2007-11-21, 23:13
Medlem
Den där gotländskan vid namn Hanna är ju riktigt het, klar MILF-varning även om hon saknar barn. Verkar tämligen labil i psyket, men hon har the look.
Citera
2007-11-21, 23:16
Medlem
Synd att det tar så långt tid tills man kan hitta programet ute på internet o tanka den.

Eller vet någon nån sida man kan kolla på den?
Citera
2007-11-22, 01:06
Medlem
daviies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kazino
Synd att det tar så långt tid tills man kan hitta programet ute på internet o tanka den.

Eller vet någon nån sida man kan kolla på den?

på SweTV släpptes den 1 timme efter sändningslut.

Sen så är Fredrik and Anders mest intressanta att se, de 2 andra känns redan rätt klart vilka de väljer.
Citera
2007-11-22, 01:37
Medlem
fel
Citera
2007-11-22, 08:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av victric
Den där gotländskan vid namn Hanna är ju riktigt het, klar MILF-varning även om hon saknar barn. Verkar tämligen labil i psyket, men hon har the look.

MILF varning?
Citera
2007-11-22, 08:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av daviie
på SweTV släpptes den 1 timme efter sändningslut.

Sen så är Fredrik and Anders mest intressanta att se, de 2 andra känns redan rätt klart vilka de väljer.

Men jag hoppas inte du menar det är självklart att hon väljer Ulf för jag hoppas hon väljer per inge!
Citera
2007-11-22, 09:00
Medlem
Mashtars avatar
Mmmm... Fredrik _måste_ ju välja Lena så de kan åka rackarbil tillsammans.
Citera
2007-11-22, 10:28
Medlem
Någon som kan posta en bild på Karl Petters brudar? alltså alla från första början.

tack
Citera
2007-11-22, 10:31
Medlem
Kläppskogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucky_star
MILF varning?

Nej, MILF-varning, precis som h*n skrev. Med bindestreck.
Citera
2007-11-22, 10:50
Medlem
PAJasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mashtar
Mmmm... Fredrik _måste_ ju välja Lena så de kan åka rackarbil tillsammans.

hahaha, justdet "rackarbil".
Citera
2007-11-22, 12:28
Medlem
daviies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucky_star
Men jag hoppas inte du menar det är självklart att hon väljer Ulf för jag hoppas hon väljer per inge!

med tanke på att hon hela tiden berättar om hur mycket Ulf "växer i hennes ögon" och all tv-tid dom får tillsammans, medans Per-Inge mest är tyst känns det inte som hon väljer honom, tror jag iaf.
Citera
2007-11-22, 13:11
Medlem
Andremasks avatar
Nej, skulle nästan våga tro att det är Ulf som drar det längre strået.

Funderar lite på vilket val de andra kommer att göra. Detta är ju som sagt bara mina teorier:
Anders, väljer antagligen gotlandsdonnan, även om det är lite "psykopatvarning" över henne(sådan som får flipperspel om hennes karl råkar titta på nån annan brud på konsumparkeringen)
Karl-Petter, ganska färglösa deltagare, blir väl att han väljer Jessica, sen vad hon tycker är en annan femma.
Fredrik, här börjar vi snacka det mer intressanta. Karln verkar ju att ha missat helt att han haft ett helt gäng med brudar boende på gården! Först efter att de påtalat det ordentligt för honom börjar han att prata med dem.
Och som sagt, varför står de båda två, Fredrik och Lena och gråter på gårdsplan?
Han kanske inte är en ömsint lover utan en rocco siffredi i lantmännen keps?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in