2012-10-17, 20:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Jo, "ståtlig" på något medeltida vis, men inte sexig . Däremot verkar hon riktigt trevlig.
Inget fel med det. Hon verkar mycket varm och trygg.
Citera
2012-10-17, 20:56
Medlem
The Beach boys avatar
Jag tycker Sandra ser ut som en korsning mellan En Indian och Mona Lisa.... Bengt är nog den skönaste som varit med i ensam mamma söker...
Citera
2012-10-17, 20:59
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BertilGyllenhake
Inget fel med det. Hon verkar mycket varm och trygg.
Nej absolut inte, definitivt flickvänsmaterial.
Citera
2012-10-17, 21:00
Bannlyst
Johans mamma är med nästa avsnitt igen. Pundar-Ulrika tar chansen med Klas.
Citera
2012-10-17, 21:01
Medlem
Gud Sven Arne asså...

"jaaajagtyckeratt..mm!..tjejernadittanådattan. . mm!.. näjagär inteallsbraaa påattgekomplimangernä.. mm!

Citat:
Ursprungligen postat av BertilGyllenhake
Johans mamma är med nästa avsnitt igen. Pundar-Ulrika tar chansen med Klas.
Heja Pundar-Ulrika nu när talfelsklonen åkte!

Och blonda stockholmsbimbon kan ta sig i röven.
Senast redigerad av jetblack666 2012-10-17 kl. 21:03.
Citera
2012-10-17, 21:03
Medlem
Esposito1887s avatar
Bra jobbat Klas & Johan som verkar ha något på gång och sköter sig bra och visar tjejerna sitt intresse. Känner mig rätt säker på att Klas väljer Sandra och Johan väljer Elin. Inte omöjligt att de är par idag.

Bengt levererade inte riktigt i detta avsnitt. Verkar dock ha tanternas intresse.

Sven-Arne? Sorgligt att se, en tidsfråga innan alla tjejer packar och drar. Är garanterat inte tillsammans med någon av dem idag.
Citera
2012-10-17, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Esposito1887
Bra jobbat Klas & Johan som verkar ha något på gång och sköter sig bra och visar tjejerna sitt intresse. Känner mig rätt säker på att Klas väljer Sandra och Johan väljer Elin. Inte omöjligt att de är par idag.

Bengt levererade inte riktigt i detta avsnitt. Verkar dock ha tanternas intresse.

Sven-Arne? Sorgligt att se, en tidsfråga innan alla tjejer packar och drar. Är garanterat inte tillsammans med någon av dem idag.
Sven-arne kanske blir som Tomas Samuelsson från 2010 eller om det var 2011
Senast redigerad av 99percenter 2012-10-17 kl. 21:09.
Citera
2012-10-17, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissLycka
Jag tycker inte om Lindas attityd mot Sven-Arne, hon berättar hur han ska bete sig, tala, tycka och tänka. Han är vuxen, har fyra tjejer på sin gård som uppskattar honom och verkar jättesnäll- låt honom vara!

Jag håller med dig. Hon beter sig som en jävla översittare.

Linda med tänder skulle må bra av att tona ner sig en smula.

Med det sagt så skulle jag aldrig stå ut med Sven-Arne. Fnissigare pöjk får man leta efter.

Han skåningen (Johan?) är rent vidrig. Tjejen han väljer kommer att fly i panik från hans gård efter några veckor. Obehaglig typ utan hjärta och värme. Ohyffsad mot sin mor var han också.
Citera
2012-10-17, 21:19
Medlem
becksterns avatar
sanna söker tjej 18-31 på badoo
Citera
2012-10-17, 21:21
Medlem
2mass avatar
Lutar åt att det blir som det blev 2010 för Thomas för Sven-Arne. Nån skrev tidigare i tråden att hen satt inne med lite avpixlat info om Sven-Arne
Kanske dags att delge för oss andra, om inte via tråden så finns ju PM...
Citera
2012-10-17, 21:23
Medlem
Sven Arne har fastat i puberteten alternativt inte nått dit än, barnsligare man får man leta efter och varje gång någon av damerna säger att han är manlig vill jag slänga TVn från fönstret. Visst kan man vara nervös men någonstans måste man dra gränsen, fnissandet borde ta slut kan man tycka och än mer löjlig är det när kvinnorna säger att hans blyghet är charmig, är det något jag missat? Hur fan kan den blyghet han visar upp vara attraktivt? Tv4 försöker desperat tvinga fram ord från honom men han är ett hopplöst fall, jag som tv-tittare blir nervös varje gång dem visar Sven Arnes gård
Citera
2012-10-17, 21:28
Moderator
Humbugs avatar
Vem skulle inte vilja hoppa i säng med kamelbonden? Till och med jag blir våt i trosorna av hans röst och utstrålning!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in