2010-11-17, 20:51
Medlem
irrblosss avatar
Jäääklar vad jobbig den anorektiske vandrande skånepinnen är, jäääklar azzå... Jääääklar...
Citera
2010-11-17, 20:53
Medlem
Walkers avatar
Möjligt att de postats förut men är inte Johan sjukt lik gamle Skumberg från Solstollarna?
Är detta möjligen Johans farsa/farbror?

Skumberg
http://onestepbeyond.blogg.se/images/2009/skumberg-med-pase_38042368.jpg

även känd som

Bo Mårtensson
http://www.solstollarna.nu/bildarkiv/Per%20Lucia%209.jpg
Citera
2010-11-17, 20:54
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Walker
Möjligt att de postats förut men är inte Johan sjukt lik gamle Skumberg från Solstollarna?
Är detta möjligen Johans farsa/farbror?

Skumberg
http://onestepbeyond.blogg.se/images/2009/skumberg-med-pase_38042368.jpg
Haha, det har du faktiskt rätt i!
Citera
2010-11-17, 20:54
Medlem
Waow! Vilken charmknutte Jonas (chokladbollen), en välklädd kock! Fast jag trodde han skulle bjuda på chokladbollar till efterrätt.

Synd att A-K är en sån träbock bara. Men det var iochförsig lite gripande det hon snyfta om i början, att hon har dålig självkänsla osv...
Citera
2010-11-17, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Jäääklar vad jobbig den anorektiske vandrande skånepinnen är, jäääklar azzå... Jääääklar...
yes, han är helt sjukt jobbig, tjeeejor och jäääklar är det enda han säger.. hoppas det är han som får sitt hjärta krossa som ryktet säger någon ska få..
Citera
2010-11-17, 20:56
Medlem
Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Concord var väll känd för att ha kraschat ovanpå ett hotell i Frankrike så att åtskilliga dog, menar du att det inte hade kunnat hänt på Tompas "gård"(Motell?) ifall man inte tagit "henne" ut tjänst? någon antydde i tråden tidigare att hon nog ville sätta igång med parningsakten direkt med tanke på hennes gravid klänning
Kraschar man både förhållanden (vattenfestivalen/svenskar folkets, svensk vapenexport/oroshärdars)
samtidigt som man får människor att måsta fly i panik från nedslagsplatsen, hur mycket mer Mig29/Jas kan hon vara? även om Hercules råkar ha en större kroppshydda
Ok jag backar, efter den motiveringen är Concord en passande liknelse. Kan för lite om flygplan så dess crashhistoria var nyhet för mig.
Citera
2010-11-17, 20:58
Medlem
Mulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HectorElFather
yes, han är helt sjukt jobbig, tjeeejor och jäääklar är det enda han säger.. hoppas det är han som får sitt hjärta krossa som ryktet säger någon ska få..

Jag tror det också. Det verkade ju som han föll lite för en av dem nu, men att någon av de där 20-åriga bekräftelseknarkarna skulle vilja bli bondmoror ute på landet är ju helt uteslutet.
Citera
2010-11-17, 21:04
Medlem
Fan röstade vandrande pinnen hem Pernilla för ? Hon var ju snyggast å sötast av dom alla.
Citera
2010-11-17, 21:20
Medlem
Kan fan inte hålla mig längre MEN ACs en hingst JF och jag kommer från samma by.

Vet vem det är på flera sätt under hans uppväxt och tid i den här byn har han alltid försökt ragga tjejer till sina "porrfilmer" lite oklart om han någonsin spelat in någon porrfilm men enligt ryktet så ska det tydligen vara så.
Han har alltid varit lite skum och frågat tjejer på fester osv om dom skulle kunna tänka sig att medverka i hans erotiska filmer.
Citera
2010-11-17, 21:34
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tekniker
Kan fan inte hålla mig längre MEN ACs en hingst JF och jag kommer från samma by.

Vet vem det är på flera sätt under hans uppväxt och tid i den här byn har han alltid försökt ragga tjejer till sina "porrfilmer" lite oklart om han någonsin spelat in någon porrfilm men enligt ryktet så ska det tydligen vara så.
Han har alltid varit lite skum och frågat tjejer på fester osv om dom skulle kunna tänka sig att medverka i hans erotiska filmer.
Varifrån kommer han? Riktigt grov småländska tycker jag mig höra. Är biblarna bara en täckmantel för hans porrfilmsagenda?
Citera
2010-11-17, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Varifrån kommer han? Riktigt grov småländska tycker jag mig höra. Är biblarna bara en täckmantel för hans porrfilmsagenda?

I de lugnaste vassen simmar de största gäddorna!
Citera
2010-11-17, 21:38
Medlem
Ronilles avatar
Oj oj oj, sådant tycker vi om. Tell us more!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in