Citat:
Ursprungligen postat av Walker
Fattar inte liknelsen även om jag också stödjer Tompas val. Concord är väl ändå det kommersiella flygets svar på en Mig29/JAS osv. Hade du skrivit Hercules hade jag fattat
Concord var väll känd för att ha kraschat ovanpå ett hotell i Frankrike så att åtskilliga dog, menar du att det inte hade kunnat hänt på Tompas "gård"(Motell?) ifall man inte tagit "henne" ut tjänst? någon antydde i tråden tidigare att hon nog ville sätta igång med parningsakten direkt med tanke på hennes gravid klänning
Kraschar man både förhållanden (vattenfestivalen/svenskar folkets, svensk vapenexport/oroshärdars)
samtidigt som man får människor att måsta fly i panik från nedslagsplatsen, hur mycket mer Mig29/Jas kan hon vara?

även om Hercules råkar ha en större kroppshydda
Förövrigt är gluggen inte helt frisk, nu har han behållit dom tre minst handsome brudarna han kunde välja ifrån början, givet att han kommer välja pojkflicka, eftersom snarlika utseenden mellan mannen och kvinnan dras till varandra, sedan kan man bluddra om personkemi och värderingar, och sprudlande glädje hur mycket man vill..men det är utseendet gluggen väljer efter oavsett om han vet om det eller icke
Förövrigt verkar Tomas vara normalast av bönderna rent mentalt