Citat:
Ursprungligen postat av
XtraX
😁 Kommer bli ett ramaskri hemma i stugorna. Tror Puma Swede skulle passa som programledare r ju nstan bortglmd nu, var ju vldigt inne ett tag. Skulle behva en revival.
Sjlvklart kommer Sverige att g lngst med formatet, det blir en kvinnlig programledare, det kommer vara kroppspositivt dr dom tyngsta kvinnliga influenser-kroppsaktivisterna kommer vika ut sig under falsk dejt-flagg

.
Vidare blir det skerligen regn-bgs certifierat med 30 % homopar & sjlvfallet trans-gender nudity med dom vrsta halv-opererade monstrena

som ibland dyker upp i mitt flde p twitter eftersom alla hriga nakenmodeller jag fljer knner sig tvungna att retweeta sina nya medsystrar fr jvlas med hederligt folk, ocks sist men inte minst...det kommer vara 50 % mrkhyade svenska deltagare givetvis.
Allt dessa woke-komponenter kommer headhuntas av kanal 5, guld utlovas till den som kommer ver Simon vises original protokoll som bekrftar detta
S jag tror att jag avbjer att titta enbart att f se ngra strn knshr och piercade kvinno-nsor p 1 % medelviktiga kroppar.
r du redo? XtraX jag r inte redo? r du redo fr en sammansttning?
https://www.youtube.com/watch?v=k--rDYm79jE