2022-03-08, 09:58
Medlem
XtraXs avatar
Intressanta nyheter.

Från Discovery+ facebook.

Citat:
Naked Attraction kommer till Sverige!

Ja, ni läste rätt! I Naked Attraction söker man kärleken under kittlande förutsättningar - genom att dejta i omvänd ordning och bli introducerad för en potentiell och spritt språngande naken partner. Programmet lyfter och hyllar alla kroppars unika skönhet och bryter fördomar kring kroppsideal och normer. Castingprocessen har precis påbörjats och inspelningarna inleds inom kort.
Citera
2022-03-08, 16:28
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Intressanta nyheter.

Från Discovery+ facebook.
Fy fan jag kommer bli så provocerad att jag kreverar, nu måste alla vänster-feminister kraftsamla och gå ihop med nationella för att tvinga könshår på samtliga deltagande svenskar

Vem tror du blir programledare? en könsneutral AI-robot? eller Dominiqa Perzynski? Lotta Engberg? Pontus Gårdinger, Paulo Roberto?, Hagamannen? Kungen?, det ska ju vara någon svärdmords-dröm som Rickard Sjöberg! Martin Örnroths comeback? eller Lasse Kroner, eller Marcus Auleuy från Mästerkocken
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-03-08 kl. 16:31.
Citera
2022-03-08, 16:56
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Fy fan jag kommer bli så provocerad att jag kreverar, nu måste alla vänster-feminister kraftsamla och gå ihop med nationella för att tvinga könshår på samtliga deltagande svenskar

Vem tror du blir programledare? en könsneutral AI-robot? eller Dominiqa Perzynski? Lotta Engberg? Pontus Gårdinger, Paulo Roberto?, Hagamannen? Kungen?, det ska ju vara någon svärdmords-dröm som Rickard Sjöberg! Martin Örnroths comeback? eller Lasse Kroner, eller Marcus Auleuy från Mästerkocken

😁 Kommer bli ett ramaskri hemma i stugorna. Tror Puma Swede skulle passa som programledare är ju nästan bortglömd nu, var ju väldigt ”inne” ett tag. Skulle behöva en revival.
Citera
2022-03-08, 17:20
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:

Noll koll på hur programledares kontrakt ser ut, men om det måste vara en kanal-5 programledare så är nog dessa namn aktuella:
Jessica Almenäs
Carina Berg
Pernilla Wahlgren
Bianca Ingrosso(?)
Sofia Wistam

Själv tror jag Anne Lundberg hade varit perfekt som programledare!
Citera
2022-03-08, 18:32
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Det är lite trist format. Kanske är det för mycket tabu kring det nakna som gjort att formatet är som det är. Hela idén bygger på frågan om det bara är utseendet som räknas, vilket är lite uttjatat.

Det hade varit roligare om dejtandet skett utan kläder och i typiska dejtsituationer. Vackra människor i vacker miljö, kanske vore något.

Med det kanske nakenheten snarare skulle omfamnas igen som det naturliga den är. Eller kanske det blir trist att se efter ett tag.
Citera
2022-03-08, 19:19
Medlem
Alla deltagare ser ju ut som fan..nästa
Citera
2022-03-08, 20:42
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbortRetryIgnore
Det är lite trist format. Kanske är det för mycket tabu kring det nakna som gjort att formatet är som det är. Hela idén bygger på frågan om det bara är utseendet som räknas, vilket är lite uttjatat.
Skilj på sexuell attraktion och attraktion, det har ingenting med tabu å göra att bli kåt över anatomi

Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Noll koll på hur programledares kontrakt ser ut, men om det måste vara en kanal-5 programledare så är nog dessa namn aktuella:
Jessica Almenäs
Carina Berg
Pernilla Wahlgren
Bianca Ingrosso(?)
Sofia Wistam

