2022-07-07, 08:00
Medlem
Cherie-xxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Han kompenserade genom att jucka ännu hårdare? samt ett frenetiskt överpussande

Nej inte direkt. Var typ motsvarighet till "Mr Pussy" i Sex and the city (jag är tillräckligt gammal för att minnas SATC).Tog inte slut pga prinskorven, den jävla råttan var otrogen! Gud, nu är jag verkligen off topic... ursäkta!
Nu såg jag vem som skrivit kommentaren! Du igen!
Citera
2022-07-07, 08:03
Medlem
Cherie-xxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejmedpondus
Hur kompenserade han mer exakt ? Hade ni samlag något alls ?
Se mitt svar på den där Enmansdemos kommentar
Men ja, vi gjorde det också på vanligt sätt. Och där var det ju inte superfantastiskt direkt. Men hade allt annat i förhållandet funkat bra hade jag inte brytt mig...
Citera
2022-07-07, 08:14
Medlem
Cherie-xxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slutataxera
Kollar inte på programet men kan tycka det är bra om detta med nakenhet avdramatiseras en aning.
Svider i ögonen på de värsta extremisterna också.
Kudos till de som är med och har självförtroendet till att ställa sig där, min kuk skulle också krypa in i sitt skal.

Mina tuttar skulle typ vända sig inåt!
Har inget emot nakenhet alls, sitter gärna i bastu, badat naken ibland, speciellt på fyllan när jag var yngre. Men skulle aldrig våga ställa mig näck på TV.
Citera
2022-07-07, 11:23
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cherie-xx
Nej inte direkt. Var typ motsvarighet till "Mr Pussy" i Sex and the city (jag är tillräckligt gammal för att minnas SATC).Tog inte slut pga prinskorven, den jävla råttan var otrogen! Gud, nu är jag verkligen off topic... ursäkta!
Nu såg jag vem som skrivit kommentaren! Du igen! :)
Det är lätt att bli kär i mig jag vet
Prinskorven säger du, var den prinskorv i eregerat tillstånd? (4 cm?) och något ännu delikatare i slakt?

Citat:
Ursprungligen postat av Mr Coffee
Nu är jag inte tjejen i brevet men förstår du inte hur man kan göra det skönt för en tjej utan att trycka in en stor kuk i henne?
Du måste ju svara den här
Kassa-novan också va, en tekniknörd helt klart, skruvar ihop ett IKEA paket med stor skiftnyckel

Citat:
Har inget emot nakenhet alls, sitter gärna i bastu, badat naken ibland, speciellt på fyllan när jag var yngre
Det är ni tjejer och er berusade naivitet som göder voyeurismen, tack för det! nu vill jag bara avliva alla övriga män på planeten som tror att dom ska få ligga av er nakenhet https://imgbox.com/5ne6L6QT genom en objektifierande äcklig kommenterar som drar ner den straighta undergivenheten i den bottenlösa dyn
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-07-07 kl. 11:26.
Citera
2022-07-07, 16:09
Medlem
autostoperkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sabrina56
Är alla dessa personer arbetslösa och utan släktingar? Hur kan man skämma ut sig så här inför släkt, arbetskamrater och chefer? Och förhoppningsvis har de inte barn; "jag såg din mamma/pappa naken på TV." Och mor- och farföräldrarna är nog mycket stolta ....
Exakt så
Varför i helvete vill man frivilligt visa upp sig så, folk med jobb och skolkamrater och grannar o gamla släktingar...
Helt obegripligt
Får de betalt? Inte att pengar skulle vara anledning men kanske spelar roll
Citera
2022-07-07, 17:41
Medlem
Man-o-Hasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
...var den prinskorv i eregerat tillstånd? (4 cm?) och något ännu delikatare i slakt?
Har den blivit slaktad så är den garanterat mindre än 4cm.
Citera
2022-07-07, 19:41
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Man-o-Hast
Har den blivit slaktad så är den garanterat mindre än 4cm.
Menar du i slakt eller erigerat?
Citera
2022-07-07, 21:27
Medlem
Lightnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av autostoperka
Exakt så
Varför i helvete vill man frivilligt visa upp sig så, folk med jobb och skolkamrater och grannar o gamla släktingar...
Helt obegripligt

Det finns alltid folk med stort bekräftelsebehov. Kan tänka mig att majoriteten av deltagarna röstar vänster, har torftiga liv och har egentligen inte åstadkommit något alls i sina liv. Får man då vara med på tv (naken eller ej) ser man det nog som sin "chans". Konsekvenstänk saknas helt, men det är ju heller inget vänsterfolk är kända för att ha.
Citera
2022-07-07, 22:05
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Nu såg jag vem som skrivit kommentaren! Du igen!
Vi killar vet inte vad Mr Pussy är då vi inte kollar på sex and the city?, kan du omformulera hur han kompenserade...med generiskare kulturreferenser

Mr pussy var nog avsett för tjej med pondus, tjejsnack!, men ändå fick du ett könsneutralt svar också..
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejmedpondus
Hur kompenserade han mer exakt ? Hade ni samlag något alls ?
...som dock var obegripligt att förstå
Citat:
Se mitt svar på den där Enmansdemos kommentar
Men ja, vi gjorde det också på vanligt sätt. Och där var det ju inte superfantastiskt direkt. Men hade allt annat i förhållandet funkat bra hade jag inte brytt mig...
Men hur kompenserade han i sängen?
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-07-07 kl. 22:12.
Citera
2022-07-08, 07:13
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lightnight
Det finns alltid folk med stort bekräftelsebehov. Kan tänka mig att majoriteten av deltagarna röstar vänster, har torftiga liv och har egentligen inte åstadkommit något alls i sina liv. Får man då vara med på tv (naken eller ej) ser man det nog som sin "chans". Konsekvenstänk saknas helt, men det är ju heller inget vänsterfolk är kända för att ha.
Jag tycker de är en ganska sorglig skara av studenter med lite aspergerdrag (har bara sett första programmet, helt skruvat, blir generad), unga och smått förvirrade. Solklart att de är marinerade i andan: alla är fina, unika (som tatueringarna), lika mycket värda och man älskar en PERSON, inte ett kön osv...
Citera
2022-07-08, 07:46
Bannlyst
Citat:
Exakt så
Helt obegripligt

Det är väl mest förvirrat trash som sökt sig dit och kanske en och annan "blottare" som tänder på att andra tittar på ens kuk, alltså för att tillfredställa en fetish (han spelprogrammeraren är säkerligen en sådan). Ingen vanlig människa med familj, arbetsvänner m.m visar sin kuk eller fitta på tv.
Kan inte bli mer dekadent.

Det gör ju inte det hela det mycket bättre att de flestas kroppar är extremt fula, feta, hängpattar, hängfittor, mikropenisar, söndertatuerade och piercade. Är tatueringer verkligen såhär vanligt i Sverige förresten? Vet att alla inte ser ut som porrstjärnor men ändå, vidriga människor. Undra om de får pengar för att ställa upp?
Citera
2022-07-08, 08:12
Medlem
Citat:
Exakt så
Helt obegripligt

Vad gör det då undrar jag? Skulle tro ingenting.
Går du ut på stan idag nu på sommaren så ser du lättklädda personer och går du till stranden så oj oj oj.
- "dig har jag sett innan. Du var med i naked attraction? Avsnitt 5. År 2022?
Tror du att det kommer hända? Du skulle nog kunnat gå förbi en deltagare redan idag utan att känna igen den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in