2008-12-18, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErikJ
Dags för Erik att krypa till korset och erkänna:

Jag tycker alla bönderna gjorde de bästa valen av partner.

Bögarna var helt klart de "gänget" som gladde mig mest under säsongen. Peter har verkligen visat upp bögarna från deras bästa sida. Hade man sett honom på stan eller bara snackat med honom hade man aldrig trott att han var bög.

Jag får erkänna att Elias och Hanna verkligen passar ihop och han lyfte som fan i sista avsnittet i mina ögon. Man såg verkligen deras lycka och satan i gatan vilken lugn och skön snubbe han verkar vara. Samtidigt rätt "cool" att Johan som varit så sprallig och "macho" började gråta i tv. Det trodde jag aldrig han skulle våga

Elias och Hanna lär nog vara ett par idag. Om man läser chatten så känns det även som att Peter och Wille är ett par fortfarande. Emma och Magnus är troligen ett par fortfarande men hur det är mellan Per och Åsa är omöjligt att sia om då det inte ens verkade finnas några känslor där när kamerorna stängdes av

Vad tror ni själva om paren idag och vad tycker ni om böndernas val tillslut?

Läs ej om du vill bevara spänningen.
Citera
2008-12-18, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avec

Citera
2008-12-18, 10:56
Medlem
ErikJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avec

Citera
2008-12-18, 11:00
Medlem
Nu gifter de sig!

Senast redigerad av Peaky 2008-12-18 kl. 11:03.
Citera
2008-12-18, 11:09
Medlem
Så gick det....

http://www.expressen.se/noje/tvsajten/1.1407542/sa-gick-det-for-tv-bonderna-och-deras-karlekar
Citera
2008-12-18, 11:26
Medlem
ErikJs avatar
Läs INTE om du inte vill veta hur det går!

Ska bli skoj att titta ikväll iaf
Citera
2008-12-18, 11:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
Peter och Wille

Det känns som om Wille kan vara lite påfrestande i längden. Se på mig, ta hand om mig, låt mig gråta i din famn. Verkar egentligen inte som Peters typ. Men - motsatserna dras ofta till varandra. Kanske blir detta långvarigt.

Jag tvivlar på det, bortsett från att jag redan läst Expressens "lägesrapport" om paren. Man hör Peter säga till Wille i slutscenen när de är på restaurang att han tycker "det går för fort". Han tröttnade förmodligen på Wille redan innan de kom hem. Synd att han inte kände mera för Peter F, för han hade säkert passat honom bättre.
Citera
2008-12-18, 11:34
Medlem
albertas avatar
Det känns som om expressen råkat kicka upp artiklar en dag för tidigt. De refererar ju som om vi redan sett avsnittet, men det sänds ikväll.

Nåja. Det var ett kul avsnitt iallafall.

Är det någon som vet om de spelar in hos alla bönder samtidigt med olika team eller om de spelar in hos en bonde åt gången? (det är ju som mest en vecka / bonde exkl. första mötet)
/
alberta
Citera
2008-12-18, 12:02
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikJ
Men Emma är ju uppväxt mitt ute i INGENSTANS med hästar och sånt där. Så lite kolla lär hon ju ha...

Jaså, det visste jag inte. Nåja, jag är ändå tveksam till om det håller, bröllop eller inte bröllop.
Citera
2008-12-18, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alberta
Det känns som om expressen råkat kicka upp artiklar en dag för tidigt. De refererar ju som om vi redan sett avsnittet, men det sänds ikväll.

Nåja. Det var ett kul avsnitt iallafall.

Är det någon som vet om de spelar in hos alla bönder samtidigt med olika team eller om de spelar in hos en bonde åt gången? (det är ju som mest en vecka / bonde exkl. första mötet)
/
alberta

Jag håller med dig, en aning för tidiga på Expressen.

Jag misstänker att det är samma team som åker land och rike runt men är dock inte säker
Citera
2008-12-18, 12:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jamenvaddårå
Peter valde säkert Wille bara för att han är adlig.
Inte för att jag fattar hur bögar resonerar. Men Wille hade ju en kropp som en falukorv. Såg extremt otränad ut, han saknade helt muskler på överkroppen, det såg skitskumt ut.
Enligt statistik från 2003 var 50 % av Sveriges män överviktiga. Kort sagt, alla kan inte se ut som Arnold.
Citera
2008-12-18, 20:13
Medlem
ErikJs avatar
Måste göra ett erkännande

Jag inser att jag nog börjar i felände med dom tjejer jag träffar. Verkar som att inga har hånglat efter deras tid tillsammans. Hur länge har tv-teamet följt bönderna totalt från att dom är 10 stycken tills endast en återstår?

Hur kan man vara kär i någon man aldrig kysst eller haft sex med? Den äkta och starkaste kärleken infinner väl sig vid just vid dom ögonblicken?

Jag hade aldrig klarat av avhållsamhet från både kyssar och sex i flera veckor när jag dejtar en tjej... Är det fel på mig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in