2022-06-29, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Pratar du om asiaten? som lyckades övertyga en ful flata att anamma hennes asiatiska utseende när det kommer till sminkning samt sätta i kontaktlinser

Om det var Caroline så säger det nått om att genomsnittsmannen har en skev patriarkal pedofil kvinnosyn, skitfulla fasta runda rugbybröst,
känns det stort för dig att få tillhöra en grupp-gemenskap? Eftersom du gör affär av att alla män måste stå bakom dig.

Genomsnittssvensken vill nog inte ha en trång asiat, utan en svenska, det är minsta gemensamma nämnaren vi kan enas om, sedan förenas dom med er i förfallet, det håller jag med om

Då är jag glad att inte tillhöra gruppen "genomsnittssvensken" hon såg inte särskilt asiatiskt ut, 25% högst. Söt som bara den och säkert trång.
Citera
2022-06-29, 20:53
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ko-vid-19
Vad i helvete är det där? Snacka om trap...

Har inte avsnitt fem av NA släppts ännu btw?!
Vad är en trap? menar du inte tramp?
Citera
2022-06-29, 20:54
Medlem
Ko-vid-19s avatar
Citat:
Vad är en trap? menar du inte tramp?
Hon (hen?!) ser ju riktigt bra ut i ansiktet på VISSA bilder, men sen visar det sig vara en fälla... (trap)...
Citera
2022-06-29, 21:03
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ko-vid-19
Vad i helvete är det där? Snacka om trap...

Har inte avsnitt fem av NA släppts ännu btw?!
Hoppas ni råkar ut för att kliva på flera sådana här snaror IRL som upp-å-ner-vänder på era huvuden, nu såg du iaf att hon hade hängbrösten som er söta & röv-trånga pojk-asiat Caroline saknade

Citat:
Ursprungligen postat av keriksson714
Då är jag glad att inte tillhöra gruppen "genomsnittssvensken" hon såg inte särskilt asiatiskt ut, 25% högst. Söt som bara den och säkert trång.
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-06-29 kl. 21:22.
Citera
2022-06-29, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shimona
Fyfan vad mycket tatueringar ungdomar har idag och fula dessutom. Och alla helt rakade kön!
Det är lite intressant att se hur kroppar ser ut men det är ju inget man blir attraherad av att kolla på överhuvudtaget.

Den engelska programledaren kan man se naken här
https://nucelebs.com/2019/03/anna-ri...ts-video-2019/

Åh tack, ja hon är verkligen läcker!
Citera
2022-06-29, 21:32
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Åh tack, ja hon är verkligen läcker!
Precis, men hon är äcklig enligt flashback-normies männens viuospatiala-värderings-förmåga, då tror dom att det där är hängbröst och övervikt & manshår, Anna Richardson, hon är alltså svensk då kan hon ju ta över arbetet från Sofia nästa gång

https://xhamster.com/videos/anna-richardson-nude-794387
Inga frånstötande barnafödar-höfter där heller

Tänk dig barnprograledaren Sofie propp posera såhär inför svenska versionen, den
svenska präktigheten tål inte
https://m.media-amazon.com/images/M/...zMTE@._V1_.jpg
Ändå ansåg programet igår att det råder 16 års gräns, så vad är det 16 åriga svenskar klarar som 15 åriga svenskar inte klarar? varför är 18 års gränsen urholkad?

Betyder 18 års gräns porr? 16 års gräns mjukporr? 15 årsgräns byxmyndig
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-06-29 kl. 21:45.
Citera
2022-06-29, 21:42
Medlem
MrMarios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonblixen
Runka till? Är du helt sjuk? Det är väl inte någon vettig människa som blir kåt av de där fula kropparna!

Haha, nja. Carolina är den enda jag hittills skulle ranka till normal, alltså inte direkt ful kropp. Men hon är egentligen inget speciellt heller, finns mycket snyggare tjejer bakom disken på vilket Espressohouse som helst, trots att några här på flashback vill upphöja henne till nån sorts gudinna bara för att hon inte är direkt skitful.

Ansiktet helt okej, bra mus, röven dock plattare än min egen, och väldigt trist med silikonpattar som inte alls matchat kroppen.
Citera
2022-06-29, 21:49
Avstängd
MrBabyBoys avatar
Skulle vara kul om nån fick stånd! Var nån tjomme i den engelska varianten som hade myspinne!
Senast redigerad av MrBabyBoy 2022-06-29 kl. 21:56.
Citera
2022-06-30, 00:33
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Här är kvinnan i del 5, som flera sagt är den snyggaste kvinnan som deltagit i programmet:
https://i.imgur.com/wSQ4cIY.jpg
Citera
2022-06-30, 07:29
Medlem
Citat:
Hoppas ni råkar ut för att kliva på flera sådana här snaror IRL som upp-å-ner-vänder på era huvuden, nu såg du iaf att hon hade hängbrösten som er söta & röv-trånga pojk-asiat Caroline saknade

Alla här vet att du aldrig kommit i närheten av en fitta så snälla, för din egen skull, sluta förlöjliga dig själv med såna här inlägg. Du är pinsam.
Citera
2022-06-30, 07:48
Medlem
Någon som vet något mer om hon blonda Paula från avsnitt 2?
Citera
2022-06-30, 08:32
Medlem
Citat:
Precis, men hon är äcklig enligt flashback-normies männens viuospatiala-värderings-förmåga, då tror dom att det där är hängbröst och övervikt & manshår, Anna Richardson, hon är alltså svensk då kan hon ju ta över arbetet från Sofia nästa gång

https://xhamster.com/videos/anna-richardson-nude-794387
Inga frånstötande barnafödar-höfter där heller

Tänk dig barnprograledaren Sofie propp posera såhär inför svenska versionen, den
svenska präktigheten tål inte
https://m.media-amazon.com/images/M/...zMTE@._V1_.jpg
Ändå ansåg programet igår att det råder 16 års gräns, så vad är det 16 åriga svenskar klarar som 15 åriga svenskar inte klarar? varför är 18 års gränsen urholkad?

Betyder 18 års gräns porr? 16 års gräns mjukporr? 15 årsgräns byxmyndig

Det enda jag inte håller med dig om är att breda eller kurviga höfter skulle vara osexigt, jag har det själv även om jag inte fött barn. Alla kroppar är fina på sitt sätt tycker jag, men jag gillar verkligen när kvinnor ser ut som kvinnor och inte småflickor eller barn. Ja jag älskar britternas obryddhet, de verkar inte alls så pryda och tråkiga som svenskar utan tar det med en klackspark.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in