2022-07-06, 07:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrMario
S vitt jag kunnat se r bde mnnen och kvinnorna i programmet ungefr lika fula. Knns dock som att det r den absolut fulaste delen av befolkningen som skt till det dr programmet, fula tjockisar, alla har hngbrst, och mrkligt mnga fall av mikro-penis.

Citera
2022-07-06, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Du kollar p fr mycket porr.
Tnkte precis skriva detta, herregud 90% hr har ju noll verklighetsuppfattning. Totalt porrskadade och troligtvis ingen r en dag ver 30.

Sen att programmet r skit r en annan femma.
Citera
2022-07-06, 10:56
Bannlyst
Varfr ligger inte de senaste uppe p kollafilm.com?

Sjukt awkward program frvrigt, s nyss ett helt avsnitt.
Ingen bakgrundsmusik, ingen glimt i gat, att de mste ge alla komplimanger... riktigt awkward allts Fick nstan lite gshud av hur cringe det var. De flesta som deltar r ocks riktigt vidriga, var fan har de hittat dessa mnniskor egentligen?
Citera
2022-07-06, 11:14
Medlem
Cherie-xxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejmedpondus
Tycker dom var riktigt sm i detta avsnitt?
Skms man inte om man har typ s dr liten?

Det r inte s jkla viktigt. Har tom haft en kille med mikropenis och det funkade bra iallafall, han kunde kompensera otroligt bra
Citera
2022-07-06, 14:55
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erki79
Tnkte precis skriva detta, herregud 90% hr har ju noll verklighetsuppfattning. Totalt porrskadade och troligtvis ingen r en dag ver 30.

Sen att programmet r skit r en annan femma.
Tackar, det som jag har sagt med tillrckligt eftertryck under hela trden

Titta p den r typen, allting som inte r cirkulrt r hngbrst, NPC-personligheten som r mottagligt fr yttre underfrstdda budskap
Citat:
Ursprungligen postat av MrMario
S vitt jag kunnat se r bde mnnen och kvinnorna i programmet ungefr lika fula. Knns dock som att det r den absolut fulaste delen av befolkningen som skt till det dr programmet, fula tjockisar, alla har hngbrst, och mrkligt mnga fall av mikro-penis.
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-07-06 kl. 15:01.
Citera
2022-07-06, 15:03
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cherie-xx
Det r inte s jkla viktigt. Har tom haft en kille med mikropenis och det funkade bra iallafall, han kunde kompensera otroligt bra
Han kompenserade genom att jucka nnu hrdare? samt ett frenetiskt verpussande
Citera
2022-07-06, 17:20
Medlem
Kolla igr...Sandra var.....Oh..yeah
nd kan jag undra..🤔
S fin tjej...Ytligt iallafall men nd singel?
Va e det fr fel d?
r hon fr snygg s ingen vgar ta kontakt
eller e hon en dryg jvel?
Hon kndes ju normal..inga divalater p TV iallafall.
Citera
2022-07-06, 17:27
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Frvrigt
tror du att en straight man hade kommit undan? med att gra Sandras diviga inramande hand-pose
https://imgbox.com/5ne6L6QT
Vad ska det dr betyda egentligen?

Citat:
Ursprungligen postat av nakedattraction21
Bilder:

Avsnitt 6:

Avsnitt 1-5

Varfr anvnder du en skithosting sida dr bilderna tas bort efter 1 dag, anvnd imgbox

Jag tycker frvrigt att "tattoo_ninja_kitty" borde passa utmrkt i det hr tematiskt sunkiga programmet, man mste se jvligt rtt ut fr att kompensera fr tatueringar
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-07-06 kl. 17:32.
Citera
2022-07-06, 17:46
Medlem
Men allts. Vad r pongen med att vara naken om man bara ser fittstrecket p brudarna?
Lgg dom i en gynstol s mannen SER vad han tackar ja till. Brudarna ser ju hela kuken p mannen s varfr ska inte han f se hela fittan?
Citera
2022-07-06, 22:16
Medlem
Kollar inte p programet men kan tycka det r bra om detta med nakenhet avdramatiseras en aning.
Svider i gonen p de vrsta extremisterna ocks.
Kudos till de som r med och har sjlvfrtroendet till att stlla sig dr, min kuk skulle ocks krypa in i sitt skal.
Citera
2022-07-07, 00:05
Medlem
Citat:

Hur kompenserade han mer exakt ? Hade ni samlag ngot alls ?
Citera
2022-07-07, 01:31
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejmedpondus
Hur kompenserade han mer exakt ? Hade ni samlag ngot alls ?
Nu r jag inte tjejen i brevet men frstr du inte hur man kan gra det sknt fr en tjej utan att trycka in en stor kuk i henne?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in