2008-12-20, 12:04
Medlem
hallon1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bella_Donna
Jo, de delade säng första natten iaf. Åsa pratade ju på morgonen efter om hur jobbigt det var att sova ihop, "armar som kom och snuddade" osv. Jag tycker hon var lite taskig mot Per när hon sa att att hans brist på världsvana gjorde honom mindre attraktiv (eller hur hon nu uttryckte sig). Noll förståelse för att han är bonde och kanske inte har tid att flänga jorden runt. Bara för att hon åker på charter och super sig full varje år...

Men Per hade lite för höga tankar om sina kunskaper i engelska... Ganska rörande roligt att höra honom prata i telefonen!

Ja Pers svengengelska var klockren. Och graden av Pers sociala handikapp blev uppenbar under vistelsen på det där skotska slottet. Samt den stora likheten mellan honom och förra årets bonde Fredrik. Det liknar lyteskomik, och som sådan blir det både pinsamt och skräckinjagande att beskåda. Vilken kvinna vill ta hand om en sån, liksom?
Citera
2008-12-20, 12:35
Medlem
timpanis avatar
Fick man en tusenlapp varje gång bögbonden, Peter, sa "det känns skönt" hade man varit miljonär nu.
Citera
2008-12-20, 12:36
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
Första säsongen som jag följde någorlunda, känner till två fd tävlanden privat.

Att du känner till dem är fullständigt ointressant för oss som läser tråden. Berätta i stället vad du vet om dem!
Citera
2008-12-20, 12:54
Medlem
timpanis avatar
- Vi ska eat tonight. Tie and jackets. Can I få help to that? But då coming we downstairs. Eller ni coming up?

Per överskattar sin egen förmåga att kunna de mest grundläggande sakerna, och tar emot roomservice i bara kallingarna

Påminner han inte väldigt mycket om Homer Simpson?
Citera
2008-12-20, 13:39
Medlem
andrewcs avatar
Tycker nästan lite synd om Per. Han såg så jävla bortkommen ut och allmänt förvirrad.. Resan som skulle stärka deras relation slutade i tragedi.
Citera
2008-12-20, 13:52
Medlem
snow_mans avatar
Citat:
Jo, de delade säng första natten iaf. Åsa pratade ju på morgonen efter om hur jobbigt det var att sova ihop, "armar som kom och snuddade" osv. Jag tycker hon var lite taskig mot Per när hon sa att att hans brist på världsvana gjorde honom mindre attraktiv (eller hur hon nu uttryckte sig). Noll förståelse för att han är bonde och kanske inte har tid att flänga jorden runt. Bara för att hon åker på charter och super sig full varje år...

Men Per hade lite för höga tankar om sina kunskaper i engelska... Ganska rörande roligt att höra honom prata i telefonen!

Jävligt fult av tandköttet att hänga ut bonden för hans trevande förehavanden i sängen, sånt borde hon ha vett att hålla privat. Håller förvövrigt med om hon kanske borde satsat på något annat än en bonde från österlen om hon ville han någon som var världsvan och vass på språk. Hur jävla vass verkar hon själv vara? Det verkar dock som om hans kärringar tillsammans har byggt upp något slags agg mot honom, troligtvis har de snackat en del skit ihop.

Per borde satsat på den blonda slitna kärringen, hon hade nog iaf välkomnat lite kladdande i den skottska sänghalmen.
Citera
2008-12-20, 17:21
Medlem
Luigis avatar
Är det bara jag som stör mig något enormt på Åsa fyrkantiga hack i pannan?
Citera
2008-12-20, 17:32
Medlem
Andremasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snow_man
Jävligt fult av tandköttet att hänga ut bonden för hans trevande förehavanden i sängen, sånt borde hon ha vett att hålla privat. Håller förvövrigt med om hon kanske borde satsat på något annat än en bonde från österlen om hon ville han någon som var världsvan och vass på språk. Hur jävla vass verkar hon själv vara? Det verkar dock som om hans kärringar tillsammans har byggt upp något slags agg mot honom, troligtvis har de snackat en del skit ihop.

Per borde satsat på den blonda slitna kärringen, hon hade nog iaf välkomnat lite kladdande i den skottska sänghalmen.

Kan det vara så att kärringen är en golddigger, bara det att hon är 35+ och ganska oattraktiv?
Citera
2008-12-20, 19:03
Medlem
Citat:
Om man vill ha en världsvan partner är det inte rätt läge att ställa upp i 'Bonde söker fru'.
Citera
2008-12-20, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andremask
Kan det vara så att kärringen är en golddigger, bara det att hon är 35+ och ganska oattraktiv?

Det tror jag inte. Golddiggers brukar ju vara snyggt stylade. Passar inte direkt in på henne.
Citera
2008-12-20, 19:30
Medlem
2mass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snow_man
Det verkar dock som om hans kärringar tillsammans har byggt upp något slags agg mot honom, troligtvis har de snackat en del skit ihop.

Det känns lite så faktiskt. Ingen av dom han hade valt till gården verkade ju acceptera honom som den han är.

Vidare när det gäller Hanna så illustrerar hon ganska väl hur många desperata och patetiska killar det finns i Sverige. Hon är knappt alldaglig på utseendeskalan, trots det fick hon mest brev av alla. Sedan när killarna kom till gården så bjöd hon inte på sig själv det minsta utan satte dem i arbete direkt. Trots det så grät alla utom en när de fick lämna gården, jag finner det mycket obegripligt. Iofs var det riktiga måndagsexemplar till killar, men ändå.

Edit: om man ska jämföra henne med fredrik förra året så försökte ju iaf han en aning emellanåt även om det blev sådär.
Senast redigerad av 2mas 2008-12-20 kl. 19:33.
Citera
2008-12-20, 21:07
Medlem
Lantbruks avatar
Det är ju förfan synd om Per .

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem