Citat:
Ursprungligen postat av
DoktorNo
Hon r nog rtt person fr programmet. Har ju humor tminstone. Erik Blix pratade med henne i radio idag om programmet. De hller p med castingen nu men hade tydligen svrigheter att hitta kvinnliga deltagare med hr p fittan
"Jag fr vl
spara ut", sa hon och skrattade.
Vilken jvla
krisande frrdare hon r...
Det borde ju faktiskt vara ett krav, att programledaren ocks r nck som nr p manuskortet.
Dom fr vl fortstta leta och skjuta castingen tills dom hittat feministerna! jvla stress
Titta p den hr biuilden, svt befster frdomarna som jag skvallra om i min frra post, enbart manlig nakenhet gr inte att ta p allvar
https://imgur.com/a/uxPFr53 det r mot svenska nyheters vrdegrund att sexualisera kvinnokroppen.
Jag hade hoppats p att Fille & Fittan skulle leda det. Fittan kunde st och vara generad mens Fille str och r frdomsfullt banzande
Citat:
Ursprungligen postat av
Somalimonkey
Tycker de r orttvist att tjejerna ser hela kuken p mannen men han ser bara fittstrecket p henne. Tycker damerna borde lgga sig i gynstolen s det blir rttvist.
Dessutom blir programmet mer runkvnligt.
Om dom hade hr skulle du slippa se fittstrecket & tvingats anvnda fantasin & drav blir hjrnceller rikare