2024-09-02, 10:13
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Det kan vi väl unna honom eller? Hand i hand med en naken tjej som han attraheras av och precis har träffat, då är det väl ganska naturligt.
Jo, ja unnar honom det. Jag hade lätt fått fjase om jag stod där med en massa nakna damer, så jag skulle nog inte kunna vara med i det programmet. Det hade ju varit helt naturligt i och för sig, men samtidigt otroligt pinsamt.
Citera
2024-09-02, 10:15
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Bra fråga. Någon som vet?
De får inget arvode för sin medverkan i programmet.
Citera
2024-09-02, 11:11
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Jo, ja unnar honom det. Jag hade lätt fått fjase om jag stod där med en massa nakna damer, så jag skulle nog inte kunna vara med i det programmet. Det hade ju varit helt naturligt i och för sig, men samtidigt otroligt pinsamt.
Då utkommenderar jag dig till en nudiststrand :P och gå bärsärk med fjånget, det är det ouppnåeliga målet på en nudistrand att krossa kvinnornas syn på deras avsexualiserade kropp bara för att dom inte klätt av sig inför en karl, om du får en strålkastare på ballen så tvivlar jag på att du likt Fabian får bånge

Citat:
Jag har tänkt att vara med i Naked Attraction. Anledningen till detta är inte alls exhibitionistisk eller så, utan för att jag attraheras kärleksmässigt av kvinnor som gillar att vara offentligt nakna och som gillar det för att de tycker att det är naturligt. Varför då inte besöka närmsta naturiststrand, undrar ni förmodligen nu. Jag är naturist och besöker sådant ofta. Men nästan alla kvinnor som är där, är upptagna och har sina makar eller pojkvänner med sig. Och de mycket få singelkvinnor som finns på naturiststränder, är där enbart för att sola och bada, och inget annat. Så Naked Attraction är en unik möjlighet att kanske få bli ihop med en just sådan kvinna som i alla fall jag attraheras av. Sen är naturligtvis skönhet också bra, men i första hand bör man ju gå efter sitt hjärta.
Jag måste avböja ditt erbjudande om att vara med i Naked Attraction tillsammans med dig i nästa säsong förövrigt så är dessa tjejer inte i min smak, man ska ha jävla tur om man stöter på 1 orakad som sedan inte ser fördjävlig ut i övrigt.

Om det nu blir någon 3:e säsong dvs, kanske blir det enbart 1 singelprogram i 3:e säsongen för naturisten Kurts skull & din sublimering att ligga med en naturisttjej i rätt kontext du vet rakad kotte med en koring/smaragd på ollonet brukar indikera en man som vill älska direkt på stranden med sin partner som du just påpekade, det är sansade naturister som lyckas hålla tillbaka sina impulser som ger exhibionistgubbarna i naturistvärlden dåligt ryckte!

Det måste ju isåfall vara ett svenskt fenomen? att det inte finns kvinnor på naturiststränder som inte har livvakter med sig, jag är inte naturist men brukar studera nudistvideos med medelhavstema och där fångas enbart tjejer som är där själv eller med sina väninnor, hur vill du kommentera det? och från dessa videos har jag också fått mina referenser om att dessa tjejer inte ser pjåkiga ut enligt min svårslagna värdegrund
Senast redigerad av Crapmagic 2024-09-02 kl. 11:18.
Citera
2024-09-02, 11:27
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Den stora frågan är om jag ska stå där med rakad eller orakad snopp? Saken är den att jag är verkligen inte bekväm med att bögarna som ser tv-programmet, ska få gotta sig, och jag tror att dom helst vill se rakat, så av den anledningen lutar det åt orakat. Men samtidigt så vill jag ju att tjejen som väljer, ska välja mig, och hon vill nog troligtvis ha rakat. Så svårt beslut.
Gör en kompromiss med dig själv, dyk upp på inspelningen med stor buske, skriv med en vattenfast neongrön turspenna ovanför könet
"Jag rakar mig först på dejten (även i ansiktet)"

Alternativt var ärlig och säg det på ett naturligt sätt till Sofia i sändning så att alla hör "jag är orakad för jag vill undvika fluktbögarna du vet" samtidigt som du kör armbågen i sidan på henne och blinkar

