2007-11-22, 13:38
Medlem
Isnatts avatar
Typiskt fruntimmer att vilja ändra på den där Fredrik. Uppenbarligen är han tyst och går för sig själv och skrotar. Men låt honom vara det då, det är antagligen så han kommer vara resten av sitt liv och passar inte trätofflorna så får dom väl packa sina prylar och ta lantbussen hem igen

Att be honom uppförs sig på något annat sätt än vad han brukar är ju inte vidare klyftigt eftersom han med all säkerhet kommer sjunka in sina gamla vanor igen om några månader, varpå hans eventuella kvinna tycker han är trist och drar. Bättre att dom får reda på hur han är redan från första stund
Citera
2007-11-22, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daviie
på SweTV släpptes den 1 timme efter sändningslut.

Sen så är Fredrik and Anders mest intressanta att se, de 2 andra känns redan rätt klart vilka de väljer.

Stort tack. Kände inte till den men reggade mig där nu. Har alltid fått vänta flera dagar på avsnitten på TPB men den sidan är ju verkligen kanon! Ruggigt många program mycket snart efter sändning. rekommenderas varmt!

www.swetv.org
Citera
2007-11-22, 23:40
Medlem
Varför såg Lena ledsen ut i utröstningen igår? Uppfattade inte riktigt vad som hände, valde han henne eller ville den andra tjejen inte vara kvar?
Citera
2007-11-23, 08:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aerodynamite
Varför såg Lena ledsen ut i utröstningen igår? Uppfattade inte riktigt vad som hände, valde han henne eller ville den andra tjejen inte vara kvar?

nej hon vor bombis på hon skulle åka!
Citera
2007-11-25, 13:58
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missfist
Shit.. Fredrik och Lena.. såååå perfekta ihop !

Hoppas för GUDS skull att han inser det själv...

Nej!

Jag blir förbannad om han väljer Lena. Vilket slöseri att va med i ett sådant här program för att få en tjej som henne. Jag tycker inte direkt att hon ångar av sensualism?

Hoppas Fredrik väljer Sofia, om det skulle ta slut efter nån månad så väntar säkert Lena på honom ändå. Hon är inte direkt typen som kastar sig från famn till famn.

Förörvrigt hoppas jag att hästtjejen väljer Uffe. Tycker han verkar väldigt genuin på något sätt. Men jag tror hon väljer Per-Inge för att hon tycker han är snyggare.

Anders val bryr jag mig inte om, ingen av tjejerna tilltalar mig, wt-varning på hela sällskapet.

Karl-Petter vill jag gratulera till två snygga tjejer. Den mörkhåriga är kanske ett strå vassare.

Jag tror inte alls att det är säkert att bönderna väljer de som de pratar väl om just nu. TV4 vill ha en dramaturgi som skapar överaskningar. Jag tror tillexempel att TV4 väljer att lägga in bondefruns: positiva kommentarer om Uffe för att skapa bra tv den dan hon väljer Per-Inge
Citera
2007-11-26, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Nej!

Jag blir förbannad om han väljer Lena. Vilket slöseri att va med i ett sådant här program för att få en tjej som henne. Jag tycker inte direkt att hon ångar av sensualism?

Hoppas Fredrik väljer Sofia, om det skulle ta slut efter nån månad så väntar säkert Lena på honom ändå. Hon är inte direkt typen som kastar sig från famn till famn.

Förörvrigt hoppas jag att hästtjejen väljer Uffe. Tycker han verkar väldigt genuin på något sätt. Men jag tror hon väljer Per-Inge för att hon tycker han är snyggare.

Anders val bryr jag mig inte om, ingen av tjejerna tilltalar mig, wt-varning på hela sällskapet.

Karl-Petter vill jag gratulera till två snygga tjejer. Den mörkhåriga är kanske ett strå vassare.

Jag tror inte alls att det är säkert att bönderna väljer de som de pratar väl om just nu. TV4 vill ha en dramaturgi som skapar överaskningar. Jag tror tillexempel att TV4 väljer att lägga in bondefruns: positiva kommentarer om Uffe för att skapa bra tv den dan hon väljer Per-Inge

Ja så är det ju alltid. De har säkert t.o.m. sagt till Susanne att hon ska snacka positivt om Uffe. Med 99% säkerhet har hon ju redan bestämt sig för Per Inge.

Om Fredrik väljer Lena vore det ofattbart. Det vore ju smått komiskt om man är med i ett sådant program och väljer en av de fulaste tjejerna i Sverige.
Citera
2007-11-26, 16:34
Medlem
bogarleffes avatar
Nytt skvaller om fredrik:

Han gick på nån föreställning i Halmstad i lördags kväll, och han kom dit ensam, så något säger mig att det inte blev nån brud till sist. Det var den typen av föreställning som man tar med sin respektive på..

Sen ska tydligen Per-Inge knullat med susanne, men det står nog längre bak i tråden.
Citera
2007-11-26, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bogarleffe
Nytt skvaller om fredrik:

Han gick på nån föreställning i Halmstad i lördags kväll, och han kom dit ensam, så något säger mig att det inte blev nån brud till sist. Det var den typen av föreställning som man tar med sin respektive på..

Sen ska tydligen Per-Inge knullat med susanne, men det står nog längre bak i tråden.

när då?

Är de fortfarande ihop?
Citera
2007-11-26, 17:52
Medlem
Andremasks avatar
Mystiken tätnar inför veckans avsnitt!

Undrar hur de ska toppa bonde söker fru?
Kanske en bonde söker fru möter grannfejden?
En hel drös silikonblondiner som får bo hos de krigande bönderna i skåne?
Citera
2007-11-26, 17:56
Medlem
bogarleffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JB9
när då?

Är de fortfarande ihop?

Vet inte när, det ska ha stått i nån skvallerblaska av hänt extra-karaktär. Det var därför som wille kastade in handduken så tidigt.
Fredrik har även förlorat sin svendom med sofia, enligt rykten.
Citera
2007-11-26, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bogarleffe
Vet inte när, det ska ha stått i nån skvallerblaska av hänt extra-karaktär. Det var därför som wille kastade in handduken så tidigt.
Fredrik har även förlorat sin svendom med sofia, enligt rykten.

Det var som attans. Susanne har ju iofs sett kåt ut på Per-Inge hela tiden men visste inte att hon var så på att hon inte ens kunde hålla sig under inspelningarna.

Tack för infon!
Citera
2007-11-26, 21:02
Medlem
Jag hatar Fredrik. Som tv-profil iallafall. "Då blir det väldigt rrrrrroligt" och så håller han på med den extremt fula bruden Lena. "Ja, jag trivs verkligen här på gårn'" och "Det vaur ju väedligt slaurvigt att iente släppa ut grijsarna".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in