2022-07-04, 20:44
Medlem
Ko-vid-19s avatar
Varför är inte avsnitt fem uppe på Kollafilm.com? https://kollafilm.com/series/naked-attraction-sverige/

Vem valde kvinnan i avsnitt fem? Knullade dem?
Citera
2022-07-04, 20:51
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ko-vid-19
Varför är inte avsnitt fem uppe på Kollafilm.com? https://kollafilm.com/series/naked-attraction-sverige/

Vem valde kvinnan i avsnitt fem? Knullade dem?

Hon valde en stor, muskulös neger.
Citera
2022-07-04, 21:06
Medlem
Ko-vid-19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Hon valde en stor, muskulös neger.
Det hade varit kul om det nu ens hade funnits någon neger i avsnitt fem.
Citera
2022-07-04, 21:07
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ko-vid-19
Det hade varit kul om det nu ens hade funnits någon neger i avsnitt fem.

Jag vet, jag skojar med dig, men du gick inte i fällan.
Citera
2022-07-04, 21:28
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pungfittan
Hur kommer det sig att alla män har små dasar?
Nästan kines-nivå på de flesta.
Dom är ju growers not a shower
Citera
2022-07-04, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Selmaskusin
Har tröttnat på alla PK-journalister i SVT, SR och andra moralister som förfasar sig över att detta program kommit till Sverige. De har naturligtvis inte sett programmet utan säger att "de brukar se på Alla mot alla som går i anslutning till och då råkat se en förhandsvisning....".

Jag förstår inte vad som är så hemskt med detta program. Är det nakenheten de inte tål? Att se hur människor ser ut i verkligheten? Det är en bra sak att det visas eftersom så många har komplex för sin kropp idag. Det som framgår i programmet är att det finns inga perfekta kroppar, alla är olika. Det är mer viktig hur man är mot varandra och vad man har för preferenser. Smaken är som baken, ta mig som jag är eller låt bli. Inga sura miner bland de som blir utvisade. De fick visa upp sig och det var själva grejen. Ibland förklaras vissa begrepp på ett pedagogiskt sätt, också bra.

Har svårt att ta dessa gnällspikar på allvar, som troligen sitter klistrade framför programmet, bara hycklare från början till slut.

SVT vill ha fler icke binära till programmet
Citera
2022-07-05, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Dom är ju growers not a shower

Tycker dom var riktigt små i detta avsnitt?
Skäms man inte om man har typ så där liten?
Citera
2022-07-05, 00:28
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejmedpondus
Tycker dom var riktigt små i detta avsnitt?
Skäms man inte om man har typ så där liten?
Är du på avsnitt 6 eller? det är klart att man skäms lika mycket som tjejer med fasta små bröst väl (med rätta ) gör det?

Men det ska ju inte spela roll i slut-ändan eftersom dasen storlek mäts i erigerat tillstånd & det är vad som betyder nått för icke visuella kvinnofolks praktiska intressen?, kvinnorna med fel lökar kan däremot inte kompensera för sin utrustning (nä nä nä nä nä nä )

Dom hade en faktaruta om mannens pissmånke för nått avsnitt sedan, där det stod
att den vid erektion i snitt enbart förlängs med ca 4 cm, har jag för mig att det stod eller minns jag galet? det kan jag iaf dementera att så skulle vara fallet hos många, kan vara så för showers måhända.
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-07-05 kl. 00:33.
Citera
2022-07-05, 00:34
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
SVT vill ha fler icke binära till programmet
Vilket program vill svt ha icke-binära till?
Citera
2022-07-05, 05:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Selmaskusin
Har tröttnat på alla PK-journalister i SVT, SR och andra moralister som förfasar sig över att detta program kommit till Sverige. De har naturligtvis inte sett programmet utan säger att "de brukar se på Alla mot alla som går i anslutning till och då råkat se en förhandsvisning....".

Jag förstår inte vad som är så hemskt med detta program. Är det nakenheten de inte tål? Att se hur människor ser ut i verkligheten? Det är en bra sak att det visas eftersom så många har komplex för sin kropp idag. Det som framgår i programmet är att det finns inga perfekta kroppar, alla är olika. Det är mer viktig hur man är mot varandra och vad man har för preferenser. Smaken är som baken, ta mig som jag är eller låt bli. Inga sura miner bland de som blir utvisade. De fick visa upp sig och det var själva grejen. Ibland förklaras vissa begrepp på ett pedagogiskt sätt, också bra.

Har svårt att ta dessa gnällspikar på allvar, som troligen sitter klistrade framför programmet, bara hycklare från början till slut.

Vänstern har jag inte mycket över för men det är definitivt ett mycket dekadent program.
Den med ett högre IQ än 80 lär också förstå att det är en slags "smyg-voyeur-porr" för folk att runka till, inget annat. Folk tittar inte på det för att se kärleken blomma, folk tittar på det för kukar, bröst och fittor.
Senast redigerad av pungfittan 2022-07-05 kl. 05:32.
Citera
2022-07-05, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pungfittan
Vänstern har jag inte mycket över för men det är definitivt ett mycket dekadent program.
Den med ett högre IQ än 80 lär också förstå att det är en slags "smyg-voyeur-porr" för folk att runka till, inget annat. Folk tittar inte på det för att se kärleken blomma, folk tittar på det för kukar, bröst och fittor.

Precis , det är indirekt porr på tv
Citera
2022-07-05, 11:32
Medlem
Ganonitos avatar
Är det så ont om deltagare att de måste återanvända en från ett tidigare avsnitt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in