Jag antar att du tänker söka som utväljare? och inte som någon som kommer agera skyltfönster
för olika kroppstyper i ett färglatt boskapsbås & bli vald, det är konstigt faktiskt, att dom som står i båset inte blir tillfrågade om dom vill ha den som valt dom också, vad är det för jävla samtyckesslag? varför är dom i båsen beredda att ta vad som helst på dejt? då är man ju en statist

Kom ihåg att ge noggranna förhållningsorder till Soffi Propp, inga bögar, inga transor eller dylika alien experiment i mina bås!, inga feta! inga rakade!, inga välansade!, inga tatuerade! inget silikon, inga ditmålade ögonbryn, medelålder 18-19! jordsnurr!
Sagt och gjort under ditt program öppnas sedan 4 tomma! bås sedan ber Sofia dig att sluta ögonen och fantisera fram 4 likadana! kvinnor
Senast redigerad av Crapmagic 2024-09-02 kl. 12:23.
Citera
2024-09-02, 12:37
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:

Den stora frågan är om jag ska stå där med rakad eller orakad snopp? Saken är den att jag är verkligen inte bekväm med att bögarna som ser tv-programmet, ska få gotta sig, och jag tror att dom helst vill se rakat, så av den anledningen lutar det åt orakat. Men samtidigt så vill jag ju att tjejen som väljer, ska välja mig, och hon vill nog troligtvis ha rakat. Så svårt beslut.
Och slutligen mitt sista tips i all välmening! var jävligt ung själv om du ska söka unga tjejer, eller se jävligt välbevarad ut!, du måste vara helnäck, dvs du får inte kila in en synlig sprängfylld plånbok på kroppen för sockerdejting
Citera
2024-09-02, 12:44
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Jag måste avböja ditt erbjudande om att vara med i Naked Attraction tillsammans med dig i nästa säsong

Det hade väl blivit ett intressant Flashback-derby? Vi hade kunnat tävla om vem av oss som hon inte hade valt bort först. Vem som hade fått vara kvar längst.

Citat:
jag är inte naturist men brukar studera nudistvideos med medelhavstema och där fångas enbart tjejer som är där själv eller med sina väninnor, hur vill du kommentera det?

Detta vill jag kommentera med att du gör precis rätt. Alla som vill flukta bör titta på sådana videos istället för att gå till naturiststränder. Fluktare är irriterande och ej välkomna på naturiststränder, och det brukar dessvärre dyka upp såna där, så om de kan titta på video istället är det mycket bättre.
Senast redigerad av Kurt1 2024-09-02 kl. 12:47.
Citera
2024-09-02, 12:53
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Jag antar att du tänker söka som utväljare? och inte som någon som kommer agera skyltfönster
för olika kroppstyper i ett färglatt boskapsbås & bli vald, det är konstigt faktiskt, att dom som står i båset inte blir tillfrågade om dom vill ha den som valt dom också, vad är det för jävla samtyckesslag? varför är dom i båsen beredda att ta vad som helst på dejt? då är man ju en statist

Man kan inte söka som "väljare". Det är produktionen som avgör vem som får bli väljare, och det blir väl dom som verkar mest vältaliga och intressanta för tv-tittarna, helt enkelt.

Sen får man inte glömma att detta är en tv-show. Som tv-tittare ser vi inte allt. Och jag har hört talas om en "hemlig" chat, som deltagarna har tillgång till, och via den kan även andra par uppstå, vilket alltså inte visas i tv.
Senast redigerad av Kurt1 2024-09-02 kl. 13:10.
Citera
2024-09-02, 16:34
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Och slutligen mitt sista tips i all välmening! var jävligt ung själv om du ska söka unga tjejer, eller se jävligt välbevarad ut!, du måste vara helnäck, dvs du får inte kila in en synlig sprängfylld plånbok på kroppen för sockerdejting

Både belarusiskan och ukrainskan i avsnitt 2 och även Linda i avsnitt 1, har allt vackra sexiga kroppar, och de är snarare medelålders än unga.
Citera
2024-09-02, 19:38
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Detta vill jag kommentera med att du gör precis rätt. Alla som vill flukta bör titta på sådana videos istället för att gå till naturiststränder. Fluktare är irriterande och ej välkomna på naturiststränder, och det brukar dessvärre dyka upp såna där, så om de kan titta på video istället är det mycket bättre.
Jag gillar inte att vara naken offentligt men i övrigt har vi ju det gemensamt att vi gillar att flukta på tjejer (jag på datorn enbart, men jag vinner ju matchen etftersom jag får se dom snygga unga tjejerna du inte får se på svenska nudiststränder ) sedan kan man vara en passiv fluktare på en nudiststrand också samtidigt som man gillar att vara näck bara, kombinera nöje (nytta) med nöje

Det är fullständigt oförenligt med att vara man att påstå & ena sidan, att jag gillar att titta på nakna tjejer på nudistrand men å andra sidan är det inte sexuellt (för sexuellt blir det först när man är en onaken fluktare) men ska ändå söka till just naked attraction vars premiss går ut på att attraktion uppstår vid nakenhet men dock inte på en nudiststrand! bara där det finns tv-kameror!

