Citat:
Ursprungligen postat av
Kurt1
Den stora frågan är om jag ska stå där med rakad eller orakad snopp? Saken är den att jag är verkligen inte bekväm med att bögarna som ser tv-programmet, ska få gotta sig, och jag tror att dom helst vill se rakat, så av den anledningen lutar det åt orakat. Men samtidigt så vill jag ju att tjejen som väljer, ska välja mig, och hon vill nog troligtvis ha rakat. Så svårt beslut.
Gör en kompromiss med dig själv, dyk upp på inspelningen med stor buske, skriv med en
vattenfast neongrön turspenna ovanför könet
"Jag rakar mig först på dejten (även i ansiktet)"
Alternativt var ärlig och säg det på ett naturligt sätt till Sofia i sändning så att alla hör "jag är orakad för jag vill undvika fluktbögarna du vet" samtidigt som du kör armbågen i sidan på henne och blinkar
Jag antar att du tänker söka som utväljare? och inte som någon som kommer agera skyltfönster
för olika kroppstyper i ett färglatt boskapsbås & bli vald, det är konstigt faktiskt, att dom som står i båset inte blir tillfrågade om dom vill ha den som valt dom också, vad är det för jävla samtyckesslag?

varför är dom i båsen beredda att ta vad som helst på dejt? då är man ju en statist
Kom ihåg att ge noggranna förhållningsorder till Soffi Propp, inga bögar, inga transor eller dylika alien experiment i mina bås!, inga feta! inga rakade!, inga välansade!, inga tatuerade! inget silikon, inga ditmålade ögonbryn, medelålder 18-19! jordsnurr!
Sagt och gjort under ditt program öppnas sedan 4 tomma! bås

sedan ber Sofia dig att sluta ögonen och fantisera fram 4 likadana! kvinnor