2007-12-07, 18:14
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArturoBandini
Jag har ju fan inget swebitskonto :/ Ingen som har lust att länka till andra ställen där man kan få hem senaste avsnittet?

http://www.swetv.org/
Citera
2007-12-07, 21:16
Bannlyst
Men dte går ju fanken i repris på söndag. kolla då istället!
Citera
2007-12-07, 21:26
Medlem
Andremasks avatar
Ska bli spännande att se nästa veckas avsnitt. Undrar om Anders väljer bort järnladyn från gotland?
Och framförallt, kommer Fredrik att få stoppa in den?
Citera
2007-12-07, 21:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Andremask
Ska bli spännande att se nästa veckas avsnitt. Undrar om Anders väljer bort järnladyn från gotland?
Och framförallt, kommer Fredrik att få stoppa in den?

Anders kommer helt klar välja Isabell och sen verkar dte va 2 avsnitt nästa vecka 1 på onsdag och 1 på torsdag!
Citera
2007-12-08, 03:21
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucky_star
Men dte går ju fanken i repris på söndag. kolla då istället!

Jag har ett liv (även fast det kanske inte verkar så då jag följer bonde söker fru! Haha) så jag kanske har annat att göra på söndag? Jag gillar att kunna se TV-program när JAG vill och fyran är idioter som inte kör på svt´s spår och låter tittarna streama allt om de vill.
Citera
2007-12-08, 03:22
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
http://www.swetv.org/

Tackar! Skitbra länk för övrigt
Citera
2007-12-08, 18:25
Bannlyst
På Jessicas facebook där står det hon är i ett förhållande. Så hon är antagligen ihop med KP!

Matilda har med facebook!
Citera
2007-12-08, 18:33
Medlem
Andremasks avatar
Citat:
På Jessicas facebook där står det hon är i ett förhållande. Så hon är antagligen ihop med KP!

Matilda har med facebook!

Vem av dem är Matilda?
Hur har du hittat dem där förresten?

Det är ju rätt länge sen programmet spelades in, så hon kan väl ha vilken karl som helst?
Citera
2007-12-08, 18:40
Bannlyst
Citat:
Vem av dem är Matilda?

Det är ju rätt länge sen programmet spelades in, så hon kan väl ha vilken karl som helst?

Jag sökte på jessica som ju heter
i efternamn hittade de andra på henns vännerlista sen men hittade även de andra genom att söka dvs matilda och klara. och även isabell men hennes profil kunde man dock ej se
Citera
2007-12-08, 18:44
Bannlyst
Citat:
Vem av dem är Matilda?

Det är den andra tjejen som är kvar som han inte ger lika mycket uppmärksamhet som han ger jessica och den som han nog ej väljer.

matilda som dejtar Kp nu i programmet och jessica som dejtade fredrik de är visst bundis fasst de ej dejtade samma kille i programmet
Citera
2007-12-09, 16:46
Medlem
corpuss avatar
Citat:
Men om de då väljer nästa avsnitt. Hur kan det då vara 2 avsnitt kvar sen?

Efter valet ska bönderna åka på en kärleksresa tillsammans med den de har valt. Dessa fyra resor skall dokumenteras. Därefter skall TV4 rapportera hur det har gått för de fyra bönderna som inte var med i programmet, utan fick söka kärleken på egen hand.
Citera
2007-12-09, 19:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av corpus
Efter valet ska bönderna åka på en kärleksresa tillsammans med den de har valt. Dessa fyra resor skall dokumenteras. Därefter skall TV4 rapportera hur det har gått för de fyra bönderna som inte var med i programmet, utan fick söka kärleken på egen hand.

ja det är samam avsnitt de visar lite av de andra 4 sista avsnittet är nog nån av böndernas bröllop kanske som förra året mellan hon marika och han vad han nu hette
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in