2021-10-23, 19:26
Medlem
peterZiipens avatar
Vilka personer hade man velat se i programmet om det skulle produceras en svensk ssong? Zara Larsson hade vl legat hgt upp, men henne kan man ju stryka frn listan nu.
Citera
2021-10-24, 10:34
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magi
---
Pratade med en vn som berttade om detta TV programmet.
Hr r de mest sedda avsnitten p Youtube.
https://www.youtube.com/results?sear...on&sp=CAM%253D

Trodde inte det var sant.
Dr r avsnitt i programmet, innan man fr se ansikten,
dr de bara visar kroppen och str och diskuterar underliv p tjejerna.....

Herrejsses......

Skulle behvas ngot sdant hr i Sverige, nu efter pandemin.
Danskarna provade detta tydligen.
(FB) Date mig ngen (Naked attraction Danmark)

MagI
-----

Japp, det finns egna versioner i alla vra nrliggande lnder: Norge, Finland, Danmark, Tyskland och Polen. Men inte hr...
Citera
2021-11-06, 16:52
Medlem
exoticspices avatar
Nu vet jag hur olika kroppar kan se ut och r lite mtt p det, ven om det kan vara lite kul att se vem det r som str bakom skrmen. Det som gr att jag fortstter att titta, r programledaren Anna och hennes hrliga kommentarer, humor och skmt om sex. Efter lite googling p henne ser jag att hon gillar bde mn och kvinnor. Det kunde jag inte gissat mig till.

Citat:
Programledaren Anna Richardsson, 45, blev kr i Sue Perkins efter att ha trffats 2014 p en Halloween-fest efter att hon skildes frn sin partner p 18 r, Charles Martin. De hll sitt frhllande hemligt i mnader tills skvallermaskinen blev s kraftfull att paret bekrftade att de var ett par.

P frgan om det var svrt att erknna att man hade ett frhllande med en kvinna efter att ha dejtat en man i nstan tv decennier svarar journalisten Anna: "Tror jag att det krvs en viss typ av person fr att g, f **k det, jag ska ge det ett frsk, oavsett vad andra mnniskor kan tycka om det? Ja det gr jag.

"Jag knner mig extremt bekvm i sllskap med kvinnor."

Dom gjorde dock nyligen slut efter sju r tillsammans.
Citera
2021-11-06, 17:16
Medlem
Tror problemet r att inte mnga svenska tjejer hade stllt upp, och framfrallt hade de f som stllt upp inte varit "vanliga" tjejer utan antingen opererade barbies eller "weirdos" med alternativ stil liksom. Samma med killarna antagligen, men skert nnu svrare att hitta ngra frivilliga alls.

Och jag tycker att charmen med programmet r ju att det r "vanliga" mnniskor och "vanliga" kroppar, blandat sklart med ovan nmnda kategorier.

Tror heller inte det r skadligt fr barn att se just "vanliga" kroppar! Tror det r nyttigt att se folk som vgar visa sig nakna trots att deras kropp inte r enligt porrfilms- och samhllsidealen.
Citera
2021-11-06, 17:32
Medlem
Otroligt att det aldrig r ngon som fr ofrivilligt stnd i det programmet. Alltid undrat hur det kommer sig.

P svenska discivery kan man ju inte se de norska eller danska. Var ska man se det?
Senast redigerad av asrider 2021-11-06 kl. 17:47.
Citera
2021-11-08, 17:08
Medlem
goofers avatar
Det kommer inte bli ngon svensk variant.

I Sverige mste allt vara pk och inkluderande,
Det kommer behva kvoteras in en massa invsdrare i burarna, bde mn och kvinnor.

Det kan bli ett jvla liv om de vljs bort frst,det kommer skrika om rasism och diskriminering.

Det blir svrt att hitta rtt mix av deltagare hr utan att ngon grupp knner sig trampad p trna eller bortglmd.

Annars ser jag grna Agneta sjdin eller Lotta Engberg som programledare...
Citera
2021-11-08, 17:21
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer

Annars ser jag grna Agneta sjdin eller Lotta Engberg som programledare...

Lotta hade varit klockren som programledare! Tror ven att Anne Lundberg skulle ha funkat, frisprkig och allmnt kt som ett djur.
Citera
2021-11-13, 20:47
Medlem
peterZiipens avatar
Finska versionen finns nu p dplay. Skummade igenom avsnitten.

TLDW: snppet strre penisar och ett strre antal mulliga deltagare i den finska varianten jmfrt med den brittiska..
Citera
2021-11-18, 11:49
Medlem
Fast den brittiska versionen r ju riktigt underhllande. Tyvrr lite vl mycket helrakat, piercingar och tatueringar fr min smak men en del godbitar r det ju. Igr till exempel var den otroligt snygga (och orakade!) polska modellen Monika Lara Smith frn Leeds med. Sjukt sexig!
Citera
2021-11-18, 12:11
Medlem
RickardXXIIIs avatar
Satt och t nr jag sg detta fr frsta gngen nyligen. Var nyfiken om det verkligen var deltagare som gr all-in och det var det. Tappa matlusten nr jag sg killarna nakna - ynkliga sm slaka manssnoppar, det r ju s det ser ut hos de allra flesta. Efter ett tag vande jag mig och kunde konstatera att det var kanske inte s tokigt att se hur vanligt folk ser ut nakna irl. D behver ingen ha komplex fr sin kropp.
Men visst r kvinnor mycket vackrare nakna n mn r, ven de ldre. Hoppas det blir en svensk version, fr varfr ska man skmmas fr hur man ser ut?
Citera
2021-11-19, 19:29
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theteacher
Fast den brittiska versionen r ju riktigt underhllande. Tyvrr lite vl mycket helrakat, piercingar och tatueringar fr min smak men en del godbitar r det ju. Igr till exempel var den otroligt snygga (och orakade!) polska modellen Monika Lara Smith frn Leeds med. Sjukt sexig!

Lter intressant. TV11 r inne p fjrde engelska ssongen nu va? Kommer du ihg vilket avsnittsnummer det var?
Citera
2021-11-19, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Lter intressant. TV11 r inne p fjrde engelska ssongen nu va? Kommer du ihg vilket avsnittsnummer det var?

Det var i frrgr s det borde vara ssong 4, avsnitt 3. Vrt att se bara p grund av henne. 😊
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in