2022-07-07, 08:00
Medlem
Cherie-xxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Han kompenserade genom att jucka nnu hrdare? samt ett frenetiskt verpussande

Nej inte direkt. Var typ motsvarighet till "Mr Pussy" i Sex and the city (jag r tillrckligt gammal fr att minnas SATC).Tog inte slut pga prinskorven, den jvla rttan var otrogen! Gud, nu r jag verkligen off topic... urskta!
Nu sg jag vem som skrivit kommentaren! Du igen!
Citera
2022-07-07, 08:03
Medlem
Cherie-xxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejmedpondus
Hur kompenserade han mer exakt ? Hade ni samlag ngot alls ?
Se mitt svar p den dr Enmansdemos kommentar
Men ja, vi gjorde det ocks p vanligt stt. Och dr var det ju inte superfantastiskt direkt. Men hade allt annat i frhllandet funkat bra hade jag inte brytt mig...
Citera
2022-07-07, 08:14
Medlem
Cherie-xxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slutataxera
Kollar inte p programet men kan tycka det r bra om detta med nakenhet avdramatiseras en aning.
Svider i gonen p de vrsta extremisterna ocks.
Kudos till de som r med och har sjlvfrtroendet till att stlla sig dr, min kuk skulle ocks krypa in i sitt skal.

Mina tuttar skulle typ vnda sig int!
Har inget emot nakenhet alls, sitter grna i bastu, badat naken ibland, speciellt p fyllan nr jag var yngre. Men skulle aldrig vga stlla mig nck p TV.
Citera
2022-07-07, 11:23
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cherie-xx
Nej inte direkt. Var typ motsvarighet till "Mr Pussy" i Sex and the city (jag r tillrckligt gammal fr att minnas SATC).Tog inte slut pga prinskorven, den jvla rttan var otrogen! Gud, nu r jag verkligen off topic... urskta!
Nu sg jag vem som skrivit kommentaren! Du igen! :)
Det r ltt att bli kr i mig jag vet
Prinskorven sger du, var den prinskorv i eregerat tillstnd? (4 cm?) och ngot nnu delikatare i slakt?

Citat:
Ursprungligen postat av Mr Coffee
Nu r jag inte tjejen i brevet men frstr du inte hur man kan gra det sknt fr en tjej utan att trycka in en stor kuk i henne?
Du mste ju svara den hr
Kassa-novan ocks va, en tekniknrd helt klart, skruvar ihop ett IKEA paket med stor skiftnyckel

Citat:
Har inget emot nakenhet alls, sitter grna i bastu, badat naken ibland, speciellt p fyllan nr jag var yngre
Det r ni tjejer och er berusade naivitet som gder voyeurismen, tack fr det! nu vill jag bara avliva alla vriga mn p planeten som tror att dom ska f ligga av er nakenhet https://imgbox.com/5ne6L6QT genom en objektifierande cklig kommenterar som drar ner den straighta undergivenheten i den bottenlsa dyn
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-07-07 kl. 11:26.
Citera
2022-07-07, 16:09
Medlem
autostoperkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sabrina56
r alla dessa personer arbetslsa och utan slktingar? Hur kan man skmma ut sig s hr infr slkt, arbetskamrater och chefer? Och frhoppningsvis har de inte barn; "jag sg din mamma/pappa naken p TV." Och mor- och farfrldrarna r nog mycket stolta ....
Exakt s
Varfr i helvete vill man frivilligt visa upp sig s, folk med jobb och skolkamrater och grannar o gamla slktingar...
Helt obegripligt
Fr de betalt? Inte att pengar skulle vara anledning men kanske spelar roll
Citera
2022-07-07, 17:41
Medlem
Man-o-Hasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
...var den prinskorv i eregerat tillstnd? (4 cm?) och ngot nnu delikatare i slakt?
Har den blivit slaktad s r den garanterat mindre n 4cm.
Citera
2022-07-07, 19:41
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Man-o-Hast
Har den blivit slaktad s r den garanterat mindre n 4cm.
Menar du i slakt eller erigerat?
Citera
2022-07-07, 21:27
Medlem
Lightnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av autostoperka
Exakt s
Varfr i helvete vill man frivilligt visa upp sig s, folk med jobb och skolkamrater och grannar o gamla slktingar...
Helt obegripligt

Det finns alltid folk med stort bekrftelsebehov. Kan tnka mig att majoriteten av deltagarna rstar vnster, har torftiga liv och har egentligen inte stadkommit ngot alls i sina liv. Fr man d vara med p tv (naken eller ej) ser man det nog som sin "chans". Konsekvenstnk saknas helt, men det r ju heller inget vnsterfolk r knda fr att ha.
Citera
2022-07-07, 22:05
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Nu sg jag vem som skrivit kommentaren! Du igen!
Vi killar vet inte vad Mr Pussy r d vi inte kollar p sex and the city?, kan du omformulera hur han kompenserade...med generiskare kulturreferenser

Mr pussy var nog avsett fr tjej med pondus, tjejsnack!, men nd fick du ett knsneutralt svar ocks..
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejmedpondus
Hur kompenserade han mer exakt ? Hade ni samlag ngot alls ?
...som dock var obegripligt att frst
Citat:
Se mitt svar p den dr Enmansdemos kommentar
Men ja, vi gjorde det ocks p vanligt stt. Och dr var det ju inte superfantastiskt direkt. Men hade allt annat i frhllandet funkat bra hade jag inte brytt mig...
Men hur kompenserade han i sngen?
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-07-07 kl. 22:12.
Citera
2022-07-08, 07:13
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lightnight
Det finns alltid folk med stort bekrftelsebehov. Kan tnka mig att majoriteten av deltagarna rstar vnster, har torftiga liv och har egentligen inte stadkommit ngot alls i sina liv. Fr man d vara med p tv (naken eller ej) ser man det nog som sin "chans". Konsekvenstnk saknas helt, men det r ju heller inget vnsterfolk r knda fr att ha.
Jag tycker de r en ganska sorglig skara av studenter med lite aspergerdrag (har bara sett frsta programmet, helt skruvat, blir generad), unga och smtt frvirrade. Solklart att de r marinerade i andan: alla r fina, unika (som tatueringarna), lika mycket vrda och man lskar en PERSON, inte ett kn osv...
Citera
2022-07-08, 07:46
Bannlyst
Citat:
Exakt s
Helt obegripligt

Det r vl mest frvirrat trash som skt sig dit och kanske en och annan "blottare" som tnder p att andra tittar p ens kuk, allts fr att tillfredstlla en fetish (han spelprogrammeraren r skerligen en sdan). Ingen vanlig mnniska med familj, arbetsvnner m.m visar sin kuk eller fitta p tv.
Kan inte bli mer dekadent.

Det gr ju inte det hela det mycket bttre att de flestas kroppar r extremt fula, feta, hngpattar, hngfittor, mikropenisar, sndertatuerade och piercade. r tatueringer verkligen shr vanligt i Sverige frresten? Vet att alla inte ser ut som porrstjrnor men nd, vidriga mnniskor. Undra om de fr pengar fr att stlla upp?
Citera
2022-07-08, 08:12
Medlem
Citat:
Exakt s
Helt obegripligt

Vad gr det d undrar jag? Skulle tro ingenting.
Gr du ut p stan idag nu p sommaren s ser du lttkldda personer och gr du till stranden s oj oj oj.
- "dig har jag sett innan. Du var med i naked attraction? Avsnitt 5. r 2022?
Tror du att det kommer hnda? Du skulle nog kunnat g frbi en deltagare redan idag utan att knna igen den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in