Men du svarade inte på frågan, varför finns det inga nakna väninnor och singeltjejer på nordiska stränder? är det kulturellt betingat att tjejer är mindre självständiga än amerikanskor t.e.x, svenska tjejer vågar ju inte ens sola topless längre, det är för kallt häruppe
Senast redigerad av Crapmagic 2024-09-02 kl. 20:08.
Citera
2024-09-02, 20:28
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Både belarusiskan och ukrainskan i avsnitt 2 och även Linda i avsnitt 1, har allt vackra sexiga kroppar, och de är snarare medelålders än unga.
Dåså! dina omtalade unga tjejer får förbli en visuell fluktarfantasi som kan upplevas genom naked attraction från tv-soffan & det är inget fel med det!

Linda var väldigt omaka våra ryskors kroppar, har du ingen unison? enfaldig smak karl
Senast redigerad av Crapmagic 2024-09-02 kl. 20:36.
Citera
2024-09-02, 20:48
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Man kan inte söka som "väljare". Det är produktionen som avgör vem som får bli väljare, och det blir väl dom som verkar mest vältaliga och intressanta för tv-tittarna, helt enkelt.
Har du någon strategi för hur du ska bli lika tillsynens intressant som Fabian? kommer du öva på vältaligheten? ställer du fortfarande upp om du blir en skyltdocka som hamnar bakom skärmarna?

Citat:
Sen får man inte glömma att detta är en tv-show. Som tv-tittare ser vi inte allt. Och jag har hört talas om en "hemlig" chat, som deltagarna har tillgång till, och via den kan även andra par uppstå, vilket alltså inte visas i tv.
Jo vi ser allt, bokstavligt talat

Den är inte så jävla hemlig den chatten, för jag såg en naken tjej som hade headsett eller säpo öronsnäcka som hon pratade tillsynes för sig själv in i mitt under ett UK avsnitt, höjden av fräckhet kan vara att stå och skriva i telefonen just när skärmen går upp, otrohet deluxe

Satsa på chatten då! och ragga på den troligen påklädda moderatortjejen!
Citera
2024-09-02, 22:16
Medlem
Kurt1s avatar
Jag ska gå och lägga mig, så det får bli korta svar på dina frågor.

Citat:
Men du svarade inte på frågan, varför finns det inga nakna väninnor och singeltjejer på nordiska stränder? är det kulturellt betingat att tjejer är mindre självständiga än amerikanskor t.e.x, svenska tjejer vågar ju inte ens sola topless längre, det är för kallt häruppe

De filmer från naturiststränder som du har sett, har förmodligen smygfilmats i Spanien (där det till skillnad från i Sverige inte är olagligt att smygfilma. Smygfilmarna i Spanien riskerar ett kok stryk eller en rejäl utskällning, men inte mer, så jag antar att de är filmade där.) Men dessa smygfilmare har alltså fokuserat just på de få nakna unga kvinnor som finns på stranden. Deras pojkvänner syns inte, den mycket stora mängden män syns inte, och inte heller pensionärsparen etc. Du får alltså en helt felaktig bild av vilka som är på naturiststränder, när du ser på såna filmer. Och en sådan film innehåller säkert ihopklippt material från flera dagar eller flera veckor.

Citat:
Dåså! dina omtalade unga tjejer får förbli en visuell fluktarfantasi som kan upplevas genom naked attraction från tv-soffan & det är inget fel med det!

Vadå, mina "omtalade unga tjejer" och fluktarfantasier? Du har nog glömt eller missförstått vad jag skrev från början. Jag skrev om kärlek. Det är just kvinnor som gillar att vara nakna som jag kan bli förälskad i, och därför har jag tänkt att vara med i programmet.

Vilken typ av kvinnor kan du bli förälskad i?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in