2022-03-08, 09:58
Medlem
XtraXs avatar
Intressanta nyheter.

Frn Discovery+ facebook.

Citat:
Naked Attraction kommer till Sverige!

Ja, ni lste rtt! I Naked Attraction sker man krleken under kittlande frutsttningar - genom att dejta i omvnd ordning och bli introducerad fr en potentiell och spritt sprngande naken partner. Programmet lyfter och hyllar alla kroppars unika sknhet och bryter frdomar kring kroppsideal och normer. Castingprocessen har precis pbrjats och inspelningarna inleds inom kort.
Citera
2022-03-08, 16:28
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Intressanta nyheter.

Frn Discovery+ facebook.
Fy fan jag kommer bli s provocerad att jag kreverar, nu mste alla vnster-feminister kraftsamla och g ihop med nationella fr att tvinga knshr p samtliga deltagande svenskar

Vem tror du blir programledare? en knsneutral AI-robot? eller Dominiqa Perzynski? Lotta Engberg? Pontus Grdinger, Paulo Roberto?, Hagamannen? Kungen?, det ska ju vara ngon svrdmords-drm som Rickard Sjberg! Martin rnroths comeback? eller Lasse Kroner, eller Marcus Auleuy frn Msterkocken
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-03-08 kl. 16:31.
Citera
2022-03-08, 16:56
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Fy fan jag kommer bli s provocerad att jag kreverar, nu mste alla vnster-feminister kraftsamla och g ihop med nationella fr att tvinga knshr p samtliga deltagande svenskar

Vem tror du blir programledare? en knsneutral AI-robot? eller Dominiqa Perzynski? Lotta Engberg? Pontus Grdinger, Paulo Roberto?, Hagamannen? Kungen?, det ska ju vara ngon svrdmords-drm som Rickard Sjberg! Martin rnroths comeback? eller Lasse Kroner, eller Marcus Auleuy frn Msterkocken

😁 Kommer bli ett ramaskri hemma i stugorna. Tror Puma Swede skulle passa som programledare r ju nstan bortglmd nu, var ju vldigt inne ett tag. Skulle behva en revival.
Citera
2022-03-08, 17:20
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:

Noll koll p hur programledares kontrakt ser ut, men om det mste vara en kanal-5 programledare s r nog dessa namn aktuella:
Jessica Almens
Carina Berg
Pernilla Wahlgren
Bianca Ingrosso(?)
Sofia Wistam

Sjlv tror jag Anne Lundberg hade varit perfekt som programledare!
Citera
2022-03-08, 18:32
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Det r lite trist format. Kanske r det fr mycket tabu kring det nakna som gjort att formatet r som det r. Hela idn bygger p frgan om det bara r utseendet som rknas, vilket r lite uttjatat.

Det hade varit roligare om dejtandet skett utan klder och i typiska dejtsituationer. Vackra mnniskor i vacker milj, kanske vore ngot.

Med det kanske nakenheten snarare skulle omfamnas igen som det naturliga den r. Eller kanske det blir trist att se efter ett tag.
Citera
2022-03-08, 19:19
Medlem
Alla deltagare ser ju ut som fan..nsta
Citera
2022-03-08, 20:42
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbortRetryIgnore
Det r lite trist format. Kanske r det fr mycket tabu kring det nakna som gjort att formatet r som det r. Hela idn bygger p frgan om det bara r utseendet som rknas, vilket r lite uttjatat.
Skilj p sexuell attraktion och attraktion, det har ingenting med tabu gra att bli kt ver anatomi

Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Noll koll p hur programledares kontrakt ser ut, men om det mste vara en kanal-5 programledare s r nog dessa namn aktuella:
Jessica Almens
Carina Berg
Pernilla Wahlgren
Bianca Ingrosso(?)
Sofia Wistam

Rtt tnkt, fr att undvika den vrsta miss-riktade feministiska radioaktiva nerfallet i pressen s kommer programledaren eller programledarna msta vara tjejer fr att kunna legitimera rtt kvinnosyn, den manliga blicken p nakna tjejer kan aldrig f ledande position i programmet.
Bst vore att titta utanfr Kanal 5 fr att hitta henne. Gudrun Schyman eller nnu mrkare,
Victoria Kavesa fr st & svettandes & flamsande med lpparna ver tandkttet smsneglandes ner p olika pungar