Rätt tänkt, för att undvika den värsta miss-riktade feministiska radioaktiva nerfallet i pressen så kommer programledaren eller programledarna måsta vara tjejer för att kunna legitimera rätt kvinnosyn, den manliga blicken på nakna tjejer kan aldrig få ledande position i programmet.
Bäst vore att titta utanför Kanal 5 för att hitta henne. Gudrun Schyman eller ännu mörkare,
Victoria Kavesa får stå & svettandes & flamsande med läpparna över tandköttet småsneglandes ner på olika pungar

Citat:
Ursprungligen postat av supermuppen1
Alla deltagare ser ju ut som fan..nästa
En manlig ledande plastikkirurg skulle kunna få frisedel att leda skiten också, eller Soldoktorn eller Anders Hansen
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-03-08 kl. 21:24.
Citera
2022-03-08, 21:13
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
😁 Kommer bli ett ramaskri hemma i stugorna. Tror Puma Swede skulle passa som programledare är ju nästan bortglömd nu, var ju väldigt ”inne” ett tag. Skulle behöva en revival.
Självklart kommer Sverige att gå längst med formatet, det blir en kvinnlig programledare, det kommer vara kroppspositivt där dom tyngsta kvinnliga influenser-kroppsaktivisterna kommer vika ut sig under falsk dejt-flagg .

Vidare blir det säkerligen regn-bögs certifierat med 30 % homopar & självfallet trans-gender nudity med dom värsta halv-opererade monstrena som ibland dyker upp i mitt flöde på twitter eftersom alla håriga nakenmodeller jag följer känner sig tvungna att retweeta sina nya medsystrar för å jävlas med hederligt folk, också sist men inte minst...det kommer vara 50 % mörkhyade svenska deltagare givetvis.

Allt dessa woke-komponenter kommer headhuntas av kanal 5, guld utlovas till den som kommer över Simon vises original protokoll som bekräftar detta

Så jag tror att jag avböjer att titta enbart att få se några strån könshår och piercade kvinno-näsor på 1 % medelviktiga kroppar.
Är du redo? XtraX jag är inte redo? är du redo för en sammanstötning? https://www.youtube.com/watch?v=k--rDYm79jE
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-03-08 kl. 21:24.
Citera
2022-03-09, 22:23
Medlem
Enmansdemos avatar
Är du kändis så får du ditt kön blurrat
https://www.google.com/search?q=Laur...mED-HvA8vLwr3M
Citat:
Brittisk realityserie från 2021. Breaking nude ground. Här ser vi tillbaka på inslag där alla hämningar föll. Vi träffar Lauren Harris, som var seriens första nakna kändis och oskulden Josh. 15/12 år 2021 i Kanal 11.
Citera
2022-03-09, 22:48
Medlem
Citat:
Självklart kommer Sverige att gå längst med formatet, det blir en kvinnlig programledare, det kommer vara kroppspositivt där dom tyngsta kvinnliga influenser-kroppsaktivisterna kommer vika ut sig under falsk dejt-flagg .
Det här är faktiskt intressant. Kommer producenterna köra på någon svensk PK-variant med "alla kroppar är vackra", och få se den livslögnen krackelera i sändning? Spännande.

På programledarsidan skulle jag säga att Malin Gramer är självskriven. Eller kanske mer troligt: nån okänd tjej, som kommer att bli dagens Malin Gramer om ett antal år. Malin började ju som snusk-gluttare i Fråga Olle-dokumentären (som faktiskt var ett väldigt bra program, till skillnad från den genomlarviga studioprogrammet med samma namn). Fast valfri halvkänd bög funkar nog också (kanske den där Farao-figuren?)
Citera
2022-03-09, 23:06
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Det här är faktiskt intressant. Kommer producenterna köra på någon svensk PK-variant med "alla kroppar är vackra", och få se den livslögnen krackelera i sändning? Spännande.
De har gått ut med att de kommer fokusera på kroppspositivism, ja. Det är för övrigt ingen lögn utan handlar enbart om tycke och smak. Olika storlekar väljs även i övriga länders versioner.
Citera
2022-03-10, 06:14
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Jessica Almenäs
Carina Berg
Pernilla Wahlgren
Bianca Ingrosso(?)
Sofia Wistam

Anne Lundberg
-Jag seer att du rakatt ditt köönshår 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in