2010-11-17, 20:17
Medlem
irrblosss avatar
Hårfärgen är väl iofs hennes minsta skönhetsfläck. Rödhåriga kan ju annars vara riktigt hot...
Citera
2010-11-17, 20:27
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Bra val Tompa, skuffa hem concorden i rosa klänning!!
Citera
2010-11-17, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MEOW.
jaa! jag med! en riktigt downer...
Sad but true i dagens samhälle.. men det är en annan diskussion

Sjukt koncept det här med tv-dejting, varför ställer bönderna upp? Varför ställer de sökande upp?
Ingen "normal" människa kan väl ställa upp i förnedrings-dejting-tv?

Lever några tidigare bönder ihop med de respektive de valt? Finns det någon summering av tidigare år?
Citera
2010-11-17, 20:31
Medlem
Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Bra val Tompa, skuffa hem concorden i rosa klänning!!

Fattar inte liknelsen även om jag också stödjer Tompas val. Concord är väl ändå det kommersiella flygets svar på en Mig29/JAS osv. Hade du skrivit Hercules hade jag fattat
Citera
2010-11-17, 20:34
Medlem
Oh, stabbed in the back
Citera
2010-11-17, 20:36
Bannlyst
Hur fan kunde han rösta ut Pernilla?
Hon var ju den enda söta bland ett gäng med freaks!!!

// N
Citera
2010-11-17, 20:38
Medlem
Mulas avatar
Att fläskberget i rosa klänning skulle åka hem var nog ingen högoddsare. Undrar om tvåbarnsmorsan åker nästa gång. Iofs är hon väl den enda som mäjligen är fertil fortfarande....

Jädrar vad Pernilla blev bitter då! Hon fick nog bra vibbar där ute på åken, men det var nog självbekräftelsebehovet som fick sig den största smällen. Dock tror jag hans tjejer mest verkar vara ute efter tv-kamerorna, han står nog kvar ensam när det är slut. Hon var helt klart bäst flickvänsmaterial av dem.

Vad gäller AK tror jag att Jonas är rätt säker som vinnare. Det är den enda som överhuvudtaget verkar vettig på något sätt och har hitintills fått i princip all TV-tid. De andra träbockarna till gubbar får knappt yttra ett ord framför kameran
Senast redigerad av Mula 2010-11-17 kl. 20:52.
Citera
2010-11-17, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av northix
Hur fan kunde han rösta ut Pernilla?
Hon var ju den enda söta bland ett gäng med freaks!!!

// N

haha, håller med. Vilken totalmiss! Jag hade valt Pernilla som min "fru" no doubts about.
Citera
2010-11-17, 20:39
Medlem
Info800s avatar
Hej på dig!

Världsklass!
Citera
2010-11-17, 20:44
Medlem
MEOW.s avatar
jag tycker det var rätt att Pernilla blev utröstad.
Jag tycker om hon med kort blont hår.. Amanda eller vad hon nu heter.
Citera
2010-11-17, 20:47
Medlem
Vilken jävla tönt den långa bonden är, hur i helvete vill hans damer stanna kvar hos honom! sjukt var ordet.
Citera
2010-11-17, 20:49
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Walker
Fattar inte liknelsen även om jag också stödjer Tompas val. Concord är väl ändå det kommersiella flygets svar på en Mig29/JAS osv. Hade du skrivit Hercules hade jag fattat

Concord var väll känd för att ha kraschat ovanpå ett hotell i Frankrike så att åtskilliga dog, menar du att det inte hade kunnat hänt på Tompas "gård"(Motell?) ifall man inte tagit "henne" ut tjänst? någon antydde i tråden tidigare att hon nog ville sätta igång med parningsakten direkt med tanke på hennes gravid klänning
Kraschar man både förhållanden (vattenfestivalen/svenskar folkets, svensk vapenexport/oroshärdars)
samtidigt som man får människor att måsta fly i panik från nedslagsplatsen, hur mycket mer Mig29/Jas kan hon vara? även om Hercules råkar ha en större kroppshydda

Förövrigt är gluggen inte helt frisk, nu har han behållit dom tre minst handsome brudarna han kunde välja ifrån början, givet att han kommer välja pojkflicka, eftersom snarlika utseenden mellan mannen och kvinnan dras till varandra, sedan kan man bluddra om personkemi och värderingar, och sprudlande glädje hur mycket man vill..men det är utseendet gluggen väljer efter oavsett om han vet om det eller icke

Förövrigt verkar Tomas vara normalast av bönderna rent mentalt
Senast redigerad av Herr Bökberg 2010-11-17 kl. 20:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in