Citat:
Ursprungligen postat av supermuppen1
Alla deltagare ser ju ut som fan..nsta
En manlig ledande plastikkirurg skulle kunna f frisedel att leda skiten ocks, eller Soldoktorn eller Anders Hansen
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-03-08 kl. 21:24.
Citera
2022-03-08, 21:13
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
😁 Kommer bli ett ramaskri hemma i stugorna. Tror Puma Swede skulle passa som programledare r ju nstan bortglmd nu, var ju vldigt inne ett tag. Skulle behva en revival.
Sjlvklart kommer Sverige att g lngst med formatet, det blir en kvinnlig programledare, det kommer vara kroppspositivt dr dom tyngsta kvinnliga influenser-kroppsaktivisterna kommer vika ut sig under falsk dejt-flagg .

Vidare blir det skerligen regn-bgs certifierat med 30 % homopar & sjlvfallet trans-gender nudity med dom vrsta halv-opererade monstrena som ibland dyker upp i mitt flde p twitter eftersom alla hriga nakenmodeller jag fljer knner sig tvungna att retweeta sina nya medsystrar fr jvlas med hederligt folk, ocks sist men inte minst...det kommer vara 50 % mrkhyade svenska deltagare givetvis.

Allt dessa woke-komponenter kommer headhuntas av kanal 5, guld utlovas till den som kommer ver Simon vises original protokoll som bekrftar detta

S jag tror att jag avbjer att titta enbart att f se ngra strn knshr och piercade kvinno-nsor p 1 % medelviktiga kroppar.
r du redo? XtraX jag r inte redo? r du redo fr en sammansttning? https://www.youtube.com/watch?v=k--rDYm79jE
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-03-08 kl. 21:24.
Citera
2022-03-09, 22:23
Medlem
Enmansdemos avatar
r du kndis s fr du ditt kn blurrat
https://www.google.com/search?q=Laur...mED-HvA8vLwr3M
Citat:
Brittisk realityserie frn 2021. Breaking nude ground. Hr ser vi tillbaka p inslag dr alla hmningar fll. Vi trffar Lauren Harris, som var seriens frsta nakna kndis och oskulden Josh. 15/12 r 2021 i Kanal 11.
Citera
2022-03-09, 22:48
Medlem
Citat:
Sjlvklart kommer Sverige att g lngst med formatet, det blir en kvinnlig programledare, det kommer vara kroppspositivt dr dom tyngsta kvinnliga influenser-kroppsaktivisterna kommer vika ut sig under falsk dejt-flagg .
Det hr r faktiskt intressant. Kommer producenterna kra p ngon svensk PK-variant med "alla kroppar r vackra", och f se den livslgnen krackelera i sndning? Spnnande.

P programledarsidan skulle jag sga att Malin Gramer r sjlvskriven. Eller kanske mer troligt: nn oknd tjej, som kommer att bli dagens Malin Gramer om ett antal r. Malin brjade ju som snusk-gluttare i Frga Olle-dokumentren (som faktiskt var ett vldigt bra program, till skillnad frn den genomlarviga studioprogrammet med samma namn). Fast valfri halvknd bg funkar nog ocks (kanske den dr Farao-figuren?)
Citera
2022-03-09, 23:06
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Det hr r faktiskt intressant. Kommer producenterna kra p ngon svensk PK-variant med "alla kroppar r vackra", och f se den livslgnen krackelera i sndning? Spnnande.
De har gtt ut med att de kommer fokusera p kroppspositivism, ja. Det r fr vrigt ingen lgn utan handlar enbart om tycke och smak. Olika storlekar vljs ven i vriga lnders versioner.
Citera
2022-03-10, 06:14
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Jessica Almens
Carina Berg
Pernilla Wahlgren
Bianca Ingrosso(?)
Sofia Wistam

Anne Lundberg
-Jag seer att du rakatt ditt knshr 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in