-11-14, 11:03
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsfacisten
Hahaha ja han fick han hoppa och dansade som en apa, när han skulle till gammeldansen. Angående han oskuld så är det enda jag hört är att hon ska ha sett ut som en riktigt sugga iaf.

Dem flesta av tjejerna som är hans dejter ser ut som riktiga skabb
Citera
2007-11-14, 11:36
Medlem
asdfasdfs avatar
Är hon starkt kristen på samma sätt som ensam mamma Susanne?

Dvs att det är ok att operera om sitt utseende (som Gud väl borde givit en om man är starkt Kristen) för att passa in i det sekulerade samhällets skönhetsmall...
och att det är ok att ha sex med andra fast man är gift, man behöver inte alls skiljas innan utan så mycket behöver äktenskapet inte helgas (oavsett vad som står i Bibeln etc)

Hur yttrar sig det starkt Kristna?

edit: Kristendom verkar iofs handla mer om tro än handling tillskillnad från andra religioner (en person som våldtagit mängder av barn kan få förlåtelse om han erkänner Jesus som sin herre och ångrar sina synder, medans en person som lever ett liv enligt budorden men förnekar Jesus är dömd till helvetet enligt somliga) . Vad menas med starkt Kristen?
Citera
2007-11-14, 11:58
Medlem
AxelFoleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfasdf
Är hon starkt kristen på samma sätt som ensam mamma Susanne?

Dvs att det är ok att operera om sitt utseende (som Gud väl borde givit en om man är starkt Kristen) för att passa in i det sekulerade samhällets skönhetsmall...
och att det är ok att ha sex med andra fast man är gift, man behöver inte alls skiljas innan utan så mycket behöver äktenskapet inte helgas (oavsett vad som står i Bibeln etc)

Hur yttrar sig det starkt Kristna?

edit: Kristendom verkar iofs handla mer om tro än handling tillskillnad från andra religioner (en person som våldtagit mängder av barn kan få förlåtelse om han erkänner Jesus som sin herre och ångrar sina synder, medans en person som lever ett liv enligt budorden men förnekar Jesus är dömd till helvetet enligt somliga) . Vad menas med starkt Kristen?

Jag nämnde ett exempel tidigare i tråden om att svordomar inte var uppskattade, för då åkallade man Djävulen (vilket även var en nackdel för mig personligen eftersom jag svär ganska ofta). Vet inte vad övriga tycker om det men för mig är det ett tecken på att man är ganska djupt religiös. Det finns andra exempel men de vill jag helst inte ta upp här.
Citera
2007-11-14, 14:02
Medlem
Cherrykills avatar
http://tv4.se/bondesokerfru/569707.html
Är det denna dam vi pratar om? Favoritboken är Bibeln och det känns ju ganska kristet... Men ikväll ska hon visst vara lite olydig och utöva vissa utomäktenskapliga sodomier, det kan ju bli spännande.
Citera
2007-11-14, 17:09
Medlem
bogarleffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cherrykill
http://tv4.se/bondesokerfru/569707.html
Är det denna dam vi pratar om? Favoritboken är Bibeln och det känns ju ganska kristet... Men ikväll ska hon visst vara lite olydig och utöva vissa utomäktenskapliga sodomier, det kan ju bli spännande.

Hon ser ju riktigt kyrklig ut också..
Citera
2007-11-14, 17:23
Medlem
Andremasks avatar
Ska bli rätt intressant att skåda utvecklingen hos Fredrik efter den madrasspolka som utlovats av kvällspressen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in