2024-08-19, 06:01
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Menar sjlvklart den som vljer, annars blir det inte mycket till program. I den brittiska versionen r det iaf tv olika varje program.

Britterna har betydligt fler invnare n Sverige och drmed ven fler NA-deltagare, och drfr tv "vljare" istllet fr en i varje program.
Citera
2024-08-19, 11:02
Medlem
Fabian va redigt stolt ver sin penis iallafall 😅🤣
Citera
2024-08-19, 14:54
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supermuppen1

Ja det fattar jag, sg inte s liten ut och ven slakt tillstnd. Kul fr han.
Citera
2024-08-19, 18:19
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supermuppen1
Var Fy Fabian asiaten?
Citera
2024-08-20, 11:02
Medlem
Vldigt fin mus p dagens kvinna
Citera
2024-08-20, 14:35
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av griskotlett

Jo den var inte helt fel. Tatuerade killen hade ju strre tuttar 😁.
Citera
2024-08-20, 17:09
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:

Dagens kvinna? Skriv grna vilket avsnittsnr som det handlar om.
Citera
2024-08-20, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Med en sund uppfostran ser en 10-rig dotter inget konstigt med nakna mnniskor. Nakenhet r inte samma sak som sex.

Herregud, det r inte konstigt att landet r i fritt fall nr man ser snt hr.
Citera
2024-08-20, 21:23
Medlem
hejpadigdu1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myskolog
Herregud, det r inte konstigt att landet r i fritt fall nr man ser snt hr.
1. Vad r det som r s hemskt med att en 10-ring skulle se ett par brst? Vad r det du rent konkret tnker hnder med ungen om den kollar p Naked Attraction?
2. Har din 10-ring en mobil? D har den redan kommit i kontakt med porr (och kollar garanterat p det dagligen).
Citera
2024-08-20, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejpadigdu1
1. Vad r det som r s hemskt med att en 10-ring skulle se ett par brst? Vad r det du rent konkret tnker hnder med ungen om den kollar p Naked Attraction?
2. Har din 10-ring en mobil? D har den redan kommit i kontakt med porr (och kollar garanterat p det dagligen).

Det hr r bara en del av problemet dvs sexualiseringen av barn och samhlle i det stora hela, brjar redan p dagis. Nr jag var 10 funderade man p det men viktigare var intressen. Lt ungarna upptcka saker sjlva som man gjorde innan. Mer dekadent program fr man leta efter, vi lr ut nu att vi mste f se kropparna innan vi ger insidan en chans.
Citera
2024-08-20, 22:14
Medlem
Crapmagics avatar
Den tyvrr icke dmande Soffi-Propp chansade och tnkte, r Fabbe den omdmesgille karln som kommer instmma i min samhllskritik om den utrotningshotade busken, den gubben gick inte, ganska smaklst av Daniel Toivonens frisyr att inte viljas se ngot hr vid hans lder
Borde han inte g i terapi istllet fr att trycka i ansiktet p tittarna och Sofia sin pedofil fetisch upprepade gnger

Hr har han sin lskade Sofia Loren, och vi alla ser var drulen r tnkt att landa p denna bild
https://media.posterlounge.com/img/p...258_poster.jpg
som spstraff.

Sofia Lren
https://d2mpxrrcad19ou.cloudfront.ne...1_fullsize.jpg

Jag tycker mig ana en Sofia Loren av idag i ett av bsen
https://i.ytimg.com/vi/km_vZk53FPc/sddefault.jpg
ska inte Fabbe d vlja henne kan jag tycka

Nu hoppas jag tokdren r konsekvent och r totalt rakad sjlv i Nederlnderna.
Kanske blir det frsta gngen det obligatoriska rakade kvinnliga fettot (R) som ska accepteras av samhllet genom detta tjat kommer att vljas av en manlig deltagare?

Han str ocks och bluffar fr sig sjlv om att alla rumpor r fina, uppenbarligen inte dom som bara r ett kort lodrtt streck till arselskra
Senast redigerad av Crapmagic 2024-08-20 kl. 22:40.
Citera
2024-08-20, 22:19
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myskolog
Det hr r bara en del av problemet dvs sexualiseringen av barn och samhlle i det stora hela, brjar redan p dagis. Nr jag var 10 funderade man p det men viktigare var intressen. Lt ungarna upptcka saker sjlva som man gjorde innan. Mer dekadent program fr man leta efter, vi lr ut nu att vi mste f se kropparna innan vi ger insidan en chans.
Varfr skulle man vilja kolla p porr i en liten futtig mobil? nr det finns strre bildskrmar! en gammal porrtidning erbjd strre kvinnor fr blickfnget visa en porrtidning eller en VHS och grabben kommer aldrig g tillbaka till mikroskporren igen

Citat:
Sluta skriv mus fr djvulen du vet vl? att mss r hriga.
Det finns bara 1 rtt val, och det r rosa (ukrainskan)

Om det var sant att leenden frlnger livet s r jag dd vid det hr laget, jag r en skrivande gengngare frmodligen

Du r vldigt naturell sger Fabbe till silvertanten med silikon
Senast redigerad av Crapmagic 2024-08-20 kl. 22:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in