Citat:
Ursprungligen postat av
XtraX
😁 Kommer bli ett ramaskri hemma i stugorna. Tror Puma Swede skulle passa som programledare är ju nästan bortglömd nu, var ju väldigt ”inne” ett tag. Skulle behöva en revival.
Självklart kommer Sverige att gå längst med formatet, det blir en kvinnlig programledare, det kommer vara kroppspositivt där dom tyngsta kvinnliga influenser-kroppsaktivisterna kommer vika ut sig under falsk dejt-flagg

.
Vidare blir det säkerligen regn-bögs certifierat med 30 % homopar & självfallet trans-gender nudity med dom värsta halv-opererade monstrena

som ibland dyker upp i mitt flöde på twitter eftersom alla håriga nakenmodeller jag följer känner sig tvungna att retweeta sina nya medsystrar för å jävlas med hederligt folk, också sist men inte minst...det kommer vara 50 % mörkhyade svenska deltagare givetvis.
Allt dessa woke-komponenter kommer headhuntas av kanal 5, guld utlovas till den som kommer över Simon vises original protokoll som bekräftar detta
Så jag tror att jag avböjer att titta enbart att få se några strån könshår och piercade kvinno-näsor på 1 % medelviktiga kroppar.
Är du redo? XtraX jag är inte redo? är du redo för en sammanstötning?
https://www.youtube.com/watch?v=k--rDYm